![]() |
Je favoriete instrument..
Welk instrument vind jij het leukst? Is dat het instrument wat je ook zelf bespeelt? en Waarom?
Dit vind ik leuk om te weten :) |
drankorgel
|
didgeridoo, speel het zelf ook, waarom omdat je het op gevoel kunt doen lekkere klanken heeft en sfeervol een ruimte vullen kan.
|
Basgitaar...mooi instrument, lekker veelzijdig (als je weet hoe je erop moet spelen)
http://www.basslab.de/OCT/GR/Instrum...b-v_yellow.jpg |
Citaat:
alleen wel jammer dat je dan de meest lelijke basgitaar uitzoekt voor het plaatje |
gitaar, bas allemaal vet
stiekem zou ik ook wel willen kunnen drummen of zingen zodat ik een coole comercieele poppunk band a la New Found Glory, The Starting Line en Midtown kan beginnen. bassen en zingen. chicks scoren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gitaar & Drums & Stem
|
Hmm, synthesizer (icm. pc).
|
Viool.
|
mijn eigen stem, want zangers krijgen de meeste chicks!
maar verder lijkt het me ontzettend cool om goed te kunnen drummen. alleen ik ben a-muzikaal |
Drumstel.
Helaas zijn mijn ouders het daar niet mee eens. |
drums vind ik wel gaaf, zelf speel ik bas en dat is natuurlijk ook leuk (y)
|
Gitaar.
En birthmark. Voor punk hoef je niet perse muzikaal te zijn ;) |
Citaat:
|
gitaar en viool, en drummen lijkt me ook wel tof eigenlijk.
|
bass en drum.
|
gitaar
|
Bas, mits goed gespeeld natuurlijk. Het trilt zo lekker door in je maag. Ik heb een bas, maar ik kan er vrij weinig mee. Ben te lui om te leren... Drummen lijkt me ook wel tof, maar daar heb ik geen ruimte voor.
|
|
Hmm BC rich zien er idd wel erg mooi uit, maar ze schijnen niet fijn te spelen. Ik sten overigens ook voor de electrische gitaar
|
Viool, omdat ik het zelf speel.
Gitaar, omdat mijn ouders dat allebei gestudeerd hebben, en elkaar zo hebben leren kennen op het consevatorium. (ja ik ben een romanticus) |
Citaat:
|
Neem dan een Gibson versie van die Les Paul. Vriend van me heeft precies zo'n Gibson les paul. Vind die met witte randen enzo mooier though.
|
Novation KS5
|
drums , trombone en trompet;) (y)
|
|
Als ik moet kiezen: drums.
Zelf ook een blauwe maandag gespeeld, maar om onduidelijke redenen gestopt. |
viool, harp en trompet
|
|
1. Gitaar
2. Gitaar 3. Gitaar Waarom? Het is een sexy, mooi en emotioneel instrument. Als je een stuk zo goed instudeert en je speelt dat stuk geniet je er zo van dat je 1 wordt met je guitar/ |
1. gitaar
2. drums 3. bas wrom? omdat ik zelf gitaar speel, en een beetje kan drummen |
viool.
speel kzelf hehe. waarom? Je kan er van alles mee, en ik wordt er gelukkig van :D |
Citaat:
dan doe ik toch iets verkeerd... |
gitaar en piano
|
Ik heb sinds kort een drumstel ben nog wat aan het oefenen, maar de heads zijn kut!
Nu nog sparen voor Remo's, kan alleen niet kiezen tussen Embassadors of Pinstripes. :s Weet iemand welke het beste zijn? |
Citaat:
|
ik speel gitaar, bas, piano en ik kan drummen
maar gitaarspelen boven alles |
mijn gibson SG 400
|
mellotron en theremin zijn mijn favorieten, maar ik speel bas
|
Me love mah Epiphone Les Paul long time.
|
Citaat:
gehehe :D gitaar voor mij |
Ja... ik sluit me dan maar aan bij viool, eigenlijk heb ik natuurlijk geen lievelingsinstrument, want ik ben geen 7 meer, en ik denk dat elk instrument wel zijn charme heeft wanneer goed gespeeld, maarja... ik wil mijn goede oude viooltje niet beledigen, want dan krijgt hij weer kuren, en slaat hij (WEER) een vette E-snaar half door mijn tere pinkje...
dus: :cool: (y) VIOOL !!!!! :D (y) ECHTWEL!!!! :cool: |
Citaat:
gave instrumenten vind ik gitaar en contrabas maar een band zonder drums is natuurlijk ook niks |
Citaat:
|
|
Citaat:
erg goede smaak.... |
Thanx :)
|
Ik weet niet welk merk het is, het lijkt wel op die gothic serie van epiphone..
Anyways, ik heb zelf een jackson à la Andreas Kisser in gedachten... dat vind ik echt een vet ding |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |