![]() |
Radiohead in het Gelredome
Aanstaande woensdag eindelijk.
Vertel hier over je zenuwen, wat je gaat kopen, wat je hoopt dat ze gaan spelen en achteraf wat je er van vond. |
Als je naar de vorige setlisten kijkt, belooft het best een mooi showtje te worden :)
zie: http://www.greenplastic.com/tour/index.php |
wat is er nou zo leuk aan radiohead???????
|
Citaat:
|
oeee nog 2 dagen, en ze moeten idioteque, everything in it's right place en where i end and you begin spelen, nouja en wel meer. eigenlijk alles enzo :p
|
Citaat:
|
Het enige wat ik ga kopen is een maaltijd bij de Mac op de parkeerplaats bij het Gelredome. Ik verwacht niet te bezwijken voor veel te dure t-shirts en aanverwante zaken, ik vond het kaartje al duur zat.
En ik hoor vanzelf wel wat ze allemaal gaan spelen, ze hebben de afgelopen 8 jaar geen zwakke nummers uitgebracht dus ik vind het al lang best. Ik laat me gewoon overdonderen. |
Gaan er nog mensen foto's maken trouwens? Ik wil wel foto's, maar heb geen zin om daar foto's te gaan maken. :o
Ik ga denk ik wel redelijk op tijd, maar niet onwijs vroeg oid. Hoef niet perse vooraan te staan, maar toch wel ergens waar ik nog wat kan zien enzo :) |
ik ga geen foto's maken, ik weet nu al dat ik m;n digicam daar kwijtraak of laat vallen etc.
ik wil wel vooraan :o maar kan niet vroeg heen helaas :( |
ik kijk al zolang uit naar radiohead!
lijkt me echt grappig om die rotkop van thom yorke in het echt te zien! kent iemand dat asian dub foundation dat in het voorprogramma staat? is dat wat? |
ik wil een trui of een hip tshirt.
en ik wil dat ze like spinning plates spelen. maar dat had ik al eerder gezegd. |
het gaat alleen wel regenen, dus voor de deur wachten wordt lastiger :|
|
Citaat:
Weet iemand hoe laat Radiohead begint..? :o |
Citaat:
Ga jij nog naar school..? :D Ik alleen nog effe naar BIS denk ik. |
Citaat:
ik ga meteen uit school naar Arnhem, anders is het dubbelop reizen en daar heb ik geen zin in. |
wat gaat het regeneneenen !? (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik ga geen shirts of wat voor kledingstuk ook kopen want het zal vast duur zijn en ik trek het toch niet aan. |
Ik hoop dat ze in ieder geval street spirit spelen, want die heb ik op Werchter ook niet gehoord!! En verder heb ik niet echt voorkeuren, want live klinkt alles toch wel gaaf! Ik heb wel graag een gaaf shirtje jah :D!! Hm wij hebben wel zitplaatsen en volgens mij niet de allerbeste, want dat waren zo ongeveer de laatste kaarten, dus kben benieuwd!!
|
Dak van Gelredome kan dicht of niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
asian dub foundation vind ik zelf maar niks, maar misschien dat het live wel leuk is. (y) |
Citaat:
Ik wil dat ze zoveel mogelijk van Hail To The Thief spelen <3. |
ik wil zijn hangoogje
|
ik wil een lokje haar van jonny.
<4 |
Citaat:
|
ik wil thom anaal in me :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
eigen schuld, dikke bult :( |
Citaat:
|
Street Spirit zou mooi zijn, i.pv. het reeds op Werchter gehoorde Fake Plastic Trees.
|
Ik kom rond 3 a 4 uur aan schat ik.. Niet echt vroeg I know.. Maar ik loop stage van de week..
:( Maar gaat wel coowl worden.. IK WIL WEL EEN SHIRTJE!!! tot zover de THINGS I WANT! |
Citaat:
|
ik kom nog later, dus miep niet! :(
|
ik kom waarschijnlijk ook vrij laat, kutschool! whihi, ik heb er echt zin in :)
|
ik ben 's woensdags altijd om 10.30 vrij :D
|
Citaat:
|
ik ben jaloers mag dat ook?
|
Citaat:
|
Het begint om half 8 en ik kom pas om 7 uur aan ofzo dus stel je godverdomme allemaal niet zo aan :nono:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ga er in ieder geval niks kopen... moet nu nog even zuinig doen met mn centjes (sparen voor Kaizers Orchestra rommel over 3 weekjes)...
Heb er al wel zin in!!!! nog maar 2 nachtjes slapen.... |
als jullie voor de deur gaan liggen, hoe laat ga je er dan zijn?
hmm... ik hoop dat er zo'n apart voorveld is en dat je dan met zo'n bandje in zo'n veel leger stuk kan staan... denken jullie dat er een voorveld is? vast wel in een voetbalstadion he |
zin? ja
|
Yes morgen naar Radiohead..
Alleen wel zonder geld :p.. |
Maakt mij niet uit wat ze spelen... :| Woohooo
|
Citaat:
Als het nou lekker zonnig was, en een graad of 20-25 lag ik er al om 10 uur... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |