![]() |
weet jij van te voren al hoe wazig je gaat worden vanavond?
bij mijn eerst biertje schreeuw ik vanavond uit:"
jetzt geht's loss!! en dan besef ik me dat ik vanavond een probleem ga krijgen omdat ik een half uur terug moet fietsen |
ik weet het iig wel van jou
van mezelf nie |
Citaat:
eigenlijk ben ik altijd wel zat tijdens het uitgaan...maar de ene keer erger dan de andere |
tuurlijk heb je dat..zoiets begint al aan het einde van de middag.. Wat ga ik eten ? iets vettigs,zodat je veel kan drinken natuurlijk !
Vooral als je ergens op een rilaxte spot staat heb je zoiets van ' nu ga ik los ook ' (y) |
zeker wel als ik op vrijdag in de klas zit dan denk ik al vanavond ben ik flink van de kaart
|
Citaat:
als ik dan van te voren genoeg gezopen heb thuis kan ik idd nog wel zat worden. en ik ben niet altijd zat, gelukkig niet zeg |
Citaat:
|
k denk dat k veel keer zeg : jaaaaa daaaaat is mooi, mooi, mooi man! (carnavalsliedje)
en iedereen met trut aanspreek ofzo. |
Citaat:
zo hee..... |
Citaat:
|
rond een uur of half acht een lekker jointje of twee :D
en dan de hele avond tot een uur of drie lekker zuipen in de plaatselijke cafes ik denk dat ik vanavond wel redelik wazig ga worden |
Citaat:
mooi, mooi mooi man blaat :D |
mwah, er zijn van die avonden dat ik van te voren al weet dat ik te lam ga worden, maar ik maak me 'r niet zo druk om.. merk 't vanzelf wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Verder sta ik d'r eigenlijk niet echt bij stil..... ;) |
tegenwoordig blijf ik nuchter, dus jah! :p
|
ik heb geen id maar tis geen verassing meer wanneer ik brak ben
|
Citaat:
|
Neuh, maar soms is een voorzichtige schatting wel goed te maken.
|
Vanavond: niet
Volgende week: wel. (AMP goa feestje) |
ik weet het altijd wel, vanavond ga ik ook dik lam zijn.
hm ik ben altijd lam....in het weekend dan. Alleen heel enkele keer was ik toch lammer dan lam zeg maar en dan had ik dat niet verwacht of je hebt geen geld, maar ken je zoveel bietsen dat je alsnog lam word hehe |
Citaat:
Maar ik eet juist gezond, want vette hap en veel drank is snel kotsen... Oja en natuurlijk veel melk drinken dan ken je zoipen tot je er bij neervalt. vanavond is btw uitzondering: ik eet nu pizza :) :rolleyes: bruut ken ik um toch nog us gebruike |
misschien heel sneu, maar bijna ieder weekend ben ik zat...
Ik weet dat ik vanaaf ook zat zal zijn... :rolleyes: |
Ik ben eigenlijk nooit dronken? Nou ja zelden.
Meestal is het geld / bier op voordat dat gebeurd. Dat wil weinig zeggen over mijn zuipcapaciteit, meer over de hoeveelheid geld die ik ter besteding heb. |
geen idee meestal
gokje van redelijk stoned tot ramstoned :cool: |
Citaat:
|
ik ben nu tering lam.... :|
|
nu.oppffft
|
mwha, kwist wel dat ik gister lam zou worden...is ook gebeurd :D
|
en nu de grote vraag:
is het beter als je van tevoren weer dat je lam wordt, of kan ej het maar beter niet weten? |
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Hehe als je het niet van te voren weet is chiller. Dan is het gewoon onverwachts en daardoor extra leuk..
maarja opzich komt weinig voor, mja boeiend. opzich |
Soms denk je "vanavond wordt het bruut zuipen" en dan ga je relatief vroeg en veel te nuchter weg en een andere keer denk je "even kijken naar dat ene bandje in je stamkroeg" en kom je veel te aangeschoten weg
wijze woorden |
ik weet het van te voren eigenlijk altijd wel, ik ga uit of naar een feestje en dan zuip ik gewoon aan 1 stuk door tot ik weer naar huis ga. ik ga ook niet zonder bier staan en laat het ook niet koud worden
|
Ik weet nooit van te voren hoe vaag ik ga worden,hangt er van af hoeveel ik heb en wat anderen hebben en dat verschilt altijd.
En ik moet ook altijd een half uur trug fietsen:D maar als je snel fietst fiets je meestal wel redelijk recht. :D |
nee, meestal lukt het me niet meer om zat te worden :mad:
dan ben ik van 9 savonds tot 5 sochtends bezig, en het wil maar niet werken :mad: :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eerst wilde ik bokkepootjeszijnrelatief@hotmail.com als emailadres aanmaken naar aanleiding van een avondje paddo's :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
nee, deze was wat leuker...... die andere lui met wie ik was internetten niet |
ik weet wel WAT ik ga gebruiken, maar niet hoeveel enzo
|
hm ja meestal wel maar soms wil het wel eens een graadje erger worden :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |