![]() |
Irriteer jij je ook zo ontzettend aan sommige forummers?
Oke, ik weet dat t maar een forum is dus dat je je eigenlijk niet moet irriteren maar soms gebeurt zoiets gewoon. Als mensen doen alsof ze ergens iets vanaf weten, of je constant proberen uit te lullen ed.
Ik heb daar wel ns last van en ik probeer dan n rake opmerking te geven, wat vaak een averechts gevolg heeft maargoed. Irriteer jij je ook wel ns op die manier? Waaraan dan? En doe je dr wat aan? |
Ja, aan taalgebruik, naam, ingaan op alles, niet weten wat sarcasme is, ed.
Wat doe ik eraan? Niets, gewoon negeren. :) |
ik erger me veel te veel aan mensen, en die mensen waarschijnlijk ook aan mij, dus dat scheelt:)
kUzzIEjZzZzZ :rolleyes: |
Ja, tuurlijk, lijkt me niet meer dan logisch. Mijn bron van irritatie ligt vooral in posts (inhoud/spelling/grammatica etc.) en taalgebruik. Ik negeer het maar gewoon, ik kan me er druk over maken, maar dat lost niets op.
|
ja. meestal reageer ik er niet op, soms word ik heel vervelend. maar dat is eigenlijk alleen op onzin.
|
Behoorlijk. Maarja ach ik ben ook niet alles
|
ja...
|
Het is "erger jij je ook zo aan" Of "irriteren sommige forummers jou ook zo?".
Just filling in my application to be hated. |
ja vooral aan mensen die niet dezeflde mening als ik hebben :p :D
|
Ja, ik irriteer me vooral aan bReEzAh om eerlijk te zijn... :o
|
noem eens wat namen! ik tast hier in het duister.
|
Ja vooral als ze domme stijlfouten maken in hun topictitel :nono:
|
nee hoor, ik erger me eigenlijk nooit aan andere forummers.. :)
Iedereen zijn eigen mening en het recht om die te verkondigen (y) Als mensen persoonlijk worden boeit dat me ook niet zo :D ik vindhet wel vervelend als men niet reageert op mijn post, maar dat is niet irriteren aan bepaalde forummers |
Citaat:
haha |
Citaat:
|
Ik heb betere dingen te doen. Maar ja, d'r zijn d'r wel een paar die me niet erg aanstaan om het zo maar te zeggen.
|
Citaat:
En om de titel wat te verduidelijken: het gaat niet om irritaties zoals deze. T gaat om forummers.... |
jep
|
ik ga geen namen noemen, maar telluriet, eXo, nare man en perseus vind ik erg irritant.
|
Ja.
|
Citaat:
|
ik vind de forummers die dehele tijd zitten te zeiken op elke stijlfout of typfout. het maakt toch niet zo heel veel uit als iemand niet zo goed is om zinnen te formuleren.
|
Citaat:
|
Ja.
|
Citaat:
|
Ja.
|
Aan sommige forummers heb ik echt een schurfthekel, en dat gaat verder dan enkel irritatie (y)
|
Citaat:
|
Moet het zich beperken tot een enkeling of mag het ook om praktisch de gehele forumbevolking gaan? ;)
|
Ja, maar nooit zo erg dat ik er wakker van lig.
|
Citaat:
|
soms, maar dan zeg ik vaak iets waardoor de ander zich nog erger ergert :D
|
Ja.
|
kenjirro verpest mijn forumplezier (n)
Edit: ik heb voornamelijk een pesthekel aan die flauwe undercovers. |
Nee, eigenlijk niet.
|
Citaat:
|
Niemand mij :o ?
|
Ja. En wat ik eraan doe? Hangt ervanaf. (hoe, wie, wat, waar)
|
Ik erger me aan iedereen hier die niet goed nadenkt, das dus ongeveer de helft :o :rolleyes:
|
ja, aan Buzzzfuzzz.vs.
|
Citaat:
:( :p |
nee, ik kan ook wel om de meest irritante mensen lachen.
Ik kan me ook goed voorstellen dat er nogal wat mensen zijn die mij irritant vinden. Daar doe ik namelijk hard mijn best voor. |
er zijn geen irritante forummers
sommige zijn knettergek dat is wat anders |
Ja.
|
Ik erger me aan sommige forummers omdat ze me irriteren.
Offtopic: Je irriteert je nergens aan. :| |
hmmm, laat ik een f en een a geven en dan mogen jullie het aangeven:evil:
|
Citaat:
|
mensen die ' :D ' tevaak in hun posts gebruiken.
|
Er zijn personen waar ik me een paar keer aan ge-ergerd heb en dan is het heel moeilijk de volgende keer als ik een post van hen lees, het niet bij voorbaat al met hen oneens te zijn en me opnieuw te ergeren.
*leest zin nog een keer......klopt!* |
Ik erger me aan verschillende aspecten in het taalgebruik van menig forumlid. Vooral aan dat van de bovengenoemde
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |