![]() |
"kleine'' producten
Okay, misschien een rare vraag maar ik zoek eigelijk
kleine 'producten' zoals pasta, appelstroop. (echt van die kleine dingetjes dus) je hebt ze wel als hagelslag en jam, maar verder kan ik nix vinden. Ik weet ook eigelijk niet of het bestaat, maja ik denk vraag hier maar 's dan, want ik wil nl 'n vriendin zoiets sturen. |
Je hebt naast mini-jammetjes en mini hagelslag ook mini pindakaas, volgens mij ook van de Ruyter, appelstroop weet ik niet, heb ik iig nog nergens gezien. Chocoladepasta is er in hotels en restaurants wel altijd in miniverpakking dus als je daar een keer komt moet je die daar een keer meenemen, bijvoorbeeld bij een AC-wegrestaurant.
|
Wat Daantje zegt. Je hebt zo'n beetje alles daar. Van broodbeleg tot ketjap-troep.
|
smeerkaas, smeerworstjes, filet americain, snacksalades allemaal in minivorm verkrijgbaar...een bedrijfskantine heeft ook vaak van dit soort spul.
|
suiker en zout enzo zit ook vaak in kleine hoeveelheden verpakt.. ga ff langs de AH en jat wat van die zakjes mee :p
|
Of in de Mc Donalds: van die mini-jammetjes! Die hebben ze daar voor de Mc Morning, dus bestel die ooit en jat dan gewoon een heleboel van die kuipjes mee. Of zorg ervoor dat je in het ziekenhuis terecht komt, want ik kan me herinneren dat je daar ook altijd van dat eten krijgt :|
|
ow ja en dan heb je nog de sausjes: mayo, mosterd, ketchup, curry, sambal
ennuh koffiemelk, koffiecreamer, zoetstof, honing |
hmm,..dus je kan die zeg maar niet zo in de winkel kopen???
Want tja,...kwoon nl niet zo dicht bij de stad en dus zo snel ga ik nie naar 'n restaurant ofzo. :( Ach anders heeft ze maar pech,....of ik moet ineens 'n geniaal idee krijgen :bloos: |
Citaat:
Pindakaas en vruchtenhagel is gewoon in miniverpakking te koop, beiden van De Ruyter volgens mij. |
kruidenbotertjes bij de slager/kaasboer
|
kleine producten..... misschien van die kleine BabyBel kaasjes?? die zijn wel jummie!!
|
Citaat:
|
kleine flesjes drank?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |