![]() |
The doors concert!!!
Jongens The Doors gaan op tour.
Helaas komen ze niet naar Nederland maar wel naar onze geliefde Belgische buren. Het is in december in Brussel. Jammer dat Jim Morrisson er niet meer bij is, maar ik ga er zeker naar toe. Waarschijnlijk gaat Ray Manzarek(toetsenist) zingen. De band bestaat nog uit manzarek,krieger en astburry. Good for some good ol' Rock'n'Rolllllllllllll. |
bejaardenshow
|
die DVD met al die andere zangers was anders best aardig, maar idd: Zonder Jim Morrison moet je niet gaan toeren. Zet dan iig zijn kist op het podium ofzo :p
|
tja, queen zonder freddie vond ik ook nix...
zelfde als een slagroomtaart maar dan zonder slagroom, vast nog wel lekker maar niet zo lekker als mèt slagroom Wim "metafoor" Wok |
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zonder Jim Morrisson is er toch geen reet aan. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunnen ze niet Jim Bakkum als plaatsvervanger nemen? niemand die het merkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft iemand trouwens bij de BNN ledenwerfshow de "Matrix Doors" gezien? Ze lijken precies op de echte Doors, maar de zanger kan serieus niet zingen. Verschrikkelijk. |
nah ik wil er best heengaan eigenlijk.
hoeveel kosten de kaartjes? offeh is t al uitverkocht? |
ehm de optreden van the doors een tijdje terug :D
werd ook gezongen door ray manzarek. :D jim was ff te wild gaan feesten. maar Jim was misschien een held maar dat wil niet zeggen dat the doors zonder jim helemaal niks zijn. ray manzarek's stem kwam aardig in de buurt van jim morrison. en ze hadden sowieso al geniale muziek (Y) kaartjes kosten ong 40pleuro's |
ze moeten Val Kilmer laten zingen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |