![]() |
kwaliteit weed
hoe kan je in godsnaam weten of de weed die je koopt van goeie kwaliteit is en of het wel pure weed is...hier in belgië kan ik namelijk alleen maar via via aan weed geraken...geen coffeeshops jammergenoeg... (n)
en 5 euro voor 1 gram is zo'n beetje de gangbare prijs zeker ? maarja,kan moeilijk met weegschaaltje afkomen (dat ik trouwens niet heb... :o )...dusja,conclusie,vertrouwen in je dealer ? of tips om te weten wat je precies in huis hebt ? :confused: zoals steeds alle tips & trucs welkom ! ciao m'n schatjes allemaal :cool: |
wtf
|
Citaat:
|
kwaliteit kan je ruiken en/of zien. 5 euro is gangbare prijs, maar verwacht toch wel wat hoger. Ze rekenen meestal het zakje ook mee. Je komt der al snel achter als een dealer je aant oplichten is, als je veel gezeik hebt. Dan kan je beter gewoon andere zoeken.
|
Nuff said,je ruikt/ziet of t chille wiet is,en je weet wel hoe veel ongeveer een gram is.
|
mwha tis vaak ook een kwestie van uitproberen of het lekker is, want ik heb wel eens wiet gehad rare geur, rare smaak, maar stoned dat ik werd wajoooo
Maarja ik weet niet, want haal het altijd uit de shop, dus dan weet je de kwaliteit al. En heb je dan geen vrienden ofzo die al eens bij die dealer hebben gehaalt? Kan je van andere ervaringen horen ofzo... Mja en met wtf bedoelde ik je manier van praten...."schatjes van me" enzo wtf |
Je kan aan de buitenkant naar mijn mening juist helemaal NIET zien hoe goed de wiet is (helaas). Het enige waar je wél op moet letten is de hoeveelheid takjes (of blaadjes). Die zijn niet echt lekker om op te smoken, maar doen wel flink wat gewicht in het schaaltje (ha.. ha... ha... :p)
Prijs kan idd variëren, tussen de 5 en de 7 euro per gram is nog redelijk (afhankelijk van de kwaliteit dus). |
ah,oké...enja,m'n manier van praten (schatjes enzo...),dat is gewoon zo hier,met vrienden ga je hier ook zo om (allé,te zien welke...),beetje steiner-mentaliteit...als je die scholen kent...wees gerust,I'm not gay(niet dat er iets mis mee is...)
wat dan ook,mercie,enja,vrienden zijn m'n dealers,maarja,wat vage vrienden...meer kameraden om het zo te zeggen...dusja,maar,k'denk wel dat ze te vertrouwen zijn,ken ze gewoon nog niet echt...cya guys |
Citaat:
komt wel ;) |
jij begrijpt het ! ;)
|
pas maar op want je kan genaaid worden door mensen die je al super lang kent :x
|
ik d8 dat in het wietologisch handboek (of hoe het ook mag heten) stond:
Draai een pure joint (reefer dus :) ) Steek 'm NIET aan Neem een paar hijsen Hoe meer hij naar mint smaakt hoe sterker de wiet Tja kweenie of het bullshit is, want ik heb wel is fucking goede wiet gehad die helemaal niet sterk rook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vriend van mij heeft eigen kweek. en die shit ziet er zooooo zwerver uit!!lijkt meer op lavendel dan wiet...maar als je het rookt wordt je zooooo kneiter! dat is wel beter
|
goh....
|
je moet gewoon meerdere dealers zoeken en de beste ervan maak je je vaste dealer. ik heb een paar vrienden die dealen en hun klanten beschouwen hen ook als kameraad. toch worden ze in 't zak gezet. je kunt dus best je dealer niet vertrouwen, tenzij je hem echt goed kent.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |