![]() |
Interview vragen ????
Ik moet nog 10 vragen hebben die ik aan en kraamverzorgster moet vragen...het is een non-profit (niet op winst uit) organisatie en ik moet haar ondervragen.
weet iemand nog goede vragen die ik haar kan stellen? Dank. |
Welk vak, waar moet het verslag over gaan, etc.
Iets meer duidelijkheid. |
Oke, het is voor maatschapijleer, en ik moet iemand van een non-profit organisatie interviewen. Ik heb de kraamzorg gekozen. Nou heb ik nog 10 vragen nodig en de vraag is daarom, wie weet nog een goede vraag die ik haar kan stellen?
Dank. |
Ga voor jezelf eens na wat je wil weten.
|
ondervragen, wat heeft ze gedaan dan? ik zou iig als het schriftelijk is niet achter elke vraag 4 vraagtekens zetten zoals je hebt gedaan in de topictitel, dan word je een beetje uitgelachen :) en zoals wawl idd zei, ik hoop dat je vragen voor het interview wat duidelijk zijn.
|
Ik heb nu inleidingsvrage zoals: hoelang doet u her werk, werkt u in teamwork, waarom is het bedrijf niet op winst uit etc. moet ik vragen of ze ooit een miskraam veroorzaakt heeft? :P
|
U werkt in de kraamzorg, kunt u eens beschrijven hoe een normale werkdag eruit ziet?
Hoeveel uur werkt u gemiddeld in de week? Wat waardeert u het meeste aan uw werk? |
die 'Hoeveel uur werkt u gemiddeld in de week?' had ik al ja....maar bedsnkt, die andere 2 heb ik wel wat aan.
|
Hoe lang werkt u al in deze onderneming?
Hoe kunt het beste klanten benaderen, omdat ze zwanger zijn en vaak zeer veel pijn hebben? Hoeveel mensen werken er nog meer in uw onderneming? Hoe bent u in deze professie beland? |
Enneh, heb je vanavond iets te doen.
|
Citaat:
|
De gustibus non disputandum est. :p
|
nerdo es.
|
:d
|
:p
|