![]() |
Toy Dolls
Wanneer komen die weer eens naar NL voor een concert om hun nieuwe album te promoten? Daar moet ik heen natuurlijk.
|
De laatste keer dat ik info kreeg van de toy dolls hadden ze ruzie met hun platenmaatschappij en kunnen ze dus niet touren enzo.
Dat zou ook de verzamel-cds verklaren. Geen idee hoe het nu zit, als ze ergens optreden ben ik er ook (Y) |
dat liedje met dat whoooooooooOOOOOOOOOOO is cool
|
Hello!(last update 14.06.03)
I recieved this email from Olga today. Sit back and have fun... Parick, how are you? NEWS! THE TOY DOLLS will be recording a new album in the Spring of 2004, they will be touring from October 2004 all over the world. more details of actual gigs will come soon, but there will definitely be shows in Germany, Holland, France, Belgiun,Spain, Switzerland, USA, and Japan, probably a few other countries too, and there is a slim chance of a UK show! Details of the Toy Dolls new record company will be announced soon. A Live DVD will be recorded on tour also for release as soon as possible. New bass player is called "REB". he is faaaaaaaantastic! MoRE DETAILs of REB soon. The Toy Dolls will have an official Website based in UK soon. details soon! The Toy Dolls new album will be called "OUR LAST ALBUM?" more details of song titles soon. It will be recoded at Trinity Heights studio in Newcastle England. Toy Dolls live set will feature new songs from the fotchcoming album, and lots of old Toy Dolls classic stage favourites....details soon. Meantime, Reb is busy learning the Toy Dolls set! Marty is dusting the cobwebs off his drum kit! and Olga is finishing off the new album and playing gigs with the Adicts. ADICTS ONLY UK SHOW: H.I.T.S Punk festival 20th June in Morcambe UK. We cant wait to see everyone soon! Olga meer up-to-date info heb ik niet |
voor zover ik weet komen ze eind volgend jaar in Groningen en in Utrecht (de plekken waar ze vaker gespeeld hebben)
ik ben er dan uiteraard op allebei de concerten |
waar kan je eigelijk zien waar en wanneer hun optreden enzo?
ik ben daar al een tijdje naar op zoek, maar kan nergens wat vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar dat is mooi... In groningen ben ik erbij!!!
Maar nieuwe albums volgen elkaar wel snel op... Niet al te lang geleden is er nog 1 uitgekomen, dan in 2004 weer 1? Gaat lekker!!!! |
Citaat:
|
Cool, ik ga denk ik wel, maar misschien denk ik er over een jaar anders over.
|
als ze optreden ben ik 'r bij. that's all there is to it.
|
Groningen is best wel dichtbij...jeeeej! maw, dan ben ik er dus zeker bij :D
|
als hier in de buurt komen komt ik ook
|
Citaat:
op cd luister ik het echt nooit, the toy dolls, maar heb ze nog nooit gezien en gezellig lijkt me dat wel dus als ze in utrecht komen dan ben ik er ook misschien wel. |
als ze in utrecht komen ga ik er fucking zeker heen :D
|
Ik ga wel even kijken dan, mag er graag naar luisteren.
|
Ik word er gewoon altijd helemaal vrolijk van, dus ik mag het zeker niet missen in Groningen :D
|
Ik vind ze wel grappig, maar soms ook redelijk vervelend. Echt zo'n "ikheb2liedjesvanhunopmijncomputerstaanmaarinderestbeniknietgeinteress eerd" band.
|
Nellie The Elephant... :D jaaa supernummer..
...Verder ken ik niks van hun :o |
gezien op waldrock, ik vond ze niet zo super.
|
Citaat:
ik wil namelijk al een hele tijd naar een concert van hun, maar kan echt helemaal nergens wat vinden. |
lijkt me gaaf
|
Hele leuke band!
"James Bond Lives Down Our Street" "I'm A Telly Addict" "Florence Is Deaf (There Is No Need To Shout)" (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
het nummer beethoven song ofzo is ook heel erg goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Had inderdaad ook al gehoord dat ze volgend jaar een tour zouden doen. Als ze nederland aan doen ben ik er als de kippen bij! En je weet vast hoe snel dat is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, je moet toch wat als je je verveelt he ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het voorjaar gaan ze de studio weer in voor zover ik begrepen heb... :D |
Citaat:
my wife's a psychopath ..... (8) |
www.thetoydolls.com
Officiële site is online. Zal ooit wel een keer informatie over de optredens op komen te staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
melige band....:D
nellie the elephant en drooling banjo's zijn wel lol:) |
Firey Jack en Blue Suede Shoes :) ! toy dolls zijn tof (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |