![]() |
Gaan we nog op wintersport !?
Nou ? Vertel eens, kinders (en adolescenten...)
Gaan jullie nog op wintersport dit jaar, of beter gezegd: deze winter ... ? En zo ja, waar ga je dan heen, met wie, ga je skiën of snowboarden (of misschien wel geen van beide), hóe ga je erheen, wanneer ga je ? Kortom: vertel zo veel mogelijk over je wintersportvakantie ! As for me; Ik vertrek op 3 januari voor twee weken naar St. Jean d´Arves, in de Haute Savoye, in de Franse Alpen. Ik ga samen met een vriend (hij heet Douwe, voor de geïnteresseerden), en hij gaat het hele kolere-eind rijden in de Smart die we gehuurd hebben :D ´T is nog maar afwachten of m´n snowboard er wel in past, maar ik maak me er niet al te veel zorgen over (anders binden we ´m wel op het dak). En ik ga misschien nog een week op Freeride-kamp, maar tot nu toe kan geen van m´n snowboardende vrienden mee, vanwege school/studie/werk en dergelijke etcetera ... :/ Zo. Nu jullie |
Als ik ga is het langlaufen met school, maar anders niet. Geen geld :( (m'n ouders zijn ook niet dat ik zeg superrijk)
|
Citaat:
|
Nee
|
Nee, we gaan 3 weken naar Nicaragua. (serieus)
|
Ik ga alleen met school een weekje skieen in Albertville :|
|
Jazeker, pas eind Februari. Met vrienden in een huisje naar Tsjechie.
prachtige omgeving aldaar in het adelaarsgebergte. |
Ja, ik ga skien in Zwitserland, in de buurt van Sion. Ik ga met mijn ouders + broertje, met de auto erheen (13 uur in de auto:() ik ga 24 december, ben 7 januwari terug. :)lekker lang
|
Citaat:
Ik ga met m'n ouders naar Meiringin, in de regio Hasliberg in Zwitserland want we kunnen daar in een huisje van een vriend (y). Ik ga zowieso skieën, en heel misschien beginnen met snowboarden als ik genoeg krijg van skieën en een nieuwe uitdaging wil. Alleen weet ik nog niet wanneer we gaan. Misschien in de kerstvakantie maar kan ook in die vakantie erna zijn |
ik ga met me ouders en een goede vriendin een weekje skiën
waar precies ben ik vergeten :bloos: |
Ik wil wel maar ik heb geen geld :o
|
Nee
|
Citaat:
In die omgeving heb ik namelijk hartstikke veel gewintersport. |
in de herfst een week naar oostenrijk met mn ouders en vrienden ergens bij de koningin in de buurt....
in de krokus met ouders weer naar Val Thorens |
nee helaas niet.
geen geld (n) . |
jazeker
een weekje boarden in Lech |
Geen geld, helaas.
|
Citaat:
Geweldig ski gebied! Kusje -moi- |
nee.
|
Jups
Zoals elk jaar: Grindelwald Zwitserland Maarem, normaal gaan we met kerst, nu met carnaval. |
Ik ga vrdmm dit jaar niet. Ben vorig jaar voor het eerst geweest met m'n moeder en zusje (m'n vader had crisis op z'n werk en kon niet mee :( ) naar dezelfde plaats in Oostenrijk (Ried in het Zillertal) waar onder andere ook m'n beste vriendin zat met haar familie. Was echt ge-wel-dig (y) :cool:
Maar we gaan dit jaar niet, omdat m'n zusje niet echt wil. Volgend jaar misschien wel, omdat ze dan toch niet meer meegaat. Ik eigenlijk ook niet, maar voor wintersport ga ik dan nog wel mee :o (y) Ik hoop het dus... :o |
nee (n)
|
ik ga moutenbiken in Italie (y)
|
tchechie, in de kerstvakantie
|
skieen in kaprun komende kerst (y) :cool:
|
Ik ga in de eerste week van februari met school naar een plaatsje naast Innsbruck. Ik heb nog nooit geskied, maar we krijgen daar les, dus ik ben heel benieuwd. :cool:
(deze wintersportreis is speciaal bedoeld voor de mensen die nog nooit geskied/gesnowboard hebben) |
ik ga in de voorjaarsvakantie naar tsjechie, spinderluv mlyn, en ik ben daar een week, met mn ouders, mn broers en de vriendin van 1 van mn broers. ik ski, maar wil nog altijd een x snowboarden..
|
Nopez, ga nooooiiit op wintersport :p
|
Citaat:
|
Citaat:
super relaxte en veel pistes (y) waar zit je ergens in het dorp ? neem je ook een Trois Vallees pas? |
2 keer zelfs.. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, nog nooit gedaan ook
|
Ik heb daarnet even geregeld dat ik in de laatste week van Januari mee ga met het Quiksilver Freeride kamp; een week lang overdag snowboarden onder begeleiding van een gids, en ´s avonds theorie over alles wat met snowboarden/sneeuw/bergen te maken heeft. Mooi toch ?
Zijn er nog (serieus) geïnteresseerden hier ? ´T lijkt me namelijk een stuk leuker om samen met iemand te gaan. |
Ik ga tussen kerst en oud en nieuw met m'n opa en oma mee naar Winterberg :D
Maar ik mag niet skien/boarden i.v.m rugproblemen |
Ik ga in de krokus een weekje skien in Rockytnice nad Jizerou, Reuzengebergte in Tsjechie dus.
|
ik ga in de paasvakantie naar Oostenrijk en ga waarschijnlijk 3 dage snowboarden (les volge) en dan nog 3 dagen skiën (met de zus)
--->doe het allebij graag zie je |
Citaat:
(het is ook zo groot) wij hotel rechts boven in het dorp ( aan de piste (y) ) ik ook alleen val thorens pas hoor das ruim genoeg :D weet je wat een relaxte piste is: de Rosael, daar als je naar het zuiden gaat, helemaal die berg over (Eerst fond 1, dan fond ) en dan stukje lopen om een top heen en daarachter naar beneden... ze maken daar nu ook een nieuwe (direct) lift (y) |
JA TUULIJK
risoul, 22 feb. Lekker een hele week snowboarden. Ik ga met 5 vrienden. Voor het eerst met alleen met vrienden op wintersport!!! Ik zie alleen op tegen de busreis. Het is namelijk echt fucking ver weg. |
Ga met kerst in Oostenrijk skien, bij st. johann (arlberg)
en in de voorjaars natuurlijk naar les menuires, kan je skien in les trois valley, ongeveer 600km sneeuw :D http://www.les3vallees.com/uk/img/images/bt_cliquez.gif |
ben allang geweest :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |