![]() |
12 Monkeys
Ga jij die nog kijken vanavond? :o
|
jah denket wel, ookal heb ik m al heel vaak gezien, t blijft een goede film
|
ik denk het niet, ik heb 'm al 4 keer gezien ofzo.
|
Hoe laat en waar?
wil 'm nog wel weer es zien |
Nog nooit gezien.
Is ie goed? |
Ja.
|
Oké.
Ik neem hem op denk ik. |
ik kijk hem NIET
want ik heb de video en dan krijg ik geen reclame tussendoor MWAHAHAHAAHHAA (=evil smile) niw: het blijft n goeie film, het gebruik van verschillende tijdslagen en de tegenstelling tussen werkelijkheid en fantasie is (y) |
Ik heb de dvd geleend van iemand, en die heb ik al een paar maanden en ik heb hem nog steeds niet gekeken :bloos:
Ik heb hem wel een paar jaar terug eens gezien, maar daar weet ik niet zoveel meer van.. |
ik was wel van plan om die te gaan kijken
ik ken hem nog niet en eerlijk gezegd heb ik er zelfs nog nooit van gehoord... maar, ja ik ga m maar gewoon kijken dan he? :) |
ik moet nog kiezen tussen 12 monkeys, Robinson en de terugkeek van van kooten & de bie
|
Ik heb de film al gezien. Dus ik kies voor Robinson, en van Kooten en de Bie.(y)
|
Mss
|
Ik heb de film ook al gezien (y)
Ik kies voor robinson en om 22 uur die goochelaar(ik weet niet meer hoe die heet) op RTL4 |
Spoiler
^ lol at spoilertag. |
De video loopt (y)
|
Citaat:
ff denken hoe heette da ook al weer.... eeeeeeehhh.... DIKKE SPOILER? |
Nope, al 2 keer gezien.
|
Citaat:
tis zelfs de tagline d8 ik :p het staat iig in plot summary op imdb. |
Spoiler
|
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
ik heb de film gezien, maar ik vond hem nogal vaag en eerlijk gezegd snapte ik hem ook niet helemaal...(ik had de 1e 10 minuten gemist, waardoor ik ook niet precies snapte wie nou die mensen waren, die geleerden, misschien dat dat er iets mee te maken had)
mja ik vond hem iets te vaag voor mij. vooral die tijdsprongen vond ik er moeilijk te volgen. maar verder wel boeiende film om te kijken! goede rol door Brad Pitt ook, vond ik (y) |
Heb eerste deel helaas gemist, maar rest wel met veel plezier bekeken. Bruce blijft natuurlijk een geweldige acteur. Brad Pitt speelde ook super. Alleen het einde blijft nog een beetje vaag. Het kind met die traan, wa's dat Cole? Die vrouw ging wel naar het kind glimlachen, dus was er iets vrolijks aan dat kind..of niet natuurlijk...Eindscene in het vliegtuig vond ik ook wel grappig :)
|
vind er geen bal aan
|
Citaat:
Gozer: WAAROM vond je er geen bal aan. Dat wil ik liever weten dan dat je er geen bal aan vond... ;) |
Citaat:
Spoiler
|
tijdreizen kan helemaal niet :'( speculeren over het einde heeft dan ook geen enkele zin :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |