![]() |
economie
wie kan me helpen????
ik heb moet een werkstuk maken over werkeloosheid iets met de vicieuze cirkel... nou moet je dus ook van die sites erover gebruiken... wie weet een site voor me? ik heb me echt rot gezocht.. :confused: kuzz |
Goede topictitel (y)
|
www.economie.nl ? past wel bij je titel :o
|
Duidelijkheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar je weet wat ik bedoel toch? maar heb je geen site ofzo.... |
|
Atheneum?
Degraderen. :nono: |
Mensen hebben geen werk - geen inkomen, dus geen geld om te besteden - er is weinig vraag omdat de mensen niets te besteden hebben - vanwege de geringe vraag wordt er weinig geproduceerd - teveel mensen, dus ontslagen - nog meer mensen werkloos en ga zo maar verder .... duidelijk?
|
mensen, mensen, mensen... negeer haar niet-al-te-intelligente-fout en geef gewoon antwoord :p ;)
|
Citaat:
pff waarom doet iedereen toch zo moeilijk? nog ff voor de duidelijkheid: wie kan me helpen voor sites over WERKELOOSHEID?? zo goed? kuzz :rolleyes: :D |
eh mensen...
maak ik weer die mooi inteligente (schrijf je dat wel zo) fout ik bedoel dus... werkloosheid |
Citaat:
anders ben je echt verre van intelligent :p ohnee, dat kan ik natuurlijk niet zeggen, krijg ik weer iets met flames over me heen ofzo :p :rolleyes: :D bovendien kun je ook last hebben van woordblindheid of dyslexie (das hetzelfde hoor :p ).. (voordat hele hordes mensen zich weer aangevallen voelen ) :D |
Citaat:
|
Citaat:
kuzz |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |