![]() |
'..................................................'
Telkens in een geheel ander jasje
duikt het steevast op in het alledaagse, equivalent aan boterkoek, doet men een beroep op dat wat zowaar telt leuker kunnen we 't niet maken, wel funky-er daar de pimpy hoefijzers zijn beslagen, kunnen de Space cowboys hun ros wederom bestijgen een revolutie huist in eenieder, die het boogy-credo in ere houdt |
ik denk dat er wat puntjes van je titel afmoeten, je verneukt de lay out...
Overigens je gedicht is weer eens compleet nietszeggend en uitgemolken, en waar zit de structuur dit keer overigens? |
Citaat:
|
ik voel me niet geroepen om mensen als jullie iets fatsoenlijks voor te schotelen.....dit was een laatste probeersel, just to check of hier rondhangen nog enigszins vruchtbaar kan zijn...maar no fuckin way....
you people can suck my cock....ik post hier niet meer...de bekrompenheid is nog tot daar aan toe, maar de misinterpretatie is echt belachelijk en schrijnend kinderachtig..... I'll go out with a bang en maal er niet over FUCK YOU IGNORANT PEOPLE!!!!!!!!!!!!!!!! het gedicht is overigens niet uitgemolken.....het gros van de lyirsche werkjes op dit forum is dat juist..... sluit het topic maar en ga een eind fietsen, stelletje bekrompen moederneukers (ik ben me er overigens ook van bewust dat dit geen enkele zin heeft en dat het waarschijnlijk niet eens opgemerkt wordt) maar na anderhalf jaar posten op dit forum ben ik met m'n eeuwige bord voor m'n kop nu pas tot de conclusie gekomen dat het echt een scholierenforum is...what the fuck deed ik hier????)mzzl schijtzakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
:s :nono: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :p (y) :| :confused: :evil: :bloos: (n) secreet anne en de al representatieve nietszeggend trutjes.............get ur ass lipo sucked you freakin ugly bitches.I've seen pics it's monstreous....but heey this is childess ain't it :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:
hommage aan dikke reten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fuck yall (again) :eek: :mad: ;) :) :( :o :D :cool: |
Citaat:
kom je daar nu pas achter? |
ben gewoon naief ...................................................................... . :cool:
|
Citaat:
fat black asses own homie word! (y) |
Citaat:
goede come-back ook...sommige kritiek raakt hjou natuurlijk ook ..lo siento...nou ik zla je maar niet bij poeziealbum vandaan houden dus adios!!!!!!!!!!!!! (prententieus trutje) |
Citaat:
|
Citaat:
nogmaals sorry ben momenteel dusdanig verhit dat ik generaliseer, stereotypeer, over een kam scheer en nog zo meer :D.................ik laat een steekje vallen....ga even wat van je lezen (anders mijn oprechte xcuses ) :confused: |
Citaat:
|
Iemand voelt zich hier aangevallen door goede kritiek...
|
hoe lang zal die het volhouden totdat ie word gebanned ?
|
goede kritiek?????????????????
beargumenteerd?????????????????????? ik word gebanned ...maar dat doet me niet zo veel dit is iets dat aan de kaak gesteld moete worden.....mijn ass is ook regelmatig gekust er werden zelfs liefdesliedjes over geschreven......maar mits dat geargumenteerd gebeurde apprecieerde ik dat anders ook niet ik lijk miskien de verongelijkte persoon hier maar de gemiddelde forumganger hier is echt van kleuterniveau en de weinige mensen die ik wel respecteer zijn ook zo slim geweest om de biezen te pakken...so once again FUCK YALL and don't butt in als je niet de hele context weet kutwijven |
:confused: :evil: :| :bloos: :nono: :s (n) en wanneer de fuck word ik nou eens gebanned??????? slapen jullie ofzo?????????? goede updates man....wereldforum
gedomineerd door bebrilde, puisterige, dikreetige schepsels (dat is natuurlijk geen probleem, maar dan ook nog een bad character het is vand en zotten :) :( :o :D :rolleyes: :cool: :p ;) :mad: :eek: (y) :evil: :evil: :evil: :| :| (y) :confused: :confused: :cool: :D |
Werkelijk een fantastisch gedicht. Die vorm! Dat metrum! Het klopt gewoon, het is de waarheid. Het is van een schoonheid, onbeschrijfelijk gewoon. :rolleyes:
|
Citaat:
'Dat sarcasme! Werkelijk subliem! Het getuigt van inzicht. Alleen een waar erudiet kan dusdanig spelen met de taal. Werkelijk een linguistisch genot! ' en dat prententieuze gelul over metrum en vorm altijd ...goddammit...gooi er ook nog eens enjambement tegenaan en men mag zich een waar intellectueel wanen....tjonge tjonge jongen..... |
funktional; werkelijk; leuk gedicht :) no sarcasm
edit: maar doe voortaan wel ajb de titel ietsje korter |
en hoe kunnen we ons hier nu druk maken over een schijtforum als een ware soulheld als Arthur Connely de pijp aan Maarten heeft gegeven *snif*
fuck jullie harteloze mensen !!!!!!!!!!!!!!!! |
:D
ga je nu weg? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zit je wel dwars hè?
|
Citaat:
ik vind het alleen maar lachwekkend, op een zeer idiote manier...hoe simpelistisch mensen kunnen zijn om zich om zoiets druk te gaan maken en vervolgens hun uitgebreide vocubalaire achterwege laten gezien ze door emoties geen woordenboek bij de hand pakken en meteen tot schelden overgaan... Getuigt weer van geweldige lage intelligentie wat hij ons wel wil voorspiegelen.. nee ik vind het alleen maar lachwekkend... |
haha:D
altijd blij dat er zulke mensen bestaan, whieieie, weet k dat dr mensen zijn de nog gestoorder zijn dan moi :D |
Zeg als je al anderhalf jaar hier post, hoezo staat dit dan in je profiel? :confused: :
funktional Lid Lid sinds: 06-09-2003 Aantal posts: 72 (0.98 posts per dag) Laatste post: 18-11-2003 17:01 |
Citaat:
jaaaaa maar hij zal vast wel ergens een undercover nick hebben:) ik vind het helemaal niks het gedicht, om maar eens ontopic te gaan:D (je reacties vind ik des te grappiger) |
zielig gefrusteerde jongen
waar ben jij ooit aan begonnen? is je leuter soms te klein? of zat je weer aan mama's wijn? schelden kun je goed je bent echt stoer man je bevredigd je aars met je voet zucht kwou dat ik dat kan :) |
er is toch niks nuttelozers op de wereld dan je gaan druk maken, om zoon kereltje op internet?... fff damn...
maar ik vind het gedicht wel vet eigenlijk... |
Citaat:
|
en secreet haal die vieze dildo eens uit je avatar
het verneukt de lay-out |
Citaat:
hijs schoon hoor :rolleyes: |
Jammer dat mijn internet het na mijn reactie niet meer deed. :| Dus sluit ik hem nu maar. En als je niet begrijpt waarom, mag je me wel pmen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |