![]() |
Nieuw kapsel.... help?
Hooi...
Ik heb al 2 jaar hetzelfde kapsel en ben nu opzoeknaar iets nieuws. Ik heb blond/donkerblond haar... tot ongeveer 12 cm over mn schouders. De voorste plukken zijn vanaf kinhoogte in laagjes... Heeft iemand misschien fotoos of plaatjes van leuke kapsels? |
Knip het kort, met een matje in je nek ofzo, hip en een kuif ofzo?
|
Knip een hele dikke rechte pony tot over je wenkbrauwen, geflankeerd door 2 dikke plukken tot je oorlel en laat de rest op 1 lengte. Ik zag er een meisje mee lopen en het was zo hip (y), waarschijnlijk wel een "je moet er het type voor zijn en het hoofd en de kleren en het haar voor hebben" kapsel.
|
neem een pony.
|
verf het lila. (y)
|
Citaat:
dat wordt grijs, ik spreek uit ervaring (n) |
Citaat:
http://www.atomickitten.com/ms/image...blic/1219860-2 |
Citaat:
|
wilt j't dan kort af lang houden.
Want ultrakort staat ook wel leuk. Ik durfde dat niet kheb m'n haar laatst ook d'r afgeknipt. Maar ultrakort is wel cool met veel gel. |
pony knippen + de rest milimeteren.
|
Citaat:
|
Neem dreads :D
|
Ik heb toch zoiets leuks gezien toenk op internet naar beetje leuke kapsels aant zoeken was... --->
Dit vin ik wel onwijs cool haar... Vinde jullie dit leuk ofniet? En ??? |
Citaat:
:nono: |
Citaat:
|
Citaat:
Niet???? wrom nie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neem een lola rennt kapsel met pikkiezwart erdoor, dat wil ik al jarten, maar ik duerf het niet omdat mijn haar niet zo goed kleurbaar is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een onzinnig topic. Wat kunnen wij nou zeggen over je haar. We weten je niks over je smaak, haarstructuur, vorm van je hoofd of je wensen/ideeen.
|
Ach, we kunnen zeggen wat wij leuk vinden. :p
Maar als je dat kapsel leuk vind moet je dat uitproberen. Je kunt je kapper om advies vragen, in de boeken die bij de kapper liggen (met allemaal kapsels) kijken. Volgensmij zijn er ook wel een paar tijdschriften alleen over 'haar-mode', misschien staan daar ook leuke ideeen in. |
zoek ff op i-net, staat genoeg
|
Citaat:
hmm ja.. schoolfoto de dag na mislukte verfbeurt.. heel herkenbaar. wilde het ontkleuren dat liep uit op een schakering aan wit, oranje en geel. natuurlijk precies voor een foto die de komende 4 jaar op een schoolpas kwam te staan :bloos: mijn haar is iets korter dan dat van jou. ik wil dreads. en ga ze ein-de-lijk nemen ook |
ik wou een nieuw topic openen maar toen zag ik dit staan, en twee topics staat ook zo rommelig :p
Ik wil ook al lang een ander kapsel een pony vind ik wel leuk, maar ik heb een rond gezicht en een heel kort voorhoofd, dus dat zou niet mooi zijn ik sta ook niet met kort haar (met kort bedoel ik tot aan de oren en korter) ik heb lang haar, tot ong. 10 cm over mijn schouders, en ik zou het dus ook graag lang houden tips ofzo? :) |
Citaat:
ik heb me haar al in alle kleurtjuhws ghad en ook van stargazer Perfect spuk vind ik(op african green na dan dat werd grijs!!) !!!! waarsgijnluk heb je iejts verkeerd gdaan?? |
Citaat:
uhm en liefst iets waar ik niet te veel werk aan heb :) |
Citaat:
En iets wat gewoon sluik langs je gezicht valt (lijkt je gezicht ook wat smaller) maar bij voorbeeld op schouderlengte en in laagjes (als je daar van houdt)? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |