![]() |
Java?
Ik had even een vraagje. laatst wilde ik Java op mijn pc installeren. Mijn broer zag dit en begon nogal te flippen (wij delen met z'n allen 1 pc, die officieel van mijn broer is)
Hij beweerd dat door Java op je pc te installeren je alle poorten openzet. Nu vroeg ik mij af, is dit wel waar?? Zet Java echt al je poorten open, en wat voor problemen kan dit dan opleveren? Ik hoop dat iemand mij dit ff kan uitleggen, want ik wil toch eigenlijk wel graag Java weer op de pc zetten (en dan zonder dat m'n broer met tegen het plafon scheld) |
Onzin.
|
euhm, bullshit :D
|
Heb je toevallig een link oid waarmee ik daarwerkelijk kan aantonen dat het onzin is? Mijn broer is nogal eigenwijs :)
Ik dacht het zelf ook al wel (als het inderdaad al je poorten openzet dan heeft bijna niemand het op z'n pc staan) maar wilde het toch ff checken voor de zekerheid |
Citaat:
Maak een apgina bij lycos en pleur dit als code van je index.htm(l) <HTML> <TITLE>Java schadelijk?</TITLE> <BODY> Java zet niet alle poorten open </BODY> </HTML> :cool: |
Zeg hem maar dat zijn KaZaA meer open zet.
|
Citaat:
Hij zal wel ergens de bel hebben horen luiden (over Java); maar weet niet waar de klepel hangt, (of hoe ging dat spreekwoord). :rolleyes: |
lol.
|
aantonen... misshien effe wat uitleg. Java is een programeertaal, als je "java" installeert op je computer doe je dat om java-applets(programa's geschreven in java voor internet) te kunnen openen in je browser. Het heeft HELEMAAL NIX met poorten te maken. En een link wou je.... geef m de link van dit topic :p
|
Gelul. Om te bewijzen: ga voor installeren Java naar www.grc.com -- shields up! en doe een 'all service ports' scan. Doe dit nogmaals nádat je het hebt geinstalleerd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |