![]() |
zoenen
heey ik heb een probleempje; ik ben nu 2 maand samen met mijn vriendje maar we hebben nog niet echt getongzoend. ik zit er wel erg meer maar dat komt omdat ik een paar maanden geleden een heel erg slechte ervaring hiermee had met een jongen die zoooo ruw was en je kan het met een verkrachting vergelijken en nu durf ik het niet te doen. mijn vriendje weet er wel van en hij wil me de tijd geven die ik wil maar het moment zal toch ooit komen he? hoe zal het dan zijn? hoe moet ik mij er dan over zetten? zoen
|
Als hij je de tijd geeft, komt er vanzelf een moment dat je staat te zoenen. En wanneer dat voel jezelf wel aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat moment kan heel plotseling zijn |
niets aan toe te voegen
|
ik zou iemand niet eens -mijn vriendin- noemen als we niet gezoend hebben... Maargoed...
|
Als je genoeg knuffelt en elkaar kust etc zal er vanzelf wel een moment komen dat 't overgaat in zoenen...
|
Het hoeft niet ruw, de lekkerste tongzoenen zijn ongelofelijk zacht en traag en nadrukkelijk en teder.
|
Wat knap van je vriendje dat hij dat volhoudt, zoenen lijkt me nog redelijk normaal... maar het komt heus vanzelf, forceer niks, maar ik denk zo dat hij lief genoeg is
|
Lieve jongen (Y) :).
|
Citaat:
|
Citaat:
verder ben ik het eens met de rest; gewoon wachten, niets forceren, het komt vanzelf. ook zeker niet gaan plannen! ('vanavond zoen ik hem') |
heeey allemaal heel erg bedankt! mijn vriendje is idd heel erg lief dat hij zolang wil wachten want hij zegt datie heel erg verliefd is dus ik hoop dat het vanzelf gaat gaan!
liefs! |
Bij mij begint een relatie altijd met zoenen? Ik zou niet twee maanden kunnen wachten totdat ie eindelijk zover is, zou me niet echt gewild voelen in deze situatie.
|
Citaat:
maarja, op jonge leeftijd kan dat nog, een relatie zonder te hebben gezoend :) |
Citaat:
In dat kusje lag meer liefde besloten dan in de heftige neukbeurt die erop volgde, en eigenlijk heb ik van die paar tellen nog meer genoten dan van de sex in die relaties. |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik denk dat hier de meerderheid iemand niet snel vriend/vriendin noemt als hij/zij nog niet met die persoon gezoend heeft? |
Citaat:
|
Ach ja, bij mijn ex-vriend en mij duurde het 13 dagen voor we wat zoenden... en toen hadden we al wel 'verkering' ja... maargoed, we kusten elkaar wel een hoop, ook op de mond, we durfden alleen niet te zoenen :) 2 maanden is inderdaad wel lang... maar ach... als hij echt verliefd op haar is zal hij het er niet om uitmaken, en hij kan 'r toch moeilijk gaan aanranden...
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat een reacties, jullie interpreteren m'n post verkeerd. Ik bedoelde te zeggen dat een relatie ook onderhouden kan worden door het intellect i.c.m. lichamelijke dingen die niet verder gaan dan bijvoorbeeld veel knuffelen. Het feit dat hij wil wachten geeft aan dat ze het over haar probleem gehad hebben en dat hij geduld heeft, op zo'n moment is er toch gewoon een relatie? Daarvoor hoef je geen 'verkering te vragen' (zegt men dat omdat ik 15 ben?).
Aangerand zijn is voor sommige meisjes echt een vreselijk trauma en het is geweldig van hem dat hij haar zo steunt. Dat zoenen komt vanzelf wel. |
Ik kan me een eerste zoen herinneren waar ik bij hem twee volle dagen om heb moeten bedelen. We waren zo smoor, zo innig, alleen al elkaar vasthouden was genoeg om me flauw te laten vallen, een hand op mijn hoofd, een hand op mijn hart, een liefdevolle blik, een kusje op mijn voorhoofd, maar zoenen ging ons nog te ver, dan was er geen weg terug. Toen die zoen eindelijk kwam, kreeg ik meer dan een zoen. Toen gaf hij me zichzelf, met huid en haar, hart en ziel.
OMG dat besef ik me nu pas. |
perseus heeft gelijk hoor! natuurlijk hebben we verkering, 't is niet zo dat we niet van elkaar weten dat we verliefd op elkaar zijn! moet ik hem mss dan vragen op een bepaald moment of hij me over mijn "trauma" heen wil zetten? of is de romantiek dan weg?
|
nee dat kan je makkelijk vragen...
Moet je natuurlijk wel alleen doen als jij ook voelt dat je het dan wil en er aan toe bent. Je hoeft het natuurlijk niet te vragen, je kan hem ook beginnen te zoenen, hij zal helemaal verbaasd zijn :D Verderst vind ik dat je een heel lief vriendje hebt! |
dankje dat vind ik ook! :)
|
ik zou er niet mee zitten, komt vanzelf..en op dat moment is het niet meer eng believe me!
|
ons geef je wel een zoen en hem niet??
sorry flauwe grap... |
Hmm tja.. ik boog me gewoon naar voren.. toen deed zij dat ook .. :)
Dat werkt meestal wel .. :) |
Citaat:
|
idd je voelt dat gewoon aan meestal.. ik heb ook weleens jongens gehad die er echt geen bal van bakten maar goed dat zeg je dan (subtiel :P) en anders maar neit zoenen :P
|
Citaat:
*forum.scholieren.com verschaft u een beter inzicht in uw relatie*[/reclame] |
wat doet dit op seksualiteit :confused:
Maar goed on-topic.. Mijn eerste zoen ging eigelijk niet echt spontaan.. Het was meer dat we echt al dagen liepen te flirten etc maar die zoen kwam er maar niet van.. en we hadden zo half en half afgesproken om die dag wat te krijgen met elkaar dus telde ik tot 10 en zoende hem maar :D was wel lekker :P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |