![]() |
Nieuwe Blindside
http://www.blindside-silence.com/tem...urningfire.mp3
legale mp3 :) als ze nu ook eens een keer normaal komen touren hiero dan ben ik weer blij (y) |
Dat klinkt behoorlijk hard zeg, jammer dat er niet iets meer tempo in zit.
|
Is dat een Duits bandje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet het niet, ik vind dat hij iets mist. misschien zoals wouter zei, meer tempo...
verder vind ik het een geweldige band en een tour zou zeker niet verkeerd zijn |
Oh Zweeds.. ik heb geloof ik een cd van ze, ergens. Download dat nummer straks wel :)
|
klinkt vet!
nu nog naar nederland toe komen (als ze dat ooit van plan zijn) |
Supergaaf nummer! (y)
|
Citaat:
|
Is een Zweedse band. Wonen tegenwoordig echter in de VS.
Ze speelden vorig jaar nog in Europa als support van Disturbed (jakkie) in Nld echter niet. Gelukkig speelden ze destijds een gratis showtje in Dortmund :D |
zanger is wel goed vind ik. kan zuiver zingen, maar ook schreeuwen alsof hij in Refused zit. Eerste cd klonken ze erg als Deftones, 2e cd meer eigen hardcore geluid. Laatste cd van hun klinkt daarentegen meer als Project 86. vette shit!
|
Erg leuk! maar ik mis de snelheid ook wel een beetje..
|
klinkt aardig... alleen het lijkt het het hele nummer of er iets aan zit te komen (sneller tempo ofzo) en dat komst steeds niet ...
|
mist wel snelheid, maar een erg vet nummer
|
Vette band je, ik heb de plaat Silence.
nieuwe track is wel vet, kan wat meer tempo in gegooid worden idd, klinkt vaak zo hetzelfde alsof er geen eind aan komt. |
Citaat:
project 86 klinkt op laatste cd net als hen. Ik bedoel, p86 stond altijd bekend om hun agressieve doch meeslepende rapachtige core. Die 1e cd van blindside is idd erg deftones. Maar ngo wel met een hardcorebron. Die 2e vond ik vrij origineel, idd, wat je zegt, eigen geluid, staan veel aparte dingen op. die laatste wist ik eerst niet wat ik ervan moest vinden, maar het is gewoon een erg goede cd. emo/nu-metal noem het wat je wilt:P\ |
Rapachtige core? Man man man waar gaat t heen met de wereld.....
|
Citaat:
|
Billy Corgan zingt ook mee op de cd.
|
Citaat:
|
Billy Corgan speelt inderdaad alleen maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou niet gaan zeuren hoor! :mad:
|
Citaat:
|
Laat ik nou net weer op school zitten verdomme naja ik luister em wel vanmiddag, ke ben eerlijk gezegd wel erg benieuwd laatste cd was absoluut niet slecht te noemen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |