![]() |
Welke band een nieuwe CD?
Welke band MOET met een nieuw album komen?
Naar mijn mening moet Slipknot wel eens met een nieuw album komen en Pantera met een nieuw harder album...... Wat vinden jullie welke band een nieuw album moet uitbrengen?? Bespreek het hier in deze Forum.......... :evil: |
dat blauw doet pijn aan mn ogen
|
pantera bestaat niet meer :rolleyes:
en schrijf in een normale kleur :nono: |
Ignite :)
|
suede moet gewoon hun 'laatste' cd even afmaken
|
Pantera kan toch weer bij elkaar komen en een nieuwe CD maken, neem een voorbeeld aan Fear Factory....
Met nieuwe CD maken bedoel ik ook dat de band weer bij elkaar komt voor een nieuw album. Toch geen blauw :p |
Citaat:
Slipknot zit in de studio. |
Ik weet dat slipknot sinds oktober al in de studio zit en de cd in 2004 uitkomt maar ze mogen wel opschieten voordat ze zijn vergeten...........
Superjoint in trouwens supergoed. |
Jeetje was stoer zeg, onaardige reacties posten. Kon ik dat maar. :rolleyes:
En, ik wil een nieuw album van Tool! |
Citaat:
Ontopic: Undeclinable. |
Portishead
Prodigy |
Creed zit alweer in de studio voor hun 4e album :D
|
Citaat:
bracket moet nieuwe cd :) en ik wil de nieuwe get up kids ook horen |
maar ontopic :D :
New Order Depeche Mode Pj Harvey NIN en vast nog wel meer |
The Postman Syndrome
Mastodon Dillinger Escape Plan Tool |
American Head Charge duurt ook lang met vervolg CD net als Killswitch Engage, Mushroomhead en Soulfly.
|
Citaat:
|
PJ Harvey is toch bezig met een nieuwe cd ?
Ik vind dat Interpol een nieuwe cd moet maken. |
Mushroomhead een nieuwe??
Dat wordt kopen, ik had er helemaal niks over gehoort. Weet je of het wat is? :D :confused: |
Citaat:
|
Oh ok..... is wel beter (vind ik) :cool:
|
Citaat:
|
Catch 22
Mighty Mighty Bosstones |
radiohead mag altijd met een nieuwe komen...counting crows ook leuk
|
Citaat:
|
Ik wil nieuw werk van:
Beth Orton PJ Harvey Mercury Rev Interpol Beta Band Elliott Smith :( DNTEL (heeft het waarschijnlijk te druk met The Postal Service) Kate Bush (leeft ze nog?) Pixies Madrugada |
Pixies kwamen toch met iets nieuws? Of alleen een tour? Nooit meer iets van gehoord/gelezen :(
|
Get Up Kids(2004)
Soulwax(2004?) Elliott Smith(2004) |
heideroosjes , maar sinema komt er al aan ( februarie )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sparta.
Tool. |
Citaat:
voor de rest vind ik dat Nine Inch Nails wel weer uit mag brengen, Tool zou ook fijn zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm, een of andere dwaas heeft mijn posts gedelete.
[serieus] foo fighters, want dat is de beste band, en logica vertelt mij dat ik graag meer cd's wil van de beste band. [/serieus] |
Foo Fighters heeft laatst toch al een nieuwe?
Met "these days" erop....... |
Citaat:
|
Muddy, je bent wel erg nu-metal he
Ik wacht op nieuwe albums van: -Dillinger Escape Plan -Tool -Postman Syndrome -Nonpoint -Converge |
Mr Oizo
|
[QUOTE]86dagreed schreef op 16-11-2003 @ 15:32:
[B]Muddy, je bent wel erg nu-metal he..... Valt opzich best mee, ik hou van Nu-metal, Metal-core, Hardcore, Industrial-metal, Crossover en vele andere..... Deze zijn geen Nu die ik mooi vind: Children of bodom In flames Soilwork Fear Factory Dimension seven Dillinger escape plan Hatebreed Stampin' ground Himsa Skinlab etc... etc... etc... |
Waar blijven Himsa en Skinlab trouwens met hun nieuwe CD's?
|
[QUOTE]muddy schreef op 16-11-2003 @ 16:26:
[B] Citaat:
(Deze bands dan). Maar ik geef je het voordeel van de twijfel omdat je een Snot-Avatar hebt. Skinlab is geloof ik bezig, of zit in de studio om iets nieuws te creeern. Die band vind ik vrij goed, vooral de laatste 2 cd's. Himsa weet ik niet, die band boeit me niet zo. |
John Scatman
|
Kid606, want die brengt haast nooit wat uit. ;)
|
er wordt met mn hersens gefuckt hier.
ik dacht me toch zeker wel te kunnen herinneren heel mooi ontopic gepost te hebben. en nu is t weg :confused: |
Citaat:
|
interpol ja
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |