![]() |
WIP, Fantasy
Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets met photoshop gemaakt heb , dus ben ik een beetje onzeker :bloos:
Ik ben dus een beetje aan het knutselen geweest en wou iets fantasieachtigs maken waar een beetje een jaren 80 sfeer vanaf straalt. Het is nog maar een begin en er moet nog aan gewerkt worden , maar ik wou graag weten wat jullie er tot nu toe al van vonden. http://www.unknownhosting.nl/~dapo1981/fantasy.jpg |
Ik vind het mooi, afgezien van lijnen die niet recht lopen. Maar die jaren 80 sfeer, dat is niet gelukt?
|
- 2de en 3de toren te geplakt.
- Rotspartij voor beter tot rots kunnen laten lopen ipv dat vage bosje ... Verder wel vrij netjes .. (y) |
Ik vind 't idee van een soort collage van meerder beelden best cool. Wel heel vaak gedaan, maar aangezien je toch een bepaalde sfeer wilt pakken, is dat niet erg.
Ik kijk alleen een beetje raar tegen die vogels aan. Misschien moet je daar nog... iets mee doen. :) Zorgen dat er meer een geheel gevormd wordt tussen het bovenste en het onderste gedeelte. Het zijn nu nog twee hele losse stukken. |
onderste en bovenste kan beter in elkaar overlopen, maar vogels laten zitten
torentjes iets beter in het geheel verwerken los daarvan erg gaaf |
plaatje doet het niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry mensen .. m,n host is tijdelijk down .. hoop dat ie zo snel mogelijk weer up is
|
Citaat:
.. het werkt weer iig :) |
Citaat:
|
wazigheid
|
de torens + wat daarbij hoort zijn te overduidelijk geplakt, verder is het wel ok. maar de zonsondergang en het strand/vogels gedeelte passen ook niet helemaal bij elkaar, de zonsondergang is veel waziger gefotografeerd.
|
Hij is origineel vin ik & ook nog es mooi (y)
|
Citaat:
|
deze mag dicht hoor :) ik heb de final versie al gepost in een nieuw topic :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |