![]() |
Wanneer ben jij voor het laatst gebeld?
Door iemand die jou persoonlijk wilde spreken en dan niet meetellende een bedrijf dat iets van je moet. Echt vrienden of mensen van school of wat dan ook?
Natuurlijk geldt ook hier "de topicstarter begint" maar ik wil mij liever van antwoord onthouding omdat ik het me eerlijk gezegd niet meer kan herinneren en eigenlijk vind ik dat wel heel koel!! :o (y) Volgens mij was het in april 2002. Weet ik niet meer zeker. |
Gisteravond belde m'n vriend nog, om te vragen vanaf welke
datum ik weg kan... :) |
Uit principe vertel ik dat soort intieme dingen niet.
|
Gister m'n vader, telt dat ook?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n mama.
|
gistermiddag, mijn broer
|
gister nog door me de vriendin van me broer :) of ik meej ging naar t durp.. :D gezelliej tog :rolleyes:
|
Gisteravond belde mijn maatje mij nog :)
|
Zal wel een weekje of 2 geleden zijn, door mathilde, die wat vroeg over onze documentatiemap
|
2 sec geleden, mijn pa :P
|
mn moeder... 5 minuten terug..
hoe het met mn studie ging :nono: |
Paar minuten geleden belde mijn vriendin om te vragen hoe laat ze kon komen. :)
|
Citaat:
|
Gisteravond: een vriendin
|
Citaat:
|
Mijn zus gisteren.
|
vorige week (of 2 weken geleden?). Een vriendin die wilde kletsen.
|
Een minuutje geleden belde iemand van school mij op om te vragen wat we precies voor anwpo moesten maken:o
|
zonet: iemand die verkeerd verbonden was :rolleyes:
|
Citaat:
|
16-11-2003 09:30
|
Gister belde een van m'n vrienden me, hoezo ik hem had gebeld.
|
Citaat:
|
vandaag
|
vanmorgen toen ik wakker werd belde een vriendin van me
|
lang geleden.
|
gister een vriendin, we stonden in de file.. of we een omweg zouden nemen...
|
Gisteren of dat ik nog het NL 11tal had gezien en wat ik er van vond. Ik kon het erg kort houden (y)
|
Citaat:
Ik gisteravond 2x achterelkaar. :cool: |
Lang geleden.
|
Gisteravond, vriend van me, vroeg hoe het ging :)
|
vannacht door een vriendin
|
5 minuten geleden door een vriend van mij...
maar geen zin om op te nemen :o dan gaat ie vertellen dat ik gister dronken en vervelend was. |
Van de week of zo, ik ben meer de MSN/e-mailman.
|
deze namiddag, een vriendin, met een vraag i.v.m. ons schoolproject.
|
Zaterdag avond
|
Dinsdag, kwart voor 5. Mijn moeder. Ze vroeg zich af hoe laat ik thuis zou zijn. Maar dat had ze ook zelf al opgezocht, maar ze wilde het van mij horen. Euh ja.
|
April 2002 :eek:
Ik vannacht om half 2 ofzo. |
ben nu aan de telefoon!!!
|
Citaat:
|
vrijdag was volgens mij de laatste keer...
|
14-11-2003 @ 19:25:47
mn vader of ik zn pc kon repareren van t weekend mn laatste 5 telefoontjes heb ik zelf gebeld :) |
10 minuten geleden, een meisje dat vroeg of we op dit moment ook plaatsbare ratten hebben zitten. Heb dr helaas teleur moeten stellen, alles wat hier is blijft hier, op eentje na, maar die is gereserveerd :)
|
mm ik denk me moeder weer te etteren met dr mobiel, blegh:( heeft ze weer iets zinloos te melden. Was gister dan denk k, toen ze in trein zat en ik dr moest bellen.
Laatste telefoontje gwoon die ik opnam was bes wel lang geleden (voor ons:D) rond uur of 3, me moeder vriend:) vdr niemand denk k:) |
M'n vriendin, om een uur of 12. Om te vragen wanneer ze langs kon komen. Voor onze geweldige praktische opdracht voor ak.
|
Gisteren
|
vanmiddag ergens.. denk uurtje of half 2
|
vanmiddag, iemand moest iemand anders zn telefoonnummer weten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |