![]() |
Goorste Condoom Smaakje?
Wat vind jij het goorste orale-sex condoomsmaakje?
|
koffie is echt ranzig! ik had er een gekocht in portugal en ik likte eraan! het was ZO goor! :o
|
ik gebruik nooit condooms met een smaakje :)
|
Citaat:
|
Anders, namelijk nooit geprobeerd :). Maar er is ook nog mint, waarom staat die er niet bij?
|
Nog nooit geprobeerd. :)
|
Ieh bah, koffie... Gimme a break... :eek:
|
Koffie lijkt me inderdaad niet lekker, maar ik heb hem nog nooit geproefd. Ik heb op 'anders' gestemd omdat ik alleen de banaan geproefd heb, en die vond ik niet super goor.
|
Koffie, getverderrie! :eek:
|
Citaat:
condoom met cup-a-soup smaak :p |
Pijpen met condoom? ..puh-leaze? Lijkt me net als alcohol vrij bier drinken ofzo. :p
|
Geen idee, nooit gebruikt. Jij waarschijnlijk ook niet.
|
Citaat:
|
Sowieso nog nooit een condoom gebruikt, laat staan geproefd maar denk dat je overal het rubber door proeft en dat opzich al goor genoeg is..
|
Nog nooit geprobeerd maar ik ga voor koffie, dat lijkt me echt TE ranzig
|
Ik heb nog nooit een condoom met een smaakje gehad, maar dat is eigenlijk ook niet nodig. Misschien ooit es voor de grap :) Koffie is idd te ranzig :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
me vriendin zegt: allemaal goor, ik heb geen idee, nog nooit geproefd
|
Je hebt wat smaken gemist: D'ris nog kers, en mint ofzo en nog een aantal anderen.
En nee ik heb ze nog nooit geprobeerd, en dat ben ik niet van plan ook, het komend jaar ik elk geval. (En op zich is condooms gebruiken met pijpen helemaal niet zo'n belachelijk idee; het beschermd namelijk tegen geslachtsziekten) |
Citaat:
Banaan is wel nog lekker. Maar dat was de vraag niet. |
Citaat:
|
uh, heeft iedereen die op koffie heeft gestemd ook geproefd? Ik heb het nog nooit gezien
|
whiskey
is overigens de enige die ik geproefd heb.. iig is ie vies |
Citaat:
|
het ruikt zo naar kauwgom :S
|
ik vind pijpen met condoom hetzelfde als je schoenzolen schoon likken
|
Verbrand rubber dat is een goor smaakje
|
Citaat:
|
denken jullie jongens soms, dat wij een lul zo lekker vinden smaken?
nniet dus:) mij lijkt me koffie wel lekker eerlijk gezegd, fijner dan mint ofzo..krijg ik zo'n kauwgom gevoel van.:s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |