![]() |
hond weg
kweet niet waarom ik het hier ga opschrijven maja kmoet toch iets..
Sinds gisteravond is mij hond plotseling verdwenen. Zoals gewoonlijk laat mij vader haar uit rond een uur of 10 savonds. Hij dus naar buiten met de hond.. kijkt in de brievenbus.. weg hond.. nu kun je denken ohh dies vast weggelopen maar dat doet die hond nooit. ik heb al de hele morgen gezocht ( kwist het pas vanmorgen want ik was niet thuis) maar nix te vinden.. in de bosjes gekeken enz. Dierenambulance gebelt etc... Dus er zijn 2 dingen die ik denk dat kan zijn gebeurt: - zij heeft een beroerte gehad ( is namelijk al 10 ) en is in de bosjes gaan liggen om rustig te sterven :( - of iemand anders heeft hem mee genomen.. iemand nog meer ideeen wat er kan zijn gebeurt. (het is zeker dat hij niet is weggelopen, die hond kon al erg moeilijk lopen en iedereen in de buurt kent hem, en die hond wil nooit verder dan 100 meter van het huis vandaag zelfs niet met gewoon wandelen ) |
Citaat:
Maar wel echt heel kut voor je zeg.. :( zou echt ontzettend gemeen zijn als iemand 'm idd mee heeft genomen.. Maar als je hond een beroerte heeft gehad en dus een rustig plekje zou hebben gezocht om te sterven, maar nooit verder dan 100 meter van het huis gaat, dan zou hij toch in de bosjes moeten liggen waar jij hebt gezocht? :S hmmz.. Nouh, heel veel succes met zoeken nog in elk geval en ik hoop dat je 'm snel trug vindt! |
Ze is gevonden hoor..
dood, in de vijver van de buren.. |
:eek: Wat onzettend erg! Sterkte ermee...
|
Ooh wat verschrikkelijk :(
Heel veel sterkte...wel fijn dat ze nu is gevonden want die onzekerheid lijkt me echt erg. Alleen dat ze dood is is echt erg :( |
Ik lijd met u. :(
|
ooooh, jeetje, wat erg. iig heel veel sterkte want je zult het ook wel heel erg vinden :(
|
suckt (n) sterkte :(
|
kut voor je , succes ermee hoor(y)...
|
hmmz:(
Hij kan maybe ook gestolen zijn... Misschien handig om ff aangifte te doen? Is je hond gechipt of getattoeëerd? Dat heeft nmlk z'n voordelen. Als je een hond ziet, die dan op je eige hond lijkt, kun je m altijd laten chippen of de tattoo controleren. Verder moet je met de ambulance ff oppassen. Ik werk er zelf nmlk ook bij en wij doen die formulieren na 24uur weg, omdat wij anders een megastapel met kwijtgeraakte dieren hebben. Het beste is ook om het asiel in te schakelen. |
Citaat:
*knuf* sterkte! |
Dood in een vijver, de meeste honden kunnen goed zwemmen en vaak vallen ze ook niet in een vijver :|
Maar dit is wel zeer vervelend voor je :( |
Citaat:
sterkte ermee... |
Citaat:
|
Mijn mededeling. :(
|
Citaat:
dat had mijn hond wel, die viel telkens om, versleten heupen, kon nauwelijks recht staan. |
mijn hond ging altijd met het pootje in het water om blaadjes te vangen... en ze is al 10 dus haar evenwicht is niet meer het best.. ik denk dat ze voorover gekukelt is ofso.. en ze kon er niet uit want de rand was hoger dan het water.. en ze kon al heel slecht lopen dus laat staan ergens uit klimmen...
Maar in iedergeval bedankt voor jullie reacties.. |
Het spijt me zeer van je hond :(
Je kan voor verdere steun terecht in dit topic http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=523029 Ik hoop dat je het wat kunt verwerken, want zo'n hond die al lang bij je was betekent toch echt wel veel neem ik aan... *knuf* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |