![]() |
americana
op de een of andere manier moest ik deze cd vanochtend luisteren. Het is niet eens zo'n slechte cd, d'r staan een paar gave nummers (staring at the sun bijv.) op maar ook een aantal anderen die het hele zooitje teniet doen.
In sommige nummers lijkt het af en wel een beetje richting Bad Religion te gaan, afgezien van de zang. Wat sommige nummers ook wel gaaf maakt zijn de drums. Het is een cd van een band die wel wil (op deze cd althans) maar op de een of andere manier net niet kan. en wat vinden jullie hiervan, om maar eens diep in je geheugen te graven op maandagochtend om negen uur... |
een alleraardigst cdtje. Er staan een paar aardige nummers op
(The Kids aren't alright', 'No Brakes', 'Have You ever' en ''Staring at the sun') maar ook nietszeggende nummers (Walla Walla is wel leuk, maar het is in principe te standaard). het is geen slechte band, alleen denk ik dat het wel een beetje gebeurd is met die band. |
Citaat:
|
Zelfs ik vind die leuk dus dat zegt wel wat.
|
Citaat:
|
Van de groep zelf vind ik het een van de minste cd's, maar dat wil niet zeggen dat de cd zelf slecht is. Een beetje standaard allemaal, paar leuke liedjes wel, maar allemaal net-niet.
Staring at the sun is het enige hoogtepunt imo. |
Citaat:
|
Ik vind zelf Smash en ixnay vetter, maar opzich stonden er nog wel wat lachu nummers op
Staring at the sun is een van de beste maar ik vond Walla Walla ook niet zo slecht. Opvallend dat de nummers die als single werden uitgebracht(met uitzondering van the kids aren't alright) echt de slechtste nummers van de cd waren. |
ik vind hetzelfde voor Conspiracy ook gelden, de nummers zijn echt niet slecht maar er staat gewoon een paar foute dingen op (original prankster)
|
Citaat:
Heb niet echt het gevoel een belangrijk deel van muzikale opvoeding gemist te hebben. |
Wel een leuk album idd...:o
|
kut.
na dit album heeft offspring mijn jeugdwaardering verloren. |
hmm.. ik d8 eerst dat het over de groep Americana ging :D
|
staring at the sun vind ik toch een van de vettere nummers van the offspring.. americana is wel ok, stuk beter dan conspiracy of one, maar ixnay is beter :)
|
in groep 7 van de basisschool had ik die gekocht. maar nu vind ik er helemaal niets leuks meer aan.
|
ik vind er dus helemaal niks aan...
|
destijds vond ik hem wel goed, tijd niet meer geluisterd
zal ik vanavond weer eens checken ik kan me nog wel herinneren dat ik have you ever wel vet vond |
ik dacht dit over de muziekstijl americana ging
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een goede cd, er staan aardige nummertjes op, het klinkt goed, en dat was het ook wel weer (y)
De enige cd die ik echt niets vind is conspiracy of one, die heeft mn cd speler nooit weer gezien :| |
the kids aren't alright is nogal emo. maar tis idd wel een leuk cd'tje, alleen niet leuk genoeg, dus heb ik em maar aan mn broer gedoneerd.
|
Have You Ever vind ik de mooiste in americana
vooral dat laatste stukje : if u walk away, who is gunna stay of i.d k draai t al eeuwen nie meer :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |