![]() |
scheer je je schaamhaar?
ik wil ff weten of je schaamhaar scheren niet raar is.
|
Ik doe het niet. Ik vind het geen gezicht, zo'n kale voorkant, dan voel ik me net een meisje van 9. Maar als jij het er allemaal af wil halen, mij best. Ik zal er niet wakker van liggen.
|
ik heb voor soms gestemt
oksels hou ik wel redelijk bij, en het schamerige schaamhaar (nu) ook. Als ik geen vriend heb dan doe ik er niet zo veel moeite voor. Maar het gaat er niet helemaal af, ik laat een brede streep staan. |
Citaat:
|
Sinds een jaar ongeveer houd ik het kaal.
|
Ik scheer mijn schaamhaar, ik heb een streepje. Helemaal kaal vind ik er niet uit zien, maar ook een volle bos (:D) vind ik niet mooi. Kan wel mooi zijn, maar ik vind het gewoon een beetje smerig.
|
Ik had eerst een streepje.. want een volle bos vond ik ranzig zelf..
emaar sinds mn vriendje erover klaagt dta het zn neus kriebelt als hij me beft haal ik het maar helemaal weg.. Voel me wel raar zo kaal :s |
Natuurlijk scheer ik (niet alles), zouden meer mensen moeten doen. :)
|
Citaat:
|
Nee. Het is een klere werk, en ik vind het lelijk... ik hou het netjes kort
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is schamerig schaamhaar? :D |
Jap.
|
Ja. Het is toch net iets sexiër en vooral: properder.
|
Een steeds smaller wordend streepje. Dat is toch wel geraffineerder.
|
soms, als ik genoeg van dat bos heb dan haal ik het er vanaf.
|
Ever since I got caught on camera with my pubes shinin' through my partydress I'm back to newborn babygirl... :D
|
Ik heb nog helemaal geen schaamhaar ;) :p.
|
Nee, dat doe ik niet.
|
Soms, het is echt rotwerk en het gaat zo jeuken en pijn doen en nee, het ziet er ook heel zielig uit. Maar ja, het is wel netjes :o
|
Citaat:
|
Soms. Maar ik haal niet alles eraf hoor, dat voelt echt verrot! (Hoe komt dat eigenlijk?)
|
Citaat:
|
Citaat:
doe ik dus ook nooit meer, bijhouden wel dus... |
Citaat:
|
Ik heb gestemd op soms. Ik scheer iig mijn oksels en benen maar dat kun je natuurlijk geen schaamhaar noemen.
Het echte schaamhaar scheer ik meestal in 1x helemaal af om het daarna weer een paar weken niet te doen. Want er komen allemaal rode bultjes en dat jeukt vreselijk! Een streepje heb ik ook weleens gehad maar mijn vriend vindt kaal mooier, dus als ik t scheer wordt het kaal. |
Citaat:
|
Ik vind het een rare poll. Natuurlijk scheert niemand het altijd, je hebt toch wel wat beters te doen dan 24/7 je schaamhaar scheren. Daarbij staat de optie 'deels' er niet bij.
Maargoed, ik epileer een deel, en haal een deel weg met ontharingscreme, en knip een deel alleen wat bij, dus ik scheer nooit. Kaal vind ik er zo... káál uitzien :P schaamhaar op mijn schaamlippen vind ik niet fijn masturberen en ik vind t dan ook zo zielig voor m'n vriend als hij me beft (terwijl híj het niet erg vindt:P), en ik vind 't ook niet mooi als er haartjes buiten mijn string/slipje komen. De rest is er dus nog. Overigens is schaamhaar scheren níét hygienischer, tenzij je je te weinig nooit wast. Het is ook niet onhyginischer, tenzij je nooit kleren draagt en overal op gaat zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik houd het bij (netjes getrimt) Ik houd zelf ook niet van al die haren tussen mijn tanden dus dan mag er wel iets tegenoverstaan ;)
Plus het zweet een stuk minder zo :) (lang leve de hygiene op warme dagen) |
eerst had ik altijd een klein plukje, toen heb ik t een keer helemaal kaal gedaan omdat mn vriend dat vroeg.
maar dat vond ik lelijk, nu heb ik een wat bredere streep. eens kijken wat ik er van ga maken. |
Ik heb op altijd gestemd.
Ik heb een dun klein streepje, vind zo'n enorme bos haar vreselijk lelijk en kan me ook niet voorstellen dat een jongen dat mooi vindt, en vind het gewoon verzorgder staan... |
Ik heb op altijd gestemd. Ik werk het sowieso altijd bij tot een streepje, en soms haal ik alles weg. Ligt er maar net aan in wat voor bui ik ben.
Deze poll had misschien ook het onderscheid jongen/meisje moeten hebben trouwens. |
beetje bijwerken en niet te dik laten worden, voor vriendin doe ik het ook wel. heb nu de eerste letter van me vriendins naam erin geschoren. lijkt wel lol :D
|
:bloos: het enige want ik scheer is mijn kaaklijn,de rest van mijn haar heb ik nodig om feromonen optimaal te versprieden :cool:
|
Citaat:
Verder heb ik gestemd op soms, omdat ik het niet altijd en niet nooit doe. |
Citaat:
|
en hoe doen jullie dat met schaamhaar rond je vagina? hoe scheer je dat af?
|
heel voorzichtig
|
Ik houd het in ieder geval altijd bij (heb dus maar op altijd gestemd), maar alles weghalen vind ik niet mooi. Dus dan een streepje (breedte verschild).
|
Nee.
|
Nopes.
|
ik heb het nog niet gedaan maar wil het wel doen, het is volgens mij net zo natuurlijk als nagels knippen.
|
soms
|
Elke keer als ik naar mijn vriend ga, dat is dus 3/4x per week. Ik vind het kaal mooier, maar ik heb wel last van die rode bultjes.. :( dat had ik eerst nooit...
|
Ja ik scheer mijn schaamhaar.
Helemaal kaal, niet het mooiste maar wel het schoonste en voelt wel lekker. Alleen na een dag of 4 wordt het echt tijd het weer bij te werken want anders slaap je niet meer van de jeuk. |
Citaat:
|
2x in de week gaat t messie dr overheen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |