![]() |
The Office
Wie o wie kent hier deze briljante, geniale serie die ongeveer 2 jaar geleden op de BBC werd uitgezonden ?
enorme hit in Engeland en overladen met awards etc. een van de grappigste programma's ooit gemaakt door de BBC imho David Brent is de manager van een suf kantoor net buiten londen, hij is zelfingenomen, egoistisch en in het bezit van een wel héél slecht gevoel voor humor. het is een 'mockumentary' vol herkenning en plaatsvervangende schaamte. http://www.bbcamerica.com/images/gen...david_left.jpg o en ik ben bereid te trouwen met degene die het kent, en net als mij geniaal vind :cool: ;) |
ik ken het, ik heb het eerste seizoen op dvd en ik geil snoeihard op die snorremans <3
JA ZO'N TOPIC VERDIENT EEN UP JA |
op dvd aanwezig hier!
geniaal. |
-kom maar met de aanzoeken :cool:
|
joehoe ik was eerst zleep out
|
jij bent een vrouwtje.
Dat is anders. |
nou als ik een man was had ze het verdomme wel geweten :mad:
|
Oh vast.
Maar het is niet anders. Je kunt niet alles hebben. |
tom <3
duidelijk en omg slotje arhg |
kaufen! de hele serie NU!!
|
Dat gezeik over slotjes als een topic een beetje geüpt is. Men kan er toch nog steeds wat mee?
Briljante serie natuurlijk. Vooral Keith, van wie vrijwel iedere uitspraak genoeg is voor een buikpijnveroorzakende lach. |
serie 1, 2 en de kerstspecial op dvd <3
|
|
gewoon bij de Free Record te koop?
|
Geniaal ja. Als ik de dvd's eens voor een zacht prijsje zie, koop ik ze meteen.
|
super vet vet vet vet vet
|
(y) echt een geniaal programma!!! :D
|
Met gastrol van Noel Gallagher. :cool:
|
Heerlijk.. the office.
Briljant gewoon (y) |
David Brent - If You Don't Know Me By Now (y)
|
Geweldig idd. Moet ze ook soon maar eens op dvd gaan kopen, heb toen alle afleveringen op ned 3 (?) gezien...
Vooral die scene waarin die baas van een ander kantoor (?) John Travolta na gaat doen uit Saturday Night Fever, en David dat dan belachelijk slecht vind en even gaat laten zien hoe het 'moderne dansen' eruit ziet tegenwoordig. Heb me echt stuk gelachen. :D |
Citaat:
geniaal |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |