![]() |
Van kooten en de Bie..
Wie vind dat nog meer gewéldig ? :D
Kon ze al heel lang, maar gisteren pas goed gezien (meteen ook opgenomen...) wie heeft gisteren nog meer gezien? en wat vonden jullie het mooiste stukje.. ? :) ik wil die box wel hebben met 11 DVD's, maar die kost €199,- :eek: :( |
Ja, gisteren ook gezien, echt grappig. Alleen de laatste was een beetje te lang vond ik.
Een leuke vond ik die met pieter van vollenhoven, die pianospelende gast met die enooorme flaporen. En telkens werd de zin: I wanna fuck you vertalld met: Ik vind je leuk e.d. I wanna fuck you in the kitchen -> de liefde van een man gaat door de maag :s. Ook die met die 2 oma'tjes was heel leuk, dat de een zich plotseling herrinert dat ze in haar jeugd misbruikt is. 'Jessegatsie' :D |
Hahhaa, ja geweldig..
"Ik heb alleen mijn moeder, en daarvoor ben ik behandeld" |
was wel leuk, alleen dat moorkop -morekop- was minder geslaagd.
lekker zitten walgen bij het vieze mannetje in de bonbonnerie :D |
Ook nog zoiets met die vandaal, de alleenstaande vandaal ofzo. Ik kwam niet meer bij.
|
Jacobse en Van es zijn zo :cool:
http://www.fjacobse.com/vertier/imag.../15_stront.jpg "Zo poets uw tegenpartij alle stront van de rasse knikker" "En daarom zeggen wij: al onze jongens vrij, stemp daarom de tegenpartij! " :D |
Citaat:
http://www.kootenbie.nl/scans/sjon.jpg Sjon, alleenstaande vandaal: "Ik was netjes over het hek geklommen, dus ik wás al in het stadion, maar nog vraagt die pet om m'n plaatsbewijs! Nou, dat zijn toch je reinste nazi-methoden?" |
Ze zijn stiekum best wel goed he? ;)
|
HONDELULLUUUUUUUHHHH!!!
|
Wo ist der Bahnhof?
Do ist der Bahnhof! :cool: |
Citaat:
|
ik vond 'alleenstaande hooligan' en die eh meneer pamuk (ofzo) en de groentenist echt geweldig
en de rest ook eigenlijk, maar die vooral |
zeker wel vet...
Die Jacobs en Van Es zijn idd vet, vooral die ene met die oma. da was echt lachen |
Echt geweldig!
Ik moest erg lachen om Sjon. :D Wat ik niet zo leuk vond was Ge en Arie Temmes. Terwijl ze in andere stukjes toch erg leuk zijn. Leuk is dat het allemaal bij mij in de buurt is opgenomen. :) |
Het was echt cool. Dat stukje met Wim de Bie op de piano, en dan die ondertiteling erbij :D
Ook Jacobsen en Van Es waren leuk. (y) Mijn vader heeft daar zo'n band van, echt briljant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
haha, ja heb me weer doodgelachen ,hoewel ik de meeste ookal kende van TV of van de DVD's , maar Jacobse en van Es waren wel de leukste...
|
Erg koel :) Het is jammer dat ik het op vroegere leeftijd niets vond. Gelukkig heb ik de schade nu weer een beetje ingehaald ;)
|
Ik kon er niet om lachen, snap niet wat mensen zo geweldig vonden...
Het enige waar een wel een glimlach verscheen was bij dat liedje I wanna fuck you... die vertaling was wel leuk bedacht |
Mijn favorieten waren toch Jacobse & Van Es (die kleren! :cool: (y) ) en Mr. H. van der Vaart & Tj. Hekking van Juinen :cool:
Zo wordt de quote "dat stelletje Hekkings van de LPF" weer duidelijker :p |
Het gesprek van de dag binnen mijn nerd-federatie :D. Dat stuk met die alleenstaande vandaal was geweldig, evenals de scène over Juinen ("Onze geheime dienst houdt dit plantje al maanden in de gaten, hij is in overtreding!") en natuurlijk 'Wo ist der Bahnhof'. "En die soldaat vroeg zo aan mij:"Wo ist der Bahnhof," en ik wist dat dat 'waar is het station' betekent. Ik wist ook dat het station daar is. Daar stond ik dan, als jongen van 15 en ik dacht, nu kan ik iets doen voor mijn vaderland, dit is het moment! Dus ik zeg:"do is de baanhoof' en hij loopt zo de verkeerde kant op. Misschien heeft die soldaat daardoor wel heel lang op zich laten wachten en is een bevoorradingstrein van de moffen veel te laat vertrokken, waardoor de oorlog misschien wel een jaar eerder afgelopen was. Maar ja, je weet het niet, je weet het niet."
Dat met die oudere jongeren was trouwens ook heel gaaf, met die moorkop (y). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vind het nog steeds erg goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb alleen het eerste halfuur kunnen zien, maar dat was wel humor. Die omaatjes :D
Volgende week komt het toch weer? |
Ik vond de show erg leuk, maar ook een paar flauwe helaas.
De leukste was bij uitstek degene met die bonbons :D |
Van kooten en de Bie zijn geniaal en vooral dat stukje over Wo ist der Bahnhoff? Ze waren weer geniaal.
|
Citaat:
|
Ik dacht dat het volgende week ook nog zou komen. :confused:
|
Ik vond het helemaal geweldig.
Vooral die 2 omaatjes, die voetbal-hooligan (niet die vandaal dus) en dat van de Wo ist den Bahnhof! :) (y) |
"Goehoehoehoeeeed"
|
Citaat:
Maar je kunt nog een geheel andere terugkeek in de bioscoop bewonderen. |
Ik vond dat laatste stukje echt grappig.
Who Ist Der Bahnhof? :p. En met die tuin dan: - "Het is gewoon basterdsuiker". - "Heeft u al koffie gehad". |
Citaat:
wauw, daar ga ik dan heen... :D http://www.kootenbie.nl/scans/vputten.jpg :D |
Citaat:
|
Citaat:
Speciaal voor filmhuizen maakten Van Kooten en De Bie een andere selectie, die geschikt is voor vertoning op het witte doek gekozen op filmgenre; komische film, sexfilm, documentaire, thriller,historisch kostuumdrama, muziekfilm en reclame. Met fragmenten van 1974 tot 1998, van Simplistisch Verbond tot De Gebroeders Temmes in Benidorm. WAAR, WANNEER EN HOE KOM JE AAN EEN KAARTJE? Amsterdam, Het Ketelhuis 26 t/m 29 november, 3 en 13 december. Reserveren 020-6840090 Nijmegen, Lux 7 december. Reserveren 024-3816855 Eindhoven, Plaza Futura 26 december en 4 januari. Reserveren 040-2946848 Apeldoorn, Gigant 7 december. Reserveren 055-5216346 Den Haag, Filmhuis Den Haag 9 t/m 11 januari. Reserveren 070-3656030 Amersfoort, Onze Lieve Vrouw 11 januari. Reserveren 033-4226555 Groningen, Images Vanaf 24 december (raadpleeg de lokale filmladder). Reserveren 050-3120433 Tilburg, Filmfoyer 22 en 29 december. Reserveren 013-5432220 |
Citaat:
De Van Kooten en De Bie compilatie op 25, 26, 27, 28 en 29 november, en op 3 december is volledig uitverkocht. Daarom zijn er NOG MEER voorstellingen gepland van 4 tot en met 10 december !! |
Ik heb het helaas niet kunnen zien :(
Maar ik heb wel alle boeken van Kees van Kooten gelezen de meeste zijn egt grappig, vooral koot graaft zich autobio |
Ik heb niet alles kunnen zien, maar ik geloof dat het opgenomen is dus dan zie ik het later nog wel. Ik vond het stukje over de narcissen wel grappig :o
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) t blijft een geweldig progamma.. jameer dat het gestopt is... :( |
ik vond die met grieksel en turkenburg wel heel erg grappig :D (y)
|
"Aardappels in pan, pan op vlam..."
"De bereidingswijze van aardappelen is mij reeds bekend." :D |
haha, ik moest ook zo hardlachen om die zusjes waar een van al die dingen had uitgehaald met dr pianoleraar enzo hahaha, kooten is zooooooo'n king
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe geniaal is vooral Jacobse en Van Es. :D (een vriend van me heeft een hele videoband daarvan) :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |