![]() |
Vriendin of grote liefde in buitenland
Heb jij een vriendin in het buitenland?
Of iemand waar je erg verliefd op bent die ver weg zit? Waar op de wereld zit jouw grote liefde? |
- [edit] Ja toch wel in Texas :) Maar ze is 'gewoon' vriendin Of iemand waar je erg verliefd op bent die ver weg zit? - ookal niet Waar op de wereld zit jouw grote liefde? - Slagharen (ja van het Ponypark ;)) |
Mijn grote liefde woont op een halfuurtje fietsen bij me vandaan.
Ik heb verder ook geen vrienden in het buitenland... het verste weg waar iemand woont die ik als een vriendin zie is Rotterdam das dus 15 minuten treinen |
mijn grote liefde zit 3 uur ver weg met de trein
maar binnenkort zit ik zelf in het buitenland |
hey...
mijn beste vriendin is vandaag geemigreerd naar spanje. :s :( |
Mijn vriend woont in Amsterdam, maar gelukkig niet zo ver als een van mijn beste vrienden. Hij is geemigreerd naar Australie :(
|
Nee, ik zou dat ook niet kunnen hoor, een liefde in het buitenland.
Maargoed, mn zus heeft 6 jaar lang haar grote liefde in Zwitserland gehad (ze heeft er daarom ook n tijd gewoond). |
Nee, een liefde in het buitenland is naar mijns inziens echt kansloos, krijg daar een beetje zo'n lovetest gevoel bij. :D
Maarja al mijn vriendjes gaan altijd weg naar andere stad om te studeren en laten mij dan hier achter, ik had nu eigenlijk wel een keer beter moeten weten maar ik heb me er toch weer half aan gewaagd. Echt een grote liefde is ie niet maar als ie een keer hier dicht in de buurt is zoeken we elkaar meestal wel op, maar het is niet echt wat. (y) |
Ja, een goede vriendin van mij zit nu al een paar jaar in Singapore en Australië, ik zie haar dus maar 1 x per jaar ongeveer. Maar ze blijft een vriendin :) Ookal denk ik niet dat je zoiets bedoelde :p Of iemand waar je erg verliefd op bent die ver weg zit? Op dit moment wel ja, hij is nu 1 maand in Thailand, vind ik toch behoorlijk ver weg ;) Waar op de wereld zit jouw grote liefde? Nu in Thailand, normaal gesproken 5 minuten bij me vandaan. |
niemand ver weg... en m'n grote liefde woont 6 straten verderop (y)
|
Ik kan er 1 ding over zeggen: VRESELIJK!!!
Ik heb 16 maanden een relatie gehad, waarvan de jongen 6 maanden in het buitenland heeft gezeten. Toen we nog niet zo lang verkering hadden ging ik eerst 3 weken op vakantie naar Canada, toen ik terug was ging hij een maand op studiereis helemaal aan de west-kust van de VS... In februari van dit jaar is hij voor 5 maanden naar het westen van de VS geweest om stage te lopen voor school... en toen hij terugkwam was het uit (na een paar weekjes)... Je kunt wel bellen en mailen (rekening komt later wel en hopen dat pappie en mammie die betalen) maar het is echt gigantisch klote... Vooral op zijn/je verjaardag, uitslag van je examen etc... :( Dan wil je echt wel even twee sterke armen om je heen en een dikke kus op je mond ofzo... Mjah, voor iedereen die naar het buitenland wil: weet waar je aan begint, het is niet onmogelijk, maar wel moeilijk... |
mijn vriend woont 10 minutjes van me vandaan, en dat is toch wel heel erg prettig. Ik moet er werkelijk niet aan denken dat ik een uur moet fietsen ofzo voor ik daar ben...
mijn grote liefde zit op dit moment zo'n 10 min van mij vandaan. HELEMAAL in Delft... |
Had eerst een vriendin in Rome, heb nu gewone vrienden in Spanje, Rusland en Engeland (en Nederland natuurlijk :p)
|
bahrein belgie egypte engeland spanje en amerika, vrienden.
Mn zus heeft wel een vriend (relatie) in Amerika gehad. Amerika/Nederland dus, en ook al heb je het geld om elkaar op te zoeken, is het niet te doen. Relatie in het buitenlaand zou ik nooit aan beginnen iig, kzou sowieso kapot gaan aan het elkaar missen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |