![]() |
hoe oud schatten ze jou?
Vandaag dachten ze dat ik 14 was :eek:. Meestal schatten ze me 2 jaar jongen maar 5 jaar jonger is wel een beetje overdreven.
hoe zit het bij jullie? |
Mensen uit mn klas die me niet kennen denken dat ik 17 ben maar dat komt omdat ik ook een klas hoger zit dan normaal.
Voor de rest gewoon 16, denk ik |
18
|
18 of een paar jaar ouder
|
18
|
15/16
|
15/16
van de week hadden ze een foto van me gemaakt waar ik nog geen 12 op leek, hoe ik dat voor elkaar heb gekregen :confused: :D |
meestal 2jr jonger maar omdak nu weer in 4e zit schatten ze wel aardig goed, maar als k mense gwoon omtmoet en ze nie weten in welke klas ik zit ofzow, dan 1jr jonger tegenwoordig:) bijna 16 denken ze dus of net 16:D vooruitgang dus:)
1x wast voorgekomen, da was vorig jaar, toen ik 16 was (nu ondertussen bijna 17:Djeuh) vroeg n taxichaufeur (die mij wel kende) in welke groep ik zat :eek: ik zo: ik 4e klas. Zij: oh ja, eh, jah dat kan dan niet groep zijn, jah ik dacht dat je in groep 7 zat ozow :eek: :eek: :o :o Naja zeg maar over t algemeen wel aardig goed dus:) Maar volgens mij had k dit al ooit es eerder gepost :| |
Vandaag was er iemand die me ook 5 jaar jonger schatte...
Maar meestal schatten ze me toch wel plusminus 20 En ik ben 23 |
Mij schatten ze over het algemeen wel op de juister leeftijd, of 1 jaartje jonger, maar meer niet :)
http://fotoboek.fok.nl/alaaf123 daar kan je kijken en mijn leeftijd schatten ;) |
18
|
Meestal toch ook wel een jaar of twee tot vier jonger (en vroeger juist altijd een jaar of wat ouder).
|
16/17
|
hier op t forum 15 of 16 :eek:
gelukkig kom ik in het echt wel over als iemand van mijn leeftijd. |
16, 17.
Als ze me over veertig jaar nog jonger schatten dan ik eigenlijk ben is dat wel oké. Nu nog niet. :( |
Meestal een jaar of 18 (ik ben 19). En een paar keer 15. :eek:
|
de ene keer schatten ze me 17 en ook weleens 19 ! ik snap d'r egt niks van!
|
Meestal jonger...
Eerst altijd ouder, kon zo allerlei films meekrijgen en inkomen, ging ik laatst naar Utrecht en zei degene met wie ik was als flauw grapje naast mij: Ben jij wel 16 meisje... Vroeg het mens achter de kassa meteen ID, wat ik natuurlijk niet bij me had :rolleyes: ... maar ja uiteindelijk mocht ik toch naar binnen. |
Ik ben dus 20, maar de meeste mensen schatten me 17. Een week of wat geleden schatte iemand me 15.
Als ik bij een slijterij drank wil kopen vragen ze me ook altijd: 'ben jij al boven de 18?' Dan zeg ik altijd 'ja hoor, ik ben 20, zal ik mijn rijbewijs even laten zien?'. Dan geloven ze me meteen en hoeven ze het niet te zien. |
meestal twee jaar ouder ofzo
niet schrikbarend veel... |
een jongen uit de bus wou opeens van alles van me weten.. en ik zei dat ie maar most raden hoe oud ik was......
daar kwam dus 15 uit :| naja iedereen schat mij eigenlijk 15 best irri |
16 :(
komt ook omdat ik klein ben |
Veel en veel ouder dan ik werkelijk ben. :o
|
meestal 17/18.... kweet ook nie waarom en dan was ut zo ben je 16 ow... hak nie gedagt
|
1 keer schatte iemand mij 17. maar meestal denken mensen dat ik 16 ben.
|
Niemand schat mij eigenlijk denk ik :o.
Soms wordt ik aangegrepen voor enquetes voor >18, dus dan denk ik wel dat ze me ongeveer zo oud schatten :). |
Ik word niet zo vaak geschat, maar meestal schat men mij wel op leeftijd. Hangt een beetje van de kleren af. Ik ben wel eens twintig geschat in gewone kleren, maar ook wel eens dertig toen ik jasje-dasje was :D :mad:
|
Over 't algemeen jonger dan ik echt ben. Laatst wilde ik bij de slijter een fles whisky kopen voor m'n pa (hij was jarig), begon die kerel te zeuren of ik wel 18 was. :p
|
Dat varieërt.. maar de laatste tijd meestal tussen de 19 en de 21.. Ik zie er dus uit zoals een 20-jarige er schijnbaar uit hoort te zien :p :confused:
|
15.
|
kweet niet :confused:
kdenk 16 |
16,17, soms nog ouder.
|
Bij de kapper vorig jaar dachten ze dat ik 13 was en m'n zusje 16 (het was andersom) :mad:
Door mensen die me niet kennen, word ik meestal een jaar of 2 jonger geschat. Maar dat komt volgens mij door het feit dat blonde mensen altijd jonger lijken dan mensen met donker haar. Had ik ergens gelezen :o Het komt er waarschijnlijk ook wel door dat ik nooit make-up draag of kleren die me erg oud laten lijken. |
15/16
|
Citaat:
Geen idee, ik krijg het idee dat ze me vaak wel wat jonger schatten. |
ene x denken ze 13
afgelopen zomervakantie in frankrijk dachten ze minstens 18 :| |
16...
|
Meestal midden/eind 20..
|
Ik ben 18..
Ik word meestal 18/19/20 geschat. Maar wel uitschieters naar 24 :confused: Ik liep een keer mee op de operatiekamer (ik ben 1ejaars)... en ik werd steeds aangezien voor 4/5e jaars. Dus steeds zeiden de assistenten: we hebben je nodig, kom snel hier heen! Of: wil jij dat doen? enz.. Was wel grappig ;) |
Hm.. 16 ofzo? Het verschilt, van 16 naar 18 met soms een uitschieter, denk ik.
|
16/17
|
18, meestal.
|
16/17 maar soms ook gewoon 15, ligt er vaak aan met wie ik ben, als ik met wat oudere vrienden ben dan lijk ik zelf vaak ook ouder en als ik met wat jonger lijkende mensen ben lijk ik gewoon mijn eigen leeftijd..
:cool: |
varieert heel erg, van 16 tot 24 :S
|
einde 20...gelukkig ben ik einde 30 :eek: :D
|
Citaat:
Ik ben van nature blond. Had ook gewoon blond haar. Werd altijd 16/17 geschat. Maand geleden mn haar geverft. Word nogsteeds 16/17 geschat. Lijkt me erg sterk dat je uiterlijk in 1 maand zoveel kan veranderen. Ik ben overigens 15:) |
Citaat:
Kutwijf :D |
Mij schatten ze meestal gewoon 18 en anders 19/20.
En laatst zei een man: "ben je pas 18? ik had je zo 25 gegeven!" Nerd! :rolleyes: |
16/17 jaar
|
19/20..
Meestal omdat ik 2e jaars HBO-student ben.. En een paar zussen van mijn oma denken dat ik 20 ben, maar ja die kunnen niet eens mijn naam onthouden :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |