![]() |
Hoe zit je haar nu?
Ik heb rood geverfd haar, tot op mn schouders in een hoog staartje.
saai |
Ik heb blond haar, tot op m'n schouders ong. (tijdje geleden stuk eraf laten knippen) en nog half in laagjes. Tsja en ook in 'n staartje... :p Schiet nie op heh.
|
beetje verrot
|
Ik heb lichtblond haar tot iets over m'n schouders. Een paar weken geleden heb ik er een soort permanentje in laten zetten, samen met een vriendin, omdat we een weddenschap verloren hadden :o Maar ik vind krullen eigenlijk best leuk (had altijd al wel wat slag erin). Het is ook een beetje in laagjes geknipt. Ik heb het nu los zitten, want ik heb het net gewassen en het is aan het drogen (y)
|
Best wel verrot, net naar de kapper geweest (en dan is is het ALTIJD veels te kort terwijl ik precies aangeef hoeveel eraf moet)
ach ja |
Beetje windy (net gefietst), dus ook wel nonchalant (??), beetje staart-knot, plukjes eruit, zoiets dus.
|
Blond achtig haar . Donkerblond denk . Mijn eigen haarkleur nu , met een beetje extra blond .
Hoe kan je zo stom zijn Julia . :nono: In een staart gewoon , zoals meestal . En omdat het in laagjes is geknip vallen plukjes eruit . |
Gaar, 't is superdroog.
|
Citaat:
|
oeh Exo (y) :p
|
offtopic: oh ik schreef je naam verkeerd.
Mijn haar: lang krullend tot op mijn onderrug, rood met uitgroei :mad: |
blond lang dik stijl haar:(
nu twee vlechtjes :) |
Donkerblond lang haar. Nu, nog een een beetje nat van de douche, opgestoken met een zilverkleurige klip.
|
Ik heb donkerblond/lichtbruin ,met lichtere plukken,zag ik zojuist in de spiegel.Hoezee. (y)
Tot-net-niet-op-mijn-schouders,nu in een hoog staartje. |
Zelfde als feline, alleen bij mij komt 't niet van de douche.:(
|
zwart/bruin met ergens onderin nog wat verdwaalde lichte plukken, dood, in staart, ruikend naar wax.
|
Dreads tot iets boven mn schouders. Kleur is beetje vaag, was voor het zetten aubergine geverfd maar nu meer bruinachtig met ook blonde delen door de permanentvloeistof en ergens nog wel wat paarsachtigs.
Nu zit er een zwarte haarband in. |
zwart, kort & opgeschoren.
met blauw-paarse wol-extensions. |
|
Ik heb middenblond haar (eigen kleur) met daarin rode streepjes. Tis op schouderlengte ongeveer, in een lengte, dus geen laagjes. Het zit nu in een staartje omdat ik vanmorgen niet meer inspiratie had en het praktisch was voor mn scheikunde SE.
|
Verwassen roze haar (schouderlengte en asymmetrisch), scheiding rechts en in een staartje....
|
Bruin haar, laagjes, tot op mijn schouders. nu los
|
Nog steeds middelbruin haar. Ik draag het nu los.
|
Blond, tot halverwege me rug. T wordt overgens rood... alhoewel dat wil ik al n maand of 3... Anyway, met n soort uitgezakt staart-knot geval. Met n fluoriserend oranje elastiekje.. dat dan weer wel
|
donkerbruin, de voorkant in allemaal van die kleine strakke invlechtinkjes, de achterkant krullend en in een hoge staart
|
Dit is de duidelijkste ( :o ) foto die ik heb.
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=485602 Ik heb een pony met plukjes, die je op de foto niet ziet. Bovenop is het kort en aan de voorkant ook, en aan de achterkant heb ik een mat. (hij is nu wel ongeveer 8 cm langer als op de foto.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
blond, en in een staart.
en het moet nodig gewassen worden. |
In een handdoek gerold..
Lichtbruin, tot net over mijn schouders, vage krullen, schuine pony en morgen verf ik het zwartbruin.. |
Gewoon bruin, halflang in laagjes maar op het moment in een staart :)
|
rommelig vast met een bruine klem en wat plukken los achter mijn oren
|
In een staartje. En die staart getoupeerd zodat 't alle kanten op staat.
|
Ik heb (donker)blond haar, zit nu los met een schuine pony.
|
Nu blond haar + 5cm uitgroei :bloos: en schuine scheiding.
|
Citaat:
Citaat:
Aepie: Ik dacht dat je bijnakaal was? |
M'n haar zit eindelijk weer een beetje goed, ben vanmiddag naar de kapper geweest. Vorige keer was het een beetje verneukt namelijk.
Nu is het wel weer goed ( in laagjes). Heb het nu in een staart. Niks bijzonders verder. |
Heb roodzwart haar, van nature wel te verstaan. Dus ik hoef ze verder ook niet te kleuren.
|
ik heb niet zo lang haar en krullen :mad:
|
Dreads op kaaklengte, bovenkant beetje pluizig. Gewoon los/springerig. Donkerblond/bruin.
|
Ik heb mn haar van blond/zwart naar zwart geverfd
dreads zijn er bijna allemaal uit lage staart achter met scheve scheiding en losse plukken, omdat ik net heb gewerkt |
momenteel zit het erg duf :( maar m'n haar is blond in laagjes tot (even kijken) net iets onder m'n oren. zit altijd los. kan nml niet vast ;)
|
Citaat:
|
mijn haar zit momenteel coupe schaamhaar. het pluist, en er zitten duizend klitten in. maar met een stiekje is dat zo opgelost
|
nu heb ik de bovenkant even ingevlochten en zit het lord of the rings elverig.. :cool: met krullen aan de onderkant. glanzende bruine krullen met hier en daar een zweempje nepblond
|
Normaal hangt het altijd los tot over mn schouders :D
maar net ff in een staartje gedaan omdatik net gedoucht heb :D |
donkerbruin staartje met een lok opzij
|
Zwart stijl haar in een knotje en losse plukjes lang m'n gezicht.
|
bepaalde jongens *trallaalala*
maarre ik heb een soort van half hoofd met 2 centimeter haar (groeit heel snel weer aan) en ander half hoofd met min of meer halflang normaal haar... klinkt eng, maar is heus leuk nu is het nog blondachtig, binnenkort waarschijnlijk zwart met donkerpaars foto ooit :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |