![]() |
Het grote steekwoordentopic
Op veler verzoek hebben de forumbazen van psychologie overlegt en besloten dat we het weer gaan proberen. We vinden wel dat het steekwoordentopic erg overeen komt met het 'een cijfer voor mijn dag'-topic, het kan dus zijn dat één van de twee in de toekomst gesloten wordt.
BELANGRIJK: Het is aan jullie, de leden, of het steekwoordentopic blijft bestaan. Het ligt aan jullie postgedrag. Post niet alleen negatieve dingen, maar ook positieve dingen. Post ook eens als je een goede dag gehad hebt. Neem een voorbeeld aan het 'een cijfer voor mijn dag'-topic, ik vind dat daar over het algemeen niet super negatief in gepost wordt: het kan dus wel! Posts over am zijn ook in de steekwoordentopic niet toegestaan (zie announcement voor het waarom), houd hier dus rekening mee. Maak er wat van, zou ik zeggen! |
Citaat:
|
HOERAAAAAAA :D :D :D
ok mijn steekwoorden zijn best positief - net half van de fiets gevallen :D - m'n broer is niet (meer) kwaad :) - lekker geen school meer vandaag *bedankt de allerliefste forumbazen van psych* :) |
jeeeeeeeeeeej, weer nieuw steekwoordentopic :)
Mijn (positieve) steekwoorden: - goede cijfers teruggehad - gezellig op school - lekker om 12.00 uur uit - nu aan mn profielwerkstuk werken - toetsweek gelukkig weer voorbij |
Eerste fb hier. :D
Ik voel me zo sterk... Bidden helpt... :) Mijn galajurk past weer! Daarom is mijn zelfvertrouwen met ongeveer 200% gestegen. ;) |
positief:
- dagje vrij van school! (he-le-maal niet erg ;)) - Moeder is voor 6 dagen op vakantie, dus ik heb hier de leiding :evil: - printer doet het eindelijk weer minder positief: - moet binnenkort maar even een goed gesprek met m'n vriend hebben. |
positief:
- het steekwoordentopic is weer open!! :D - een 8,5 voor mn mondeling Nederlandse literatuur - morgen gesprek met mevr. S... dat is eens een keer wél goed ja. - heb haar durven bellen van het weekend - het feest was afgelopen donderdag leuk - ik kreeg gister spontaan een lachbui (jaja...) - morgen weer naar toneel :D (mag waarschijnlijk meespelen in ee stuk :D) negatief: - ik was 2 uur te vroeg op school :( - moet Jeroen weer 1,5 week missen - mag eigenlijk niet forummen, moet leren :s (oké meer posi dan nega, zo goed dan? :p) |
Negatief ==> Ben ziek en dus alweer niet naar school geweest, daarnaast ben ik allemaal nutteloze dingen aan het doen...
Positief ==> Ik heb 2 coole cd's besteld en die krijg ik morgen binnen! Joepiejeej! :D |
* goede cijferlijst
* vertrouwen van leraren * met pap alles goed * lief vriendje * fijn te weten dat er zoveel goede vriendinnen zijn * onzeker * kon ik maar bij je zijn... maar ooit zie k je weer, daar probeer ik in te blijven geloven * moe |
Hoera! een nieuw steekwoordentopic! *blijblij*
Abdijweekend met school hele bijzondere ervaring ben alleen ziek geworden en nog steeds maar dat komt wel goed blij! pws nou loop k achter op schema nou ja, kan k niets aan doen bijzonder weekend gehad veel geleerd voor herhaling vatbaar mijn vriendje de verpleger *hè, mushu?;)* wat waren we zielig *kucht* |
-debat overleeft :)
-loopt gigantisch achter met school -voel me niet zo goed... toch 1 positief iets...:) verder houd k me bekkie wel |
* Weer goede cijfers :)
* Spierpijn en moe en IJSkoud * Zin om te lezen maar bieb is dicht * Lekker in bad * Tanjaaa * E-toets Engels * Centrale Zenuw Stelsel |
2 redelijk goede cijfers
kijk op tegen Nederlands Dit lijkt tegenwoordig wel erg op het cijfer topic... bijna iedereen post zinnen |
Citaat:
Citaat:
nog steeds ziekig moeig wil cijfers van tentamenweek pijn :( pomelo is best te drinken |
- verdrietig (er is een dierbaar persoon overleden)
- moe (drukke dag gehad, erg hectisch) - eenzaam (mis vriendje, die in t buitenland is) + verliefd (spreekt voor zich) + trots (ging goed op school) |
+yes, topic is er weer
+deze dag ook weer overleefd tot nu toe +morgenaaf naar me vriend -vriend voelt zich k*t -ik dus ook |
cool dattie weer trug is!
Vandaag was een beetje een kut dag maar ik ga ook de positieve dingen opschrijven! :o - geestelijk helemaal uitgeput. - erg dromerig. - HIJ is vrijgezel! - HIJ trok naar mij toe vandaag! :o - huilerig. - lacherig. - veel huiswerk :| - eerst zien deze 7 dagen nog door te komen wat wel gaat lukken met mijn lieve klas :) |
- down
- moe - leeg - koud + honger + weinig school + liefde + "Yes bijna Mario uitgespeeld" :o |
+ nieuw steekwoordentopic :D
+ 'verpleegkundige vaardigheden' was leuk :) - moet praktijktoets 302VP over doen :o gezakt met een 5.3 (5.5 is voldoende :() |
jeuh! hij is er weer!! *steekwoordentopic dus;)*
ook ziek ook abdijweekend ;) ik vond het heel erg indrukwekkend mjah ziek dus :) wel erg lief dat hij langskwam hij zat aan mn bed toen ik sliep! *verliefd kijkt* :) |
:) met 19 posts is de drempel laag genoeg om ook maar es mee te gaan doen.
Steekwoorden: - Verliefd (spreekt voor zich) - Bang (om haar uit te vragen :bloos: :) - Blij (om haar, om vanalles) - Contact formuler (voor een website) - Rotschool (gaan ze weer met allemaal proefwerken en werkstukken) Thats it :) |
-Priem;
-naald; -speld. -Melig en vrolijk :D. -Twee dagen vrij en Latijn goed gemaakt. -'k Voel me gewoon sinds weken weer geweldig en vrij. :) |
Citaat:
- chocola gegeten, was lekker en nodig! :) - morgen proefwerk engels..nog niets aan gedaan, zal ook waarschijnlijk niet gaan gebeuren. - oh en ik krijg net te horen dat het eten klaar is, ook al lekker :) |
+++
broederlief had lekker gekookt fijn alleen thuis, keihard muziek aan. thee <3 |
Fijn.
Een gevoel van welbehagen. Verliefdheid. Hoop en zin. Toekomst. Marketing. Trots. Leren. Hopen!! Feest vieren als het gelukt is! Cyndi Lauper :) |
heeeel koud... :(
|
+blij goed punt terug gehad.
- bang morgen gym. |
positief:
- Ik heb me eindelijk eens boos gemaakt op een paar minder beminnelijke mensen uit mijn klas :p (negatief: jammer genoeg ga ik de gevolgen de komende 8 maanden ondervinden :o ) - Goede test Fysica - Vastbesloten om de 'zware wiskunde' links te laten liggen negatief: Bondigheid is mijn sterkste kant niet, vandaar dat ik gewoon niets schrijf ;) |
Jaaa ooh leuk deze topic weer :)
Moe Eten Dorst Tv Deken Gezellig Mooi Ziek Ruzie Uiteraard Nooit goed Maar Toch Goed Missen Verwarring Melancholie |
morgen wiskunde en ik hoef maar een 4,6 te halen
gaat goedkomen! *klopt af* eigenijk keertje tentamen maken en kei stoned of dronken zijn...maar niet deze keer :cool: |
Maar ik kan wel Sinterklaasliedjes op de piano spelen. :cool: &maandagen zijn altijd zo druk. Verdorie. |
Moe
Gezicht au Zwarte Pieten gister was super! Nog schoolwerk to do Superverliefd |
... Stronger than yesterday... (en nee, niet meteen aan Britney denken nu, gewoon aan mij en blij voor mij zijn :))
|
Citaat:
|
hum
statistiek is niet zo moeilijk goeie uitleg hmz moe slapen lekker warm in bed :) morgen sollicitatie Ik wil aangenomen worden!!!! zenuw hmz ik heb al een gesprek komt wel goed andere afspraak ach tis maar onderzoek friendly chill Whoeiz!!!:D |
leuke sfeer ehbo
gespannen |
*feliciteert Marlies & Vincent ;)*
nog maar 1 weekje en dan zijn ze terug voorgoed *glimlacht* nog steeds ziek slapen veeeel films kijken ziek zijn suckt hm |
Raar
Reden genoeg om superchagie te zijn Maar ik loop op wolkjes Door hem En nu moet ik eigenlijk de computer afzetten en gaan leren voor mijn tentamen morgen... *zucht* |
Citaat:
dankjewel! uitleg: een half jaartje verkering!! *huppelt* ben wel ziek thuis geeft niet:) morgen weer naar school Op nog een half jaar!!!!biggrinbiggrin!! |
Rood hoofd krijgen is irritant
Gids gespeeld in Emmen, voor 2 onbekende mensen naar de dierentuin:D Zin om niets te doen; zin om alleen leuke dingen te doen Zin in snoepen :o |
einde ging snel
vol spijs dik |
moe
klaar voorbij uitrusten film hopelijk belt ie niet af zo douchen... |
vanavond
leuk morgen aargghh! :eek: stress vandaag faalangsttraining was grappig.. |
:(
niet aangenomen... Maar wel een 7 voor mijn boktoets. |
Lekkerrr...dagje vrij!
Lekker lezen Christiana F. Oud en Nieuw! Toekomst door de war :| |
fuck :(
zometeen lekker soap kijken :) |
verliefd :)
lieve mensen stress profielwerkstuk angst dierbaar angst angst angst maar blij toch |
whoeii :) Hij is weer open :D *ziet het net pas*
+een voldoende rapport +een nieuwe vriend :) Hij is super en ik zie hem morgen weer :) *heeft dus zin in morgen* +trainingen gaan goed +heb overal zin in +druk aan het schetsen :) -elke aaf moe dus geen zin in huiswerk -Tiemen woont in Sellingen :( en das nie om de hoek :'( |
ik ga dus niet met +en en -en werken, ik post gewoon zoals ik het deed, en ja, daar zaten gewoon positieve dingen bij
goede cijfers (zie je? :p) hoofdpijn bieb druk PO's extra leuk frans sloffen kerst enzo :( |
volleybal
school am verpesten drang kiezen alleen vrolijk wanneer huilen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49. |