![]() |
Probleem brander
Ik heb een probleem met mijn brander. Hij is van Philips en als ik lege cd erin doe (gewone van MORE) dan blijft hij maar aangeven dat hij cd aan het lezen is en dan loopt alles opeens vast. Dus ik dan start ik hem opnieuw op met cd er nog in en start Nero en dan kan hij nergens een cd vinden ???:/ :confused:
Er is mij ook verteld dat hij hem niet meer leest en dat er cd's zijn die het schoon kunnen maken..kan dat enwaar kan je die cd's dan krijgen? |
Hoe oud is die brander? Als het echt een oudje is (een CDR-3610 ofzo :D) dan is de kans vrij groot dat hij gewoon dichtgeslibt is met rommel, zeker als je je brander ook gebruikt als gewone CD-speler. In elk geval kan het nooit kwaad om een schoonmaak-CD aan te schaffen. Die kun je voor een paar euro kopen bij elke hobbyzaak, groothandel of ketenzaak als Dixons.
Ik neem trouwens aan dat je het wel met andere merken hebt geprobeerd? |
jah..maar dat zou het tog opzich niet aan cd liggen
? |
Nee. Daarom vroeg ik dus ook of je meerdere CD's/merken hebt geprobeerd. Pas als jij drie, vier verschillende merken hebt gebruikt, kun je stellen dat het níet aan de CD's ligt.
|
Citaat:
|
het is een Philips PCRW804 :confused:
|
owjah bdw hoe duur zijn die cd's meestal?
|
Ik denk een eurootje of zes, zeven.
|
Citaat:
Als een brander eenmaal kuren begint te vertonen gaat het meestal bergafwaarts. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bdw worms is VETT :D |
Citaat:
|
€29,90 (ex.) LiteOn 52x32x52 :)
|
Voortaan tag in topictitel gebruiken graag, zie sticky topics.
|
Mijn cd brander is zelf ook vaag bezig.
Het is namelijk ook een Philips-Brander. Ik heb er 2 cd mee kunnen branden.Maar nu stop ik er een leeg cdrom in en dan geeft ie niks aan. Of dan zegt ie""stop de cdrom in de juist schijf ofzoiets..... Nja vaag shit...ik breng dat rot ding gewoon terug naar die verkopers! Ga er niet aan zitten. MJ |
Citaat:
|
ik denk dat ik weet waaraan het ligt. mijn windows xp start altijd de cd op als je een cd in het laatje doet.
wat je moet doen is proberen die functie uit te schakelen want waarschijnlijk looopt hij daarop vast |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |