![]() |
het is uit....
Het is uit. Ik ben nog steeds heel verliefd en zit met een gebroken hart. wat nu? ik kan me nergens meer op concentreren en heb de hele nacht wakkergelegen....
|
Afleiding zoeken....Ga een stuk wandelen in het bos en even lekker schreeuwen. Dat hielp bij mij een beetje. Maar het vervelende gevoel zal nog wel even blijven, dat moet gewoon slijten. Alleen als je probeert zoveel mogelijk bezig te zijn zul je er niet teveel aan denken.
Anyway, sterkte!! Het klinkt cliché, en dat is het ook, maar het komt echt wel goed! |
klote!
Hoe moeilijk het ook is probeer er zo min mogelijk aan te denken,,.. probeer inderdaad afleiding te zoeken.. Ga leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen! Je zult merken dat het steeds minder pijn gaat doen, het slijt wel, dit kost alleen tijd. Als je geen zin hebt in gezeldschap is het inderdaad ook een idee ee nstuk te gaan lopen, ga naar het strand ofzo. een keertje heeeeel goed huilen en schreeuwen en alles eruit gooien helpt ook~! Succes in ieder geval, en ik eindig ook maar met de cliche zin, het komt wel goed! echt waar |
Prop jezelf vol met chocola (y)
|
ga kickboksen (y)
halfuurtje op een zak rammen, en je voelt je al veel lekkerder. na een maandje intensief trainen ben je waarschijnlijk wel al in staat om hem een goede, harde klap recht op zn neus te geven...wraak is zooooo zoet :evil: |
zie maanmeisje17
|
Citaat:
|
Hier ook, lekker harde muziek opzetten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leve de chocola :o, anders gewoon lekker uitgaan met een stelgoede vrienden. Lekker dansen en alles op de dansvloer eruit gooien. (Tip: pak niet direct een ander, en zuip jezelf ook niet helemaal vol..)
|
Mja ik ben net weer een beetje van m'n liefdesverdriet af, best wel snel heb er maar een klein maandje mee gezeten. Hoe ik dat heb gedaan begrijp ik nog steeds niet van mezelf. :confused: Maarja eerste week sliep ik ook niet enzo hoor.. 't moet slijten denk ik. Met andere mensen omgaan, nieuwe afspraakjes maken etc. (y)
|
Citaat:
heel lang huilen................... |
Yeah, it sucks. Ik was toen het uitging met mijn ex (2 jaar hadden we wat) er best kapot van, maar na 2 dagen dacht ik alweer: fuck him :D Komt vooral door mijn vriendinnen :) dus mijn tip: ga leuke dingen doen met je vriendinnen.
|
Ik sluit me aan bij de reeds gegeven tips.
Ga leuke dingen doen met je vriendinnen, experimenteer er maar flink op los en film het desnoods. Met een beetje geluk wil iemand die amateur beelden wel kopen en sla je er nog eens een mooi zakcentje uit ook (y). |
k heb hetzelfde als jou, tis bij mij ruim na 11 maandjes afgelopen vrijdag uitgegaan, niet door mij door hem, hij wou ze vrijheid terug. ben nog steeds super gek op hem, zaterdag uitgeweest, met gevolg dat je niet echt super vrolijk in discotheek staat meer jankend zeg maar, maar zoek afleidng ga dingen doen met vriendinnen, ik ben er ook mee bezig maar tis moeilijk.
Sterkte |
het is zeker moeilijk. ik kan aan niets anders denken. en het is nog erger omdat hij er niet zo mee lijkt te zitten....
|
Naar mij toe komen, ik zal je vol pompen en je zal nooit meer een ander willen :evil: .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh, meissie toch....op jacht dan..laten vallen die knakker
en verder: oh toch... :( |
mmmz, van je verdriet afwillen? het is niet erg fijn, maar je kan verdriet hebben... het doet even pijn, maar accepteer het... je kan hier zo hard roepen als je wil dat je geen verdriet wil hebben, maar iedereen hier weet dat al... niemand wil verdriet hebben... je hoeft ons niet te overtuigen... jezelf nog wel? doe dat dan...
Ja, hij is weg. Ja, hij zit er niet zo mee als jij. Ja, je hebt nu pijn. Ja, je voelt je nu leeg, waardeloos, zielig, boos, bang, troosteloos. Maar JA OOK haal je nog steeds adem. Er zijn nu nieuwe tijden aangebroken of je het nu wil of niet, ga door met je leventje ook al lijkt het moeilijk, je instelling is alles. Ik zeg dit niet om je op te beuren, dit is gewoon wat je moet doen ook al voel je je slecht. En als het niet lukt je beter te gaan voelen doe je maar alsof... Doe alsof je open staat voor de dingen die nu komen gaan. |
Toppie reply ABrules! Bij mij is het ook net uit na 11,5 maand en zit 'r gigantisch mee.. Ze wil (waarschijnlijk) 'r vrijheid terug en misschien later wel weer, maar weet het allemaal nog niet.. heb het nog niet echt op een rijtje, maar als je dan zulke replies leest, maakt niet uit van wie.. heb je er toch wel steun aan :)
|
jank allez uit meid !!
luister naar call the man van celine dion en jank er maar op loss :confused: |
leuke dingen doen met vrienden....afleiding zoeken...ik heb 3 nachten wakkergelegen.....en nooit meer je ex zien...dat helpt..maar lukt helaas niet altijd..maar dan vergeet je alles het snelst
|
Het lijkt wel of ik in een diep gat val... Bij alles moet ik aan hem denken. Nog steeds kan ik nauwelijks slapen... Afleiding zoeken heb ik al gedaan maar dan moet ik nog steeds aan hem denken.
|
het heeft ook tijd nodig...het gaat vanzelf wel over...opnthou dit :
als hij niet de ware was kom je nog iemand anders tegen als hij wel de ware is bedenkt hij zich nog... heeft mij hee lgoed geholpen in ieder geval |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |