![]() |
Waar speelde jij vroeger altijd mee?
Waar speelde jij vroeger altijd mee of wilde jij vroeger altijd mee spelen?
Ik met lego, play-mobil, ehm, poppen soms, mecano en van die spelletjes als Boggle en Rad van Fortuin. Ik wilde altijd een bestuurbare auto en een Jaap Aapknuffel maar die heb ik nooit gekregen. :( |
Lego en playmobil.
|
MatchBox, Construx en Lego. :cool: (y)
|
lego, playmobiel, auto's, met oude schoolboekjes speelden we schooltje en we maakten zelf ook schoolboeken en ik schreef en tekende ook erg veel:o
|
OMG op www.lego.nl kun je Lego Digital Designer (Beta) downloaden en dan kun je op je computer met de Lego spelen. :bloos:
|
Citaat:
|
lego, autotjes, af en toe playmobil en later knex en daarna computerspelletjes.
|
ik speelde altijd met mijn neefjes met de turtles en voetbalspelletjes :rolleyes:
|
Citaat:
ik speelde met Lego, poppen, barbies, rolschaatsen, step, skelter, schommel, computerspelletjes etc :) |
Me pik.
|
met autootjes en lego
|
Citaat:
|
Heel veel lego en kleien. :o
|
Lang leve Lego. (y)
|
Lego, duplo, barbies :o
|
Met vriendjes en vriendinnetjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lego :cool:
|
Citaat:
|
playmobiel, poppen, barbies, spelletjes en nog veel meer
|
M'n tractor :cool: Altijd door de buurt scheuren met dat ding. En voetballen, autootjes en Lego.
|
Lego, barbies en ik knutselde veel vroeger.
|
autootjes en lego
|
(technisch)lego en autootjes
|
met barbies
|
lego, barbies, knutselen, en ik speelde vaak buiten (kampen bouwen, schommel...)
|
met de barbies:D :o Khad n mega-verzameling
Khad 1 vriendin en die vond t maar nix, die ging mijn Ken een jurk aan doen:D had nix beters te doen:D hihi soms met lego van mijn broertje:) :D |
Lego, Barbies en ik had zo'n enorme verzameling hondjes en poesjes (my little puppies of zoiets :confused: ) Toen ik nog kleiner was speelde ik ook graag met dinosaurusjes en ik nog steeds een enorme collectie smurfen op zolder liggen :D:D:D
|
Citaat:
Verder Barbies, ik las veel, ik tekende veel... Ja, buiten spelen enzo... |
auto's
|
Speelde vroeger met Playmobile, Barbie's en PollyPocket :D
|
Duplo, poppen, knuffels, Dierenvriendjes, barbies, ik schilderde veel en ik hield van hutten bouwen :cool:
|
Citaat:
|
Ik speelde vroeger met quins ofzo..
Zo'n 5ling van kleine babytjes.. met een 5 persoonsbed en een 5 persoons schommel .. en allemaal van die lieve babykleertjes |
Barbie en gewoon domme spelletjes
|
Ik was altijd buiten (we hadden, nog btw, een tuin van 10.000 m2), bouwde hutten, klom in bomen, verkleedde me als Indiaan en luisterde m'n ouders af (samen met 2 vriendjes), draaide pijlen van speurtochten om :D, rende onder de sproeiers door, etc.
Als ik thuis was speelde ik (op vrij late leeftijd) met poppen, racebaan van m'n broer, klom wederom in bomen (voor de deur :D) en tekende verder de hele dag door. Edit: En ik heb erg veel gekaart met m'n oma (en ouders soms) |
Ik knutselde ontzettend veel en verder was ik altijd buiten aan het spelen.
|
potloden en knuffels ( bij gebrek aan veel vriendjes vroeger :( )
|
duplo, trollen, knuffeltjes, rolschaatsen, elastieken, springtouw, flippos
|
Citaat:
|
Autotjes en mn Lego brandweerkazerne :cool:
|
barbies,knuffels,lego,ik speelde met alles wat er in mijn buurt lag :cool:
|
Lego, autootjes, en ik tekende veel
|
lego en voetbal
|
Lego. Wel zo electro verantwoord dacht ik zo.
|
Lego
Barbies Autootjes Poppen Duplo Playmobile Knuffels Verschillende spelletjes En verder knutselde ik veel en speelde ik vaak buiten. |
barbies :) poppen, winkeltje, lego enzzz
|
Met Barbies, en ik speelde vroeger ook vadertje-moedertje, winkeltje, hotelletje, schooltje, doktertje etc etc.
|
Met vriend(innet)jes, auto's, poppen, knikkers..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |