![]() |
Ik werd vanmorgen wakker zonder het irritante geluid van een wekker
Daar kon ik best even van genieten. Nu vraag ik; waar kan jij nou echt van genieten? :)
|
Als ik wakker wordt, en dan nog kan blijven liggen. :)
|
Citaat:
|
dubbelfrisss light op de vroege morgen en een fijn muziekje (Y)
|
Een knuffel van mijn vriend, m'n hondje ergens los zien lopen
|
Opstaan en weten dat je de rest van de dag niets moet..
|
Citaat:
|
Niet elke dag me bed uit hoeven te komen om halluf 7 en dus tot 10 uur kan gaan tv kijken in me bed
|
Herfstblaadjes :)
|
Citaat:
en van mooie muziek en als iemand iets heel leuks overkomt :confused: |
Inderdaad ook zonder het geluid van je wekker wakker worden, maar dan niet te vroeg :) Mooie muziek ook, of de zon die schijnt :cool: Een strandwandeling als het heel koud is in de winter, is ook geweldig :o En zo nog veel meer: ik geniet van heel veel (y)
|
De rust 's nachts
Sneeuw "s ochtends vroeg als fris buiten is en nog niet druk Uitslapen Ook muziek |
als een ontzettend lekker ding de hele tijd aan mijn eikel ligt te sabbelen :p
|
Dat vind ik ook altijd zo'n heerlijk gevoel. Zaterdagmorgen - je schrikt wakker, denkt: "Ik moet eruit!", wil al overeind springen, en bedenkt je dan: "Het is zaterdag." En dan mag je weer gaan liggen en in slaap vallen. *zucht*
|
Dat mijn senseo apparaat het trouw op zondagochtend doet (Y)
en dan de relaxte sfeer bij alles :-) |
Citaat:
|
Als ik de krant niet hoef te lopen.
|
3 uur 's nachts in het donker naar wel erg mooie muziek luisteren en langzaam in slaap vallen. :o
|
Vakantie
|
ik ook van dat ik lekker kan blijven liggen :cool:
|
De Top 2000 op de radio.
|
Voetbal (y)
Nou ja, bijna altijd dan. |
Met mijn lief de hele dag in bed kunnen blijven liggen...praten, vrijen, tv kijken, ontbijtje....heerlijk!
Maar helaas is dit nog maar 1 keertje gebeurd... |
hm
ik kan echt van veel dingen echt genieten soms al van een mooie sterrenhemel, soms van een bepaalde opmerking ligt er puur aan wat ik nodig heb op dat moment :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |