![]() |
25 jarige vrouw uit Den Helder om het leven gebracht, vriend opgepakt
sinds zondag 9 november is de 25-jarige, uit Den Helder afkomstige Patricia vermist.
zaterdag deed de politie een schokkende fonst. Patricia lag dood in haar eigen achtertuin. Haar vriend is toen opgepakt wegens verdenking van doodslag. Toen was echter nog niet bewezen dat het om moord ging. Inmiddels is uitgewezen dat de vrouw, moeder van 3 jonge kinderen, is vermoord. of haar vriend de werkelijke dader is, is nog niet bekend. (dit zo even uit mijn hoofd, voor bronnen: Heldersche krant, (misschien ook andere nieuwsbladen? en gister in hart van Nederland) een paar vragen: - deze moord is de tweede in hoogstens 2 maanden tijd (niet eens denk ik) in Den Helder, die ook in het nieuws zijn geweest. hiervoor was al die jongen op het station vermoord vanwege een ruzie. Zijn dit soort dingen aanleidingen niet in Den Helder te gaan wonen, of er op vakantie te gaan? - De man van Patricia had zelf melding gemaakt bij de politie dat zij was weggelopen. Nu wordt ze in eigen achtertuin (ze woonden samen) gevonden. Zijn jullie ervan overtuigd dat hij het ook echt heeft gedaan? naja, zoiets denk liefs, |
Citaat:
Citaat:
|
[QUOTE]~~Fantôme~~ schreef op 17-11-2003 @ 13:55:
[B]- Citaat:
Citaat:
|
Ik eis verantwoording van de autochtone gemeenschap.
|
Citaat:
Citaat:
|
toestand :|
|
Den Helder staat wel als gruwelijke klotestad te boek overigens :D Helemaal afgelegen, teringveel werkloosheid, sociale achterstandswijken en allochtonen. Echt zo'n plek waar je alleen maar kunt zijn geboren, niet een plek waar je gáat wonen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben éenmaal in Den Helder geweest en dat was ruim voldoende. Wel tof om te komen als je er niet hoeft te blijven, though. Beetje uitwaaien aan het strand, zandkasteeltjes bouwen enzo (y) |
Citaat:
maar ik ben hier (den helder) niet geboren(gelukkig niet), maar ik ga wel lekker verhuizen! |
Citaat:
sorry |
Citaat:
|
en ja, ben er idd geboren.
ik denk dat ik er net als jullie tegenaan had gekeken als ik een 'buitenstaander' was, dus buitenaf woonde. hoewel ik zelf ook niet in Den Helder woon, maar in Jdorp. ga er overigens wel naar school en werk in Den Helder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01. |