![]() |
WC-teksten
Wat staat er bij jou op school/universiteit/werk/thuis zoal op de WC's gekrabbeld? Een greep uit de vele teksten van de faculteit Ruimtelijke Wetenschappen van de RuG:
Forza Emmen SOEHARTO LAAT PAKPAHAN VRIJ! God dobbelt niet. -A. Einstein- |
I love die-en-die blasjiebla....zoiets
|
dikke aap 3 chocomel..
|
Ik las er vandaag een bij mij, plee 3 van het eerste blok op de 2e verdieping (niet dat dat uitmaakt):
Lonsdale Terror will never die!!! Stoer heh? |
de laatste keer dat ik er geweest ben stond er: k****r kaaskoppen
enne I love die en die uit klas die en die |
Op de deur staat: "WC Tennis - kijk links"
Op de linkermuur staat: "kijk rechts" Op de rechtermuur staat: "kijk links" |
Citaat:
|
- RHCP Roelt!
- De concierges zijn stom omdat ze steeds onze teksten weg halen. - En verder veel van die standaard onnuttige dingen zoals: ik vind blabla leuk. Die heeft met die, klas havo5 roelt enzo. |
WC verstopt
met daaronder een stom briefje: zoek em! :rolleyes: |
dit lees ik elke pauze ongeveer:
'dit word vet snel weg gehaald' 'ja want harry laat het altijd weghalen' (ofzoiets) 'pim is lief en pim zn nijntje trui is nog liever' 'sander is op mirne!' 'mirne ook op sander' 'dit is vette shit hier' 'de school of de wc?' hmm als je dit leest dan lijkt het alsof ik op een wel hele sneue school zit he .. :o |
Bij ons op oude school veel Anarchy logo's en School Sucks
|
Wie niet steelt of erft, werkt tot 'ie sterft. :D
|
Citaat:
en deze vind ik ook erg leuk!: 'Denk niet bij het laatste vel, de ander na mij redt het wel!' Deze wordt bij ons thuis nogal eens vergeten :s |
In een cafe in Almelo:
'touched by God fingered by Jesus' |
Ik zwem niet in mijn geld, maar pootjebaden vind ik heerlijk. :D
|
hier staan er ook nog genoeg...
|
Ik ga nooit naar de wc.
|
denk niet bij het laatste vel, wie na mij komt die redt het wel!
|
Heb je hier iets gebakken en zit je naar frisse lucht te snakken neem dan resoluut en met vaste hand de fleurige spuitbus van de rand.En maak met een kortstondig gesis de ruimte voor uzelf en een ander fris.
|
niks, ik zit op een brave school.
|
Citaat:
|
Heil ***** LonSSdale MaSSheils, en meer van dat soort ongein. (n) :mad:
|
ooi kom ik hier nooit meer
|
zogenaamd diepzinnige dingen die al te vaak op wc's geschreven zijn.
|
'Kom gerust dichterbij, hij is korter dan u denkt.'
'Seit wir verheiratet sind lösen wir die Problemen gemeinsam die wir vorher nicht hatten. ' |
Backstage-ruimtes-teksten zijn ook vaak grappig.
|
Bij ons in de wc's staat er niet zo veel eigenlijk..
behalve van die rijtjes.. staan erop de deur een aantal mensen/dingen en dan moet je daar een plus of een min of een woord achter zetten... het ziet er echt lelijk uit (n) hmm er staat ook meestal wel van die dingen zoals hakenkruizen en i love blablabla |
"I love ......"
"schaap" "ik ben geen schaap" "jawel" "niet" BLAAT :rolleyes: |
Wir sind dieser Zeit, wieder für ein Krieg bereit :rolleyes:
|
er staan er veel:
een plee zonder spreuken is als een relatie zonder neuken:s no gods, no masters total anarchy en meer van dat soort rotzooi |
Ik kom dus echt nooit op de wc van onze school. :|
|
Citaat:
Ik ga op school nooit naar de WC. |
Citaat:
|
I love bladiebla
staat er onder: mn broer????? *grijns* flauw.. mjah, eigenlijk alleen maar i love die en die |
mag ik van jou ster een rondje maken
|
Hier op de faculteit staat er niets op de deurtjes, op mijn ouder school kwam men niet veel verder dan Duitse rijtjes en 'die-en-die is lekker' enzo.
Wel paar leuke verzameld in de loop van mijn leven op wc's overal :P Some come here to sit and think Some come here to shit and stink I sit here and I hesitate Shall I shit or masturbate? Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven (en dat in vijf rijtjes naast elkaar) |
De witte deur is leeg,
gesloten en massief. De stilte wordt gevangen, in mijn oren klinkt muziek. Onspringt mij inspiratie en word ik activist, mijn viltstift in de aanslag, wc deur vandalist. |
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
|
ajax joden kampioen 2004
(dat stond er al 5 jaar geleden:D) |
wij hebben redelijk nieuwen, daar staat nog niks volgens mij
|
Citaat:
Gave link in je profiel trouwens :D |
''Teken hier een smiley als je dit leest.'' En meestal zitten er een stuk of 25 smileys bij, allemaal anders getekend. (n)
|
"als jij een wist wat er op die bril heeft gelegen"
|
"ik heb zoveel schijt aan alles dat ik zelf stront te kort kom"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Der staan er echt veel bij ons...voorbeeldjes:
- B&S together forever, tot de schijt ons doodt :D - some come here to sit and think, I come here to sit and stink - Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, als ik in deze WC kom, denk ik aan jou - Geld stinkt niet, maar hier zit er een luchtje aan - Beter 1 scheet in de hand dan de lucht van 10 - Ik heb vannacht over M. gedroomd. Ze was heel bruin en kon heel goed zwemmen. Toen ik achterom keek heb ik haar toch maar doorgespoeld. - Eet en gij zult winden - Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen - Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. |
op me oude school:
"god wat zijn de wc deuren wit, FF VERANDERING IN BRENGEN" "i love die en die 4 ever" "die en die is een GORE VUILE SLET VAL DOOD STOMME HOER" etc etc :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |