![]() |
monalisa
al heb ik nog nie door wat voor forum dit is, ik weet wel dat dit over kunst gaat.
ik heb een diepe vraag voor vooral de kunstelaanrs: de mona-lisa dat is een schilderij, geschilderd door een gare schilder. zou die schilder erbij stil hebben gestaan dat mona-lisa ook tepels zou hebben. dezelfde tepels als hijzelf... dit zou natuurlijk wel een zeer grote schok geweest zijn voor de schilder. als wij terug in de tijd gingen en hem dat zouden vertellen, wat zou hij dan doen? |
Schilders moet je niet teveel vragen hebben die zijn beetje gepassioneerd door hun idealen, ze gaan de zee op, om bv de zee te kunnen schilderen (turner cfr,corrigeer me als ik fout zit Prado) dus neem ik aan dat deze schilder beetje geilde op vrouwen die dik ranzig en lelijk waren, waardoor hij die vrouw in zich liet komen, en naar hem liet kijken uit alle soorten oogpunten.
Tepels zal deze man helaas niet gezien hebben, doch we kennen zijn honorarium niet, daarom roep ik Prada als hulplijn in. |
hulplijn...
|
Mona Lisa, hmmmz dat was toch...
DaVinci??? nah er gaat dus een gerucht door de wandelgangen dat de 'vrouw' eigenlijk een man is... en hoewel de meeste mannen ook tepels hebben zou het bovenstaande wel verklaren waarom ze buiten beeld vallen... :/ |
pfoe bijna mn hulplijn verspeeld, dank u
|
meeste??
na navraag in homobars en gaydiscoteken is het gebleken dat alle mannen tepels hebben... en misschien was mona-lisa wel een hele dike man met van die vetkwabben... |
heet nieuws!!
sommige mannen hebben 3 tepels!!!!! deze derde tepel zou een schande zijn en in de middeleeuwen zelfs verboden zijn! |
Je onderzoek naar het hebben van tepels
heb je slechts onder 1 doelgroep laten doen... en die doelgroep valt onder de 'vrouwelijke' mannen en sinds vrouwen wel 'altijd' tepels hebben kan er weinig waarde aan jou onderzoek worden gehecht... Het is gebleken dat er mannen rond lopen met zowel meer als minder dan 2 tepels |
wat dan met de mannelijke vrouwen
|
mensen die overstappen van sexe zijn loser
|
Misschien had van gogh zn tepel daarom weggesneden..
|
tja...
tepels zij zeer rare voorwerpen.. die moeten eigenlijk zeer goed onderzocht worden door zeer geode aarssen... en was het oor er niet af btw?? |
Volgens de wandelgangen NIET
|
maar wandelgangen hebben oren, hoe komen die daar dan aan??
|
Door hun gebrek aan tepels
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |