![]() |
Horror
Ik wil binnenkort even een leuke horror huren met mijn vriendinnetje:)
Aangezien ik er totaal geen verstand van heb, weten jullie nog een leuke/goeie/spannende horror. En zeg nou a.u.b. geen scream. ps: Nog een dagje dan ga ik lekker BATTLE ROYAL kijken, die films schijnt echt super bruut te zijn en illegaal :bloos: |
The Ring?
ik vond hem niet leuk, maar de meeste mensen vinden hem erg goed en eng... |
over battle royale, hij is wel leuk, maar verw8 er niet teveel van.
|
Henry, Portrait of a Serial Killer
ofzoiets |
The Ring...die was inderdaad uber eng :o
of A Nightmare On Elmstreet.. of The Blairwitch Project.. k heb dr ook geen verstand van :\ maar ik weet wel dat die eng zijn :o |
|
The ring heeft mijn vriendin al gezien, maar nog meer tips?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"BATTLE ROYALE 2" komt begin volgend jaar uit. |
The Ring is een slappe remake van het ijzingwekkende Ringu.
De meeste van mijn favoriete horrorfilms zijn geen films om met je vriendin te kijken. Maar misschien werken The Evil Dead of Halloween. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan iemand mij vertellen wat er eng was aan de ring :confused:
|
mwa, vooral het einde vond ik best scary.
|
Citaat:
tip: What Lies Beneath is wel eng :eek: Komt binnenkort ook op TV btw :) |
Battle Royale illegaal :confused:
Bij ons kan je die gewoon huren/kopen. Wel een leuke film, ik ga 2 zeker kijken als die uitkomt :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
"KAÏRO" is ook zeer de moeite waard om te zien. |
Citaat:
Zit er btw sterk over na te denken om een Box van de ring te kopen. Is volgens mij bij Large Popmerchandisong een box te koop met de 3 Japanse Ring films voor niet eens zo heel duur. EDIT: is idd bij Large. Is 4DVD box(zijn overigens blijkbaar 4 films). Is maar 24,95 euro :) |
uhmmm.. Gewoon zon ouwe slasher met gillende tienertjes die altijd de verkeerde kamer in renne! :D :p
|
Citaat:
|
In Der Daad
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Horror?
James Whale's "The Monster of Frankenstein"! :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie net opeens dat ik in het verkeerde topic zat te posten. Ik zat in de war met me eigen topic over Texas Chainsaw Massacre :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |