![]() |
Droomberouw
Onverschillig om het even
in de war en zo verlaat met het beseffen dat het leven me naar het worden vergeven staat Wel mijn woordenschat is ontoereikend voor het wrede slachten van mijn trouw de angst om hen nog steeds verrijkend met mijn droeve droomberouw _______________________________ Hm, ik ben niet echt tevreden... ik hoop dat iemand suggesties/commentaar heeft :)... |
ik vind het nogal warrig, snap ook niet echt wat de twee strofes met elkaar te maken hebben. Ik kan het gewoon totaal niet volgen, je gebruikt mooie woorden maar wat hebben ze met elkaar te maken?
|
Citaat:
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uit heb gelegd :). Ik ben benieuwd wat je er nu van vind; ik vraag me af of ik het toch te onduidelijk heb verwoord, of dat mijn gedicht na deze uitleg beter te begrijpen is? Dank iig voor je reaxi :)! |
Ik vind je woorden mooi, maar je verwoording iets minder. Ik begreep hem pas toen ik je uitleg las eigenlijk. Het komt een klein beetje over alsof je het het hele gedicht om dat "droeve droomberouw' heen is gebouwd. De vierde regel van je eerste strofe loopt ook een beetje moeilijk bij mij, hij lijkt iets te lang. Waarom heb je dromen erbij betrokken, ik vond dat niet zo bij hetgedicht passen eigenlijk? "droeve droomberouw" vind ik trouwens wel goed gevonden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kleine romantica :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |