![]() |
Fantasy, final version
Nou , dit is ie dan.
Ik hoop dat ie jullie een beetje bevalt. ik vind hem zelf wel leuk geworden. het is dus alweer lang geleden dat ik wat met photoshop heb gemaakt dus het is weer een beetje inkomen. maar ben er wel tevreden over :) http://www.unknownhosting.nl/~dapo1981/fanfinal.jpg |
Mooi (y) :)
De klok links boven --> (y) |
ik vind em best koel
|
wauw! haha en ik heb net een nummer van lord of the rings opstaan, krijg echt veel gevoelens nu bij dit plaatje ;)
|
wow, mooi gedaan! *applaus*
ik heb zelf echt geen verstand van paintshop enz, ik teken meestal gewoon met de hand, en doe er verder niks mee.. Maar dit is echt top! (y) Ik wou dat ik dit kon... :( |
bedankt allemaal :)
ik heb hem iets veranderd ,, heb het oog weggehaald en het eiland iets minder symeterisch gemaakt |
ik vind dat die poort en die klok linksboven het idee weghaalt dat t 1 plaatje is. nu krijg ik een collagegevoel, jammer
|
Ik vindt hem mooi. ik doe dat ook wel eens met GIMP, maar dat ken je dnk ik niet.
|
Mooie overgang, mooi gedaan, alles is cool :D
Maar ik zou hem nooit als background gebruiken :P |
daar is ie ook niet voor bedoelt ;)
maar bedankt allemaal voor het commentaar :) |
ik vind de overgang van de zee naar de lucht heel vet :) het eiland vind ik minder, (nog steeds) te symmetrisch, en de rat past er niet echt bij.. en de klok en de deur zijn wel koel, maar een beetje misplaatst..
|
de gebouwen op 't eiland zijn te... mja... erin gezet...
eigk moet er een... mja minder statisch 'bouwsel' staan... maar 't zullen vast allemaal je eigen foto's zijn die erin zitten... dus dan zal je wrs ff niks beters op voorraad hebben qua gebouwen |
Citaat:
|
eng, maar wel :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |