![]() |
[Schets} The Last unicorn
Hey Hey, heb laatst het boek The Last Unicorn gelezen, en ff een tekening gemaakt, met kleurpotlood. Tis nog maar een schets en ik weet dat de ogen niet kloppen. Maar wat vinden jullie ervan en hoe moet ik de 8ergrond maken?
http://pic3.picturetrail.com:80/VOL1...3/38290325.jpg |
de ogen kloppen idd niet, en het rechtervoorbeen ook niet. het wel aardig, niet heel bijzonder.
|
het word wel mooi, als je het verder uitwerkt, het is op zich al wel chic
|
Maar heeft er iemand ook ID'en voor de 8ergrond?
|
Gras en boompjes ofzo?
Iig ik vind het wel vet, wat heb je gebruikt voor het kleuren? |
kleurpotloden en een beetje witte guache. Maar de vorm lijkt nog niet echt. ga denk ik voor een beetje dramatische 8ergrond, vindtn ik er wel bij passen. ff plaatjes zoeken.
|
|
Citaat:
|
ja die 1ste!
|
wordt wel moeilijk met die lichtval maar ga het proberen ;)
|
Mooie tekening.
Ik vind alleen het hoofd van het paard wat minder. Zoals je zelf al aanhaalde kloppen de ogen idd niet echt en de snuit lijkt me ook wat kort te zijn of zo.Ofwel ligt dat aan die wang en zo. Ik ben niet zo'n paardenkenner, maar naar mijn gevoel klopt er in ieder geval iets niet :) En wat die achtergronden betreft, zeker de eerste! De andere twee vind ik iets te blauw en te helder. Meer grijzige, mysterieuzere achtergronden passen beter bij je tekening, naar mijn gevoel dan. |
Zoek es naar Theodor Kittelsen
|
heel mooi getekend hoor! z'n hoofd kan beter misschien.. en als achtergrond zou ik gewoon een bos doen..
|
|
Citaat:
|
ja zoiets misschien, maar deze is wel erg donker.. dan moet je ook je tekening aanpassen
|
heb hem al afgemaakt, scan hem dit weekend ff in. Hij is totally anders geworden, nu is het met een soort duivelin erbij. Een soort good vs. evil, alleen de 8ergrond vindt ik niet zo geslaagd, maar ja jullie zien het wel, zet dan meteen ff een tekening van mijn karakter erop.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |