![]() |
Kan iemand deze Noorse tekst voor mij in NL vertalen?
Johnson 10 GT (15) Hk
Pris nå: kr. 13.700,- (veil.pris, kr. 18.300,-) Johnson 10 GT (15) er en knalltøff motor som har stor yteevne og rask akselerasjon. Dette er den perfekte motoren for de som ønsker en liten og lett motor med mye skyvekraft. Johnson 10 GT (15) er en av markedets desidert mest populære motorer. Dessuten er den stilig å se på! Nå kan du skaffe deg en til absolutt bunnpris. Dette er kort og godt ”best buy” |
Het gaat over een perfecte Johnson Motor die 13.700 Noorse Kronen moet kosten...
Haha, meer wijs word ik erook niet uit! :D (grappig taaltje dat Noors) |
|
Mogen ze nog niet even allebei?! Voor een keertje :D .. Als ik het antwoordt heb dan mag je hem gelijk verwijderen en alst kan verwijder ik hem nog ;) .. Maar ik moet het weten want ik hem zo`n buitenboordmotor en hij is speciaal maar we proberen er achter te komen in hoeverre.. Die van ons is een Johnson 10hp Ocean Pro Gt.. DUs ja... Alleen die naam al :p .. Wacht hier een plaatje...
Kan je hem fff late staan please dan verwijder ik hem zo weer.. Ik ben nog nooit stout geweest :bloos: http://www.bakken-motor.no/Nye%20båt...orer/j10rh.jpg |
|
ik weet alleen: jeg elsker deg en das al meer dan genoeg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat mag dat allemaal betekenen?! :o
|
Citaat:
|
Nope hahaha was het maar zo makkelijk dit zijn de sites..! :
http://www.westsystem.no/index.html?main.html~main http://www.bakken-motor.no/Brukte_p%...ngsmotorer.htm |
Nee. En als je het op meerdere fora hebt gepost, betekent dat dit crosspost is, en dat mag niet. :)
|
Duh dat wist ik wel al Zwoesj en ik heb die andere al verwijderd dus... En als je geen zinnig commentaar heb dan alsjeblieft niet :mad:
|
O. Maar ik doe het toch. :)
|
Nou voor deze keer dan omdat je zo`n lieve jongen bent.. :D ...
|
Citaat:
Prijs: 13700 kronen (voorheen 18300) De Johnson 10 GT (15) is een stevige motor die gemakkelijk ontploft als je te snel accelereert. Het is een perfecte motor voor kleine mensen die niet teveel stijgkracht vereisen De Johnson 10 GT (15) was ooit een van de populairdere motoren. Daar kwam abrubt een einde aan! Nu kun je hem op de kop tikken voor een absolute bodemprijs. Hij is namelijk maar heel kort 'best buy' geweest. Met andere woorden, ik spreek geen Noors :o |
Hahahaha maar ik vind hem super goed... Hahahahahaha ik schrok al fff :p .. Misschien nog iemand die ook zo`n leuk verhaal heeft of een serieuze reactie?!
|
---> Moderne Talen
|
Citaat:
|
Ohh als je zou willen graag :cool: !!
(y) , hoor ik er nog van dan? :D |
Citaat:
jae ar dumm is trouwens ook leuk (ik ben dom, betekent het) Noors & aanverwante talen zijn niet zo heel moeilijk te lezen overigens. |
Citaat:
Dus Wawl had gelijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mjah, ik kom ook alleen maar in de vakanties in Denemarken / Zweden hoor...
Maar met een Wat&Hoe boekje kom je een heel eind. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |