![]() |
De Teensokken-topic
Een fenomeen van de laatste tijd wat ook u ongetwijfeld zal zijn opgevallen: de teensok. De teensok is een ongewoon soort van kniekous met aparte compartimenten voor de afzonderlijke tenen. In de praktijk is dit gecombineerd met puntschoenen niet een ideale combinatie, maar voor de trendy BrEezAh is dit wel een overkomelijk ongemak, temeer omdat het heerlijk sletterig staat bij de kunstleren minirok.
De teensokken hebben uiteraard meerdere verschijningsvormen, maar de meestvoorkomende is die met felgekleurde banden in de breedterichting. Is dit een absurde modegril die slechts deze winter zal teisteren, of moeten we ervoor vrezen dat dit binnenkort een algemene verschijning is, vrouwen in mantelpakjes gecombineerd met teensokken, of joggende mannen in het Vondelpark met teensokken? De hemel beware ons. |
Ik vind ze achterlijk, belachelijk en debiel.
|
Die dingen bestaan inmiddels alweer een hele tijd.
Het zou me een worst wezen als iedereen in die dingen gaat lopen, je ziet iemands tenen over het algemeen toch niet :confused: Ow nee er loopt een man in t vondelpark en hij heeft vermoedelijk teensokken aan. Lieve heer :eek: Hoe kan je je daar nou druk om maken? Ik vind ze niet lekker zitten en bovendien totaal nutteloos. |
Mijn zusje heeft ze ook, maar dan in rood-geel-groen-lichtblauw-paars-rood-geel...
Maar ik sluit me aan bij: Citaat:
|
mm saaie mensen jullie teensokken (y) lekker warm!!:D
|
Citaat:
|
zitten vreselijk beroerd. En niet leuk.
|
lijkt me echt vreselijk zitten.
&ik vind ze lelijk. |
Een heel topic over teensokken, gaawwd waar gaat dit heen :nono:
|
Citaat:
|
Slotje?
Wat is er nou interessant aan sokken? |
saai, iedereen heeft ze en meent er origineel mee te zijn, lelijk, en lijken me verschrikkelijk zitten.
|
ow god vorig jaar was het hier helemaal géweldig om teensokken te hebben en nu kraakt iedereen ze af:rolleyes: lekker voorspelbaar weer...
|
tenensokken zitten gewoon lekker!, je krijgt er geen plaktenen in, en het is warm in de winter en lekker anti-zweet in de zomer!.
Ik blijf ze zeker dragen. Ik denk dat het nu een trend is die langzaam ook weer voorbij gaat, maar ze zullen altijd blijven bestaan. En waarom zou het erg zijn als iedereen teensokken gaat dragen? Waar een mens zich al niet druk om kan maken :rolleyes: |
sorry hoor maar je zegt dat breezermeisjes met puntschoenen ze aanhebben, hoe kan je dat in godsnaam weten als ze schoenen aan hebben?
|
zit lekker, je hebt idd geen zweettenen erin :p
ik heb 2 paar en draag ze graag, (y) dus |
Het schijnt dat het helemaal niet goed is voor je tenen. Volgens de vader van 'Rik'/Ferri ooit uit goede tijden die ooit ergens was, hij is voetenlezer. Of je dat nou wil geloven of niet..
Ik vind het trouwens niks, lijkt me vreselijk zitten. |
Damn.Kind.Als je geen topics,kan openen,doe het dan ook niet.
En probeer niet zo semi-intelligent te doen,over zoiets dwaas als een teensok.Die dingen bestaan al zooo lang. 'hebben de dames zich al rode laarsjes aangeschaft' |
Citaat:
jeetje wat ben je dom . ten 1e: voorzover ik weet dragen ''breezah''sletjes geen teensokken maar netpanties. ten 2e:ik heb nog geen enkel ''breezah''sletje in een kunstleren minirok gezien. ten 3e:''breezahs'' afzeiken om gaaf gevonden te worden werkt niet meer benfatto.. iedereen weet onderhand al hoe ''fout ze zijn'' ten 4e: hou je liever bij woorden met 1 lettergreep. :nono: |
Citaat:
I WORSHIP THEE! Mijn god, inderdaad ik kan die dingen ook écht NIET uitstaan gewoon.. Vreselijk! :o |
Citaat:
Ligt het aan mij of bestaan die dingen ook alleen maar in regenboogwoeihappyjoyjoy kleurtjes? |
Citaat:
Teensokken wtf isdat? Elke sok moet toch om je teen? |
Citaat:
|
het teensokken- topic zou al een stuk aangenamer zijn :rolleyes:
ik vind ze wel geinig die teensokken. heb zelf inmiddels 6 paar in allemaal kleurtjes. helpen goed tegen de winterdepressie |
Ik vind ze wel fijn, eerlijk gezegd. Kun je in de winter ook met je tenen wiebelen. Hartstikke praktisch toch?
En nee, ik ben dus geen BrEeZaHhZz. |
Citaat:
Ik heb geen teensokken, ook nog nooit gepast dus ik zou ook niet weten hoe ze zitten. Maar het hoeft van mij niet zo, ik vind gewone sokken prima. Teensokken staan wat maf (al zie je het inderdaad toch niet als je schoenen aan hebt). |
Citaat:
|
je hebt toch ook wanten en handchoenen, en bij de sokken heb je gewone sokken en teensokken. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom kun je je daar zo druk om maken? |
Een half jaar geleden vonden alle alto's op scholieren het nog fantastisch. :rolleyes:
|
ach vind ut wel grappig eruitzien..
heb een paar van die teensokken, maar dat zijn dan dus ook sokken en die zie je dus niet... |
tziet er wel grappig uit. kheb ook een paar. ze zitten wel vaag maar niet echt irritant ofzo. :)
|
Ik heb dr ook een paar.. het het voelt echt vaag als je ze aanhebt....
ik vind die gekleurde dingen walglijk.. kheb zelf een paar met tijgetje en eeyoor :D en nee die draag ik dus absoluut niet uit het huis :) |
felgekleurd & gestreept hoeft van mij niet, al kan het wel leuk staan als je het een beetje oke combineert... maar het concept van elk teentje een apart stukje vind ik wel erg leuk :) het lijkt me alleen wel erg rottig zitten.
|
Wel knap dat sommige mensen door schoenen heen kunnen kijken. Ik zoud het niet zien als iemand teensokken draagt.
|
Ik vind teensokken wel geinig, maar ik heb ze niet. Ik heb alleen geitenwollensokken in mijn sandalen.
|
Citaat:
nou nog zo'n geile kabouterbaard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer dat mensen zich kunnen storen aan mijn welbespraaktheid:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind ze wel hip. Maar ze zitten idd voor geen meter, en ik heb ze alleen maar gekocht om de kleurtjes. |
Ik vind ze niet zo. Heb ergens een paar liggen, maar vind ze ten eerste niet erg comfortabel zitten en daarbij gewoon niet zo geweldig. Ik heb trouwens wel zwarte, die kleurtjes is voor mij iets te veel van het goede. :/
|
Citaat:
Word er persoonlijk koud noch warm van. |
ik heb ze ook wel. Niet van die fluor kleuren. Gewoon blauw
In Nederland is het nog triest weinig die dingen. In Parijs en Londen heb je vele cooleren.; Kheb in parijs korte gekocht gewone sokken. Met Kikkers en bloemetjes er op. Dat zijn eigenlijk ook meer sokken wat je 's avonds aan doet van die pantoffel sokken. Want die opdrukken zijn heel hard van die anti slipdingen Ze zijn trouwens verdomt makkelijk in van die teenslippers http://www.teensokken.nl/models/TSS1k.jpg dies wel cool. http://www.teensokken.nl/models/TSC3k.jpg dezen zijn mega fout |
http://www.teensokken.nl/images/index7.jpg
dit bedoelde ik dus :p |
Citaat:
|
ik vind het er heel vies uitzien (n)
|
Citaat:
Wat klopt hier niet? :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |