![]() |
testje
ff een link test http://www.angelfire.com/theforce/da...perimentje.mp3
|
wat is 't?
|
hmz... zeer hip :s
|
Temporarily Unavailable
dat heb ik weer. :rolleyes: |
Citaat:
|
Mijn Flashget wil hem niet downen,ligt aan je site volgensmij.
|
:D
Sorry. Blijf oefenen. :) |
En wat was de test?
Verschillende kleuren lichten in cirkels en gekronkel, wat moet het voorstellen?? |
Citaat:
|
Het was eigenlijk een test van de link, de goeie versie van dat mp3-tje stond nog er niet.
Over dat mp3tje : dat is eigenlijk ook een testje, het is bedoeld als een soort quasi-break d&b, gemaakt met reason, maar sinds ik dat programma pas een weekje ofzo in huis heb, ben ik nog aan het uittesten wat het kan, vandaar de simpele bass-line, het makkelijke begin & einde & andere niet geheel vloeiende overgangen, maar ik zou het toch leuk vinden als iemand me er ff een mening over kan geven. Tenx. (wawl, zoals boven gezegd dus... :D , maar k'blijf oefenen... :D ) |
Citaat:
|
= nu geen loze link
|
Sorry vind het niet zo, (mss iets langzamer van hard naar zacht gaan net zoals tiesto ofzo) :bloos:
|
ik word er een beetje zenuwachtig van.. :|
|
Citaat:
ik vindut wel relaxt klinken :+ download eens iets van Aphrodite, you'll like it :D |
zelfgemaakte d&b :)
aphrodite is overigens zeker relaxt, maar als je dat chill vind, moet je ook eens zoeken naar krs-one, edrush & optical, ak1200 en dillinja :D |
*puke*
vind het echt niks.. (n) |
Kunnen jullie geen breakbeats interpreteren ofzo?
Dit is best wel OK, de klank zou wel wat voller mogen en beetje duidelijkere bas...En meer variatie in klanken indien mogelijk. Je drumlijntjes zijn echt cool :) En dat zacht naar hard is beetje de bedoeling denk ik. Klinkt juist goed. Tiesto is een lul trouwens ;) |
Vind het wel vet, het is geen constante herhaling ofzow :)
Ik ga het wel ff remixen (en verneuken natuurlijk :p) :evil: |
klinkt relaxed vind ik
|
Citaat:
Alleen er nog een beetje aan sleutelen (y) |
Citaat:
|
nee.
|
Citaat:
Zal later eens luisteren en feedback geven. |
de beats zijn wel tof, doet af en toe een beetje aan photek denken.
baslijn vind ik niet zo cool, beetje te simpel. |
Klinkt tof (y)
|
De drumbeat is okay. (y)
De bas en melodielijn kunnen een hoop verbetering gebruiken. Sowieso een vollere, lagere en een wat groovendere baslijn. En dat melodielijntje kan op alle fronten beter. Maar de basis is goed. |
goed!! alleen niet echt met de bekende drum 'n bass "vibe"..
Misschien proberen iets meer een vast ritme erin te stoppen, dan word het owk wat meer dansbaar...?? Succes! |
gelukkig is het niet de hele tijd hetzelfde ;)
|
Die baslijn staat wat zacht. Of ligt dat aan mij? Waar heb je het mee gemaakt?
|
nou eigenlijk vind ik het niet echt geweldig..
het heeft geen intro en ook nie echt een climax enzo. heb je trouwens wel een beetje naar de opbouw van echte DnB gekeken? want dat zit er niet echt in. verder klinkt het nog heel "leeg" en nie echt een pompende bassline (maar da hoeft ook niet perse ;)) maar vooral doorgaan! :) probeer bv eens een beetje een liedje na te maken, dan kom je er ook meer achter hoe het in elkaar zit enzo. |
ik ben blij dattie maar twee minuten duurde...
|
Citaat:
|
(y) huisgerammel met potten en pannen volgens Grootmoederswijze ;)
|
krs one? is toch nog altijd hiphop...remix van goldie bedoel je?
nummer zal k later even luisteren |
Citaat:
ook kusje @ Shadow X =) jaja :P Internet is klein ;) |
Citaat:
Maar mag hier elke vorm van zelfgemaakte muziek gepost worden? :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |