![]() |
welke band zou je nooit meer willen horen of zien?
van hardcore/punk/metalcore/grindcore/whatever???
|
Citaat:
|
Hateplow. Meest eentonige deathmetal-band ooit.
|
the power rangers with band in ahoy rotterdam.
|
Hatebreed
|
Cruachan
|
Grobengieser.
Die gasten zijn echt kut met peren. |
Op graspop dit jaar heb ik van een afstandje de Murderdolls bekeken, dat was het meest trieste wat ik ooit op een dergelijk podium gezien heb, wat een stelletje debielen waren dat. De hele tijd 'I like to say fuck roepen' en die kinders vooraan de hele tijd op te roepen hun uit te schelden :confused: En ik heb mensen gesproken die het nog geweldig vonden ook... :(
T was nog erger dan Slipknot op Dynamo 2000... |
hmm... ik vind hatebreed en agnostic front wel zulke zaadbands...
ik kan me mateloos irriteren aan de zanger van af, godverdomme wat een apengeluid komt er uit zijn strot... |
Alle bands uit die genres :s :nono:
|
Citaat:
|
Reel Big fish
Mijn ex maakte me helemaal lekker voor het optreden. Ik dus dolenthousiast voorin wachten tot ze begonnen. Na 2 nummers gefrustreerd snel een bescheiden paffer opgestoken, en het hazenpad gekozen. |
Citaat:
|
Ik sluit me aan bij Real Big Fish.
ow en Staind. |
Heb het wel aardig gehad met Live.
|
Citaat:
|
'Hot ’n steamy monkey love'
om te kotsen :s |
3 doors down
nickelback creed limp bizkit murderdolls stonesour slipknot etc etc etc .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh 't wordt nog gezellig in de gang. Ik neem borrelnootjes mee.
|
ik de cola wel.
|
Citaat:
Idd.. wat een kuttroep |
Nine , gaaast. :s
|
Citaat:
|
Sulphur
Suicide Commando Heaciceau andere industrial oh, wacht, het ging niet over dit soort bands, nouja. pech. |
Citaat:
|
Ik zou nooit van z'n leven Live, The Darkness, Good Charlotte en Helmut Lotti willen zien.
|
Citaat:
en voor die demo zijn nog wel belangstellenden. |
Citaat:
|
Citaat:
jammor, ik had nog wel een huwelijk in de aanbieding |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Give Up The Ghost
|
Citaat:
|
Ik weet niet meer wat de naam van die band was, maar ze waren op groezrock en werden helemaal fantastisch genoemd, maar ik vond het maar een beetje saai en weinig variatie!! Uhmm hm dat moet ik toch ff opzoeken wie dat ook alweer waren (of niet, want ik moet er toch niet echt meer iets van horen)
|
kzi
|
Citaat:
|
en o ja zien : sworn in.
|
against religion
|
in de categorie 'Whatever': The Mahone's (oid)...dat was echt bagger
|
bambix
the fabulous disasters |
de meest erge boutmuziek naar mijn mening die ik ooit gezien heb (ja muziek hoor je) is demension 7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben hier voor et eerst enzo.. maar goed
Onder het motto van support je lokale scene valt er best een hele hoop weg, maar goed... Ik ga dus voor de blehblehblehste shizzle die ook vrij bekend zijn KANE (kuuuhuuut) INTWINE (gaaaaay) KREZIP (goedzooo houdoeoe) DI-RECT (opzouten!) BUST (bleh) AVRIL (fokit) SUM41 (hebben we niks aan) LIMP BIZKIT (oud afgedaan jeugdtrauma's) KORN (ook niet aan herinnerd worden) MARILYN MANSON (kan ik niks mee) RAMMSTEIN (blergh, echt andre hazes is in nederland wat rammstein voor de duisters is, check die dvd) dat zijn dus wel een beetje de bands die zo ineens er waren of vet werden opgeblazen... je weet wel, ineens festivals headlinen en ineens wegvallen. goedzooo daahg |
Citaat:
|
britney is niet alles dude, echt... dr lopen zelfs hier veeeeeel mooiere chicks rond!
|
tuurlijk zijn er mooiere dames maar dat neemt niet weg dat het een lekker wijf is
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |