![]() |
Weten jullie iets tegen een erectie?
Bijv. je krijgt op een idioot moment een boom van vlees in je broek. Of als je vriendin het niet wil, die wil nu ff juist een mini om lekker mee te frunniken. Wat doen jullie ertegen? Denken jullie aan iets speciaals, aan je hond ofzo? Of je oma?
Alvast bedankt voor de reacties! Brummela ermee! |
euhm je moet gewoon zorgen dat je afgeleid bent en beezig bent (in je hoofd) met iets niet seksueels
maar als je vriendin met je leuter zit te spelen kan het best moeilijk (en onodig) zijn dat je geen stijve krijgt |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee hier weet ik niets tegen, doorgaans vind ik het ook niet zo'n probleem dat als ik met mijn vriend aan het frunniken ben dattie een stijve krijgt :P |
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Je moet gewoon denken aan Balkenende die wordt genomen door 2 heel groot geschapen negers.
|
denken aan je oma.... naakt!
|
Citaat:
|
hahaa, sorry hoor, maar als je vriendin aan je vleesboom zit, dan vindt ze het juist wel fijn alsie iets groter wordt, en anders koopt ze maar lekker een kneedgum ofzo...
|
Juist ..jongens maken zich druk als ze geen stijve kunnen krijgen en jij klaagt :p
Regel nummer een : Als je vriendin aan je pik zit is de kans dat hij slap blijft zeer zeeeer zeeeeer klein,ik denk zelfs onwaarschijnlijk. Of je gooit wat ijs overheen dat helpt , maar dat is niet zo fijn ! Of zoals iedereen gezegd heeft denk aan je oma of een wiskunde toets ! |
bind een touw om je pielemans en trek dat heel strak aan en leg er een strakke knoop in
succes gegarandeerd |
Ysblokjes :D
|
ik vind piemels anders ook vet lief als ze slap zijn.
dan zijn ze zo schattig en onschuldig. |
Heb ik nou nooit last van. Maar ja, ik heb dan ook weinig tot geen vrouwelijk contact. Sowieso als ie al stijf wordt, zie je dat echt niet, zeker niet als ik dan met mijn benen over elkaar ga zitten!
Maar goed, er even aan trekken is wel handig, vragen of je vriendin je even klaartrekt. (y) |
Ik denk dan altijd aan autowrakken :)
Of een schroothoop. Nog een zeer goede tip: Laat je vriendin met haar vingers over je rug gaan(soort massage dus). Binnen een paar seconden is het gefixt. |
Ligt zeker aan je leeftijd?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar na een tijdje wordt dat wel minder.. dan krijg je in de klas ook niet constant een stijve :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Luister eens mannen van de radio, daar geven ze wat tips om um kleiner te maken 8) |
??????????????????
whahahahahahahahahah |
Heel hard erop slaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb wel eens gehoord dat als je op het strand / in het zwembad met een boom in je brok loopt, dat je dan in het koude water moet gaan.
|
Citaat:
leg baksteen #1 op de grond leg je leuter en evt. jebeallen op de 1e baksteen pak baksteen #2 vast doe een schietgebedje sla baksteen #2 zo hard als mogelijk is op baksteen #1 en voila weg is die stijve :D |
Citaat:
|
Citaat:
die kleine worstjes zijn helemaal niet afzichtelijk, het is juist leuk om te zien hoe schattig en onschuldig die grote, woeste paal kan worden/zijn. en een goeie stijve lul is ook leuk, maar verre weg van schattig. |
Op zich denk ik dat je in de praktijk toch weinig hebt aan de meeste tips hier... als je net een spreekbeurt moet houden ofzo is het ook niet echt handig om voor de klas met bakstenen aan de gang te gaan, of om water over je broek te plenzen :p.
|
Gewoon een strakke onderbroek aan trekken.
|
Tja, ik kan me eerlijk gezegt ook niet echt voorstellen dat je daar iets tegen wil/kan doen :D Ze weet vast wel dat het niet kan....
|
een ijsje erop leggen :P
|
Er heel hard op slaan.
|
Citaat:
en dan heb je dr een tent op vooraan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Hmm wie gebruitk het woord frunniken nou ook als je het hebt over 'daar' bezig zijn.. :D Maargoed.. wat is nu eigelijk het probleem? |
Citaat:
|
Citaat:
san moet je hard o9p je zak slaan dat is een nog grotere (en pijnlijkere) turn-off |
Citaat:
|
Je broertje binnen laten komen, werkt gegarandeerd (y)
|
Bedankt voor alle reacties! Ik weet nog niet of ik er wat aan heb :)
Achja mijn vriendin vind zo'n klein wormpje nou eenmaal schattig.. Zo'n grote vleesboom is nou eenmaal lomp. Maar gelukkig vind ze het meestal wel lekker hoor :) Voor de afwisseling af en toe een wormpje om mee te frunniken! Aju met de Umbrella (paraplu) |
Citaat:
Ik zie het al voor me hoor :D |
aan sex met lelijke wijven denken (y)
|
Erica Terpstra
|
moet je het bloed afknijpen :D
|
Citaat:
|
als me vriendin begint te friemelen, ja dan heeft ze pech dan blijft tie niet mini,
de zuster gebruikt het volgende truckje met de toppen van je wijs- en middelvinger op het topje van de eikel slaan weet niet of ik het zou kunnen en anders: heggeschaar :rolleyes: |
Citaat:
yuk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |