![]() |
Schade door coke
Ik vroeg mij af wat er schadelijk aan coke , wat het beschadigd in het lichaam dus.
Nu hebt ik het niet over pschychische problemen maar over schade! |
je snuift je neuskraakbeen enzow naar de klote :)
wat t nog meer kapot maakt weet ik zo niet. |
Neus idd.
En ook wel wat hersencelletjes. Spreekt misschien voor zich. Volgens mij kan er ook iets mis gaan met je hart? (heb ik ooit gehoord) Ritme stoornissen ofz? Maar dat weet ik ook niet echt goed. |
je hart natuurlijk ,als je snuift gaat je hart sneller pompen alles wat het hart op een onnatuurlijke manier laat sneller gaan is niet goed.
-neus -maag ( als je vaak doorslikt) -vaakziekten -smaakzintuigen op tong en in neus gaan naar de kut , je kunt vele geuren niet zo goed meer herkennen. |
Citaat:
* neusslijmvlies *Neusbotje * Neus gaat naar 1 lijn al potdicht zitten (lang leve de Ortiven neusspray ;)) *Bloeddruk stijgt -> hoge bloeddruk is slecht voor hart en bloedvaten. *Hersenstructuur verandert (op den duur) * Ranizge coke-smaak in je keel/ zere neus. De psychische gevolgen vind ik persoonlijk veel kwalijker! (egoisme, persoonlijkheids stoornis, depressief, psychose e.d.!) |
FF iets anders...
Hoeveel moet je ongeveer gebruiken als je het voor het eerst doet...? |
Voor je nieren en ik geloof ook je lever is t ook niet goed (misschien ook vanzelfsprekend).
|
Citaat:
of je als je minder voelt wel iets merkt, zal wel.. haha whatever |
Citaat:
|
lkkr voor je zelf een halve gram opsnuiven op een avondje en als je dan nog 50 euro hebt dan maak je die zeker weten op voor nog een grammetje dus kijk maar uit
ik heb ook gehoord dat als je veel snuift dat je een soort van bobbel op je voor hoofd krijgt je jukbeenderen snuif je naar een tijdje ook wel naar de kut |
Citaat:
Mijn neus raakt er juist helemaal vrij door, perfect middel tegen verkoudheid :D alleen tis wel irritant om te snuiven als ie dicht zit dus ik gebruik dan juist daarvoor wat ortiven... Verder lijkt me dat de nadelen wel een beetje genoemd zijn... |
Citaat:
|
coke is slecht voor je? :eek:
|
Ingeving :eek:
Deze had ik vergeten te benoemen -----> coke is ook slecht voor je gebit!! |
je neus gaat er ook van bloeden
|
en je pupillen worden er groot van man!
|
Doe je klein beetje coke op je tong, en die wordt gevoelloos.
Kan je nagaan wat een flinke lijn met je hersens doet. :nono: |
Citaat:
|
Pupillen groot ik weet niet wat voor coke jullie krijgen maar dat is niet echt bedoeling met coke.
Met snoepjes en pep krijg je grote pupillen van. |
Ik wou net zeggen als je grote pupillen krijgt dan hebben zer er pep doorheen geflikkerd en das niet zo best...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Wat ik hiermee wil zeggen; het is dus niet iets speficieks voor coke) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of ben ik daar dan weer de enige in |
Citaat:
ow en de 'psychische' problemen zijn vaak ook gewoon lichamelijk |
Citaat:
|
*bij mij is het vooral dat ik amper nog een neusbotje heb..ik ken mn neus echt veel te ver indrukken en dan voel ik in de verte een dun stompje wat ooit mn neusbeentje voor moest stellen.
*mn gewicht is er ook niet beter op geworden...ik woog altijd 55 kilo...vond ik te weinig..nu weeg ik nog 50 kilo maar da kan ook van de andere zooi komen. *een in gevallen gezicht... * heb vaak last van een dipje. *word sneller kwaad, agressief of wat dan ook,...ik ken gewoon niet meer met mn emoties omgaan. *en als je het te veel gebruikt is het stoppen een ramp..maar dat is bij iedere drugs wel... *en wat dacht je van relaties met vrienden en ouders. ik heb mn vriend die zo goed voor me was verwaarloosd en heel veel pijn gedaan...het is nu uit. de relatie met mn pa en ma is nu weer een beetje goed maar heb echt in een hel geleefd... dus met andere woorden...het maakt echt te veel kapot...ik heb er altijd heel veel van genoten dat zeg ik eerlijk maar die mooie tijd heeft me te veel gekost...lichaamlijk, geestelijk en sociaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
hersenen groeien na je +- 18 niet meer, en sterven dus alleen maar af. Schade hersteld NOOIT 100% Je weet op een gegeven moment niet beter en leert ermee omgaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: