![]() |
Emery
De cd The Weaks End komt pas in Januari uit,maar is natuurlijk wel al te downloaden.
Emery is een emo-core band die op het tooth and nail label zit. Laatste 2 jaar zijn we natuurlijk doodgegooid met de emo/core bandjes. Maar waar de meesten toch niet erg origineel zijn heb ik dat gevoel bij Emery wel. Zeer coole composities met een mix tussen Thursday,Further Seems Forever en soms zelfs Thrice. Ik vond ze in ieder geval zeer inventief. Erg vet http://www.musicrefuge.com/images/bandpics/emery.jpg Mja omdat het album nog niet te kopen is en misschien ook wel niet in Europa te krijgen zal zijn hier een mirc link: server: efnet kanaal: #emocore bot: emo|dcc47 pack: 7 http://artists.mp3s.com/artists/362/emery.html |
Uh-huh (y)
mooie slowparts. |
kga kijken
|
die emocore channel
hij pakt die bots niet bij mij om een of andere mongole reden. |
Citaat:
|
hij is al op 50 % na 4 uur (y)
|
vette cd (Y)
|
heb er een nummer van gedownload maar zeker wel vet :cool:
|
wat is er dan zo inventief/origineel aan
|
Citaat:
ik heb het nog niet gehoord, die bot liep vast, en nu heb ik even genoeg gedownload. Christelijk bandje overigens (tooth and nail label.) |
ik ben niet echt liefhebbers van screams maar bij deze band kan ik het wel hebben (Y) erg lekker !
|
ik wou hem downloaden maar mn vriend zei dat ie kut was dus deed het maar niet
toen downloade ik hem toch maar toen ik me heel erg verveelde en vond hem wel heel erg goed. vind het niet heel erg inventief ofzo, maar wel een erg prettig cd'tje! |
vette emo shit man!
ik vind emo laatste tijd fucking flut, maar dit bandje verraste me in positieve zin. 'as your voice fades' en 'walls' vind ik erg vette nummers. |
Hij is gewoon fijn :p.
|
Heerlijk bandje :)
Maar waarom wordt dit zomaar geupt? Ik dacht dat ze naar NL kwamen ofzo :( |
Ik kreeg gisteren toevallig een nummer toegestuurd door een vriend, en dat vond ik een heel aangenaam liedje. Zal eens een albumpje downloaden.
|
Citaat:
|
Ik share de cd op dc++
|
Zalige band indeed :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |