Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   sm (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=664991)

its_mej 18-11-2003 09:14

sm

hej doen jullie wel eens aan sm en waarmee dan? mn vriend wil het graag met me doen en met een zweepje. hij is 17 en ik 15. ik wil ff jullie reacties horen en weten of je het zelf al wel eens heb gedaan.

CryptapiX 18-11-2003 09:15

neej doe ik niet aan
maar sm word zo vies en negatief afgeschildert..
terwijl het dat naar mijn idee niet echt is..

hoewel ik mezelf nog niet met een zweep mn vriendin zie slaan.. :p

Reverend 18-11-2003 09:15

1. nog niet zelf gedaan.
2. is voor mij ook totaal niet interessant.

KiMZz 18-11-2003 09:17

Wel gedaan maar niet met een zweepje... Wel met handboeien, blinddoeken en -zachtjes- slaan met blote hand. Of knijpen/bijten/krabben om de ander te "straffen". Natuurlijk niet zo dat er de dag er na blauwe plekken verschijnen of dat het gaat bloeden..

Raven 18-11-2003 10:08

Citaat:

its_mej schreef op 18-11-2003 @ 10:14:
hej doen jullie wel eens aan sm en waarmee dan? mn vriend wil het graag met me doen en met een zweepje. hij is 17 en ik 15. ik wil ff jullie reacties horen en weten of je het zelf al wel eens heb gedaan.
Hoi .. ik doe daar dus aan .. ( zien jullie nou wel dat ik niet de enige ben )

maar eh .. d'r wordt vaak zo vreemd gereageert hier dus..
ik wil je er alles over vertellen maar op msn graag .. ok ?

groetjes

zweepje ;)

Sarah 18-11-2003 10:36

Citaat:

Zweepje schreef op 18-11-2003 @ 11:08:
Hoi .. ik doe daar dus aan .. ( zien jullie nou wel dat ik niet de enige ben )

maar eh .. d'r wordt vaak zo vreemd gereageert hier dus..
ik wil je er alles over vertellen maar op msn graag .. ok ?

groetjes

zweepje ;)

*kuch* we reageren vreemd op jou omdat je voortdurend pogingen doet om meisjes van 10 jaar jonger dan je zelf bent te versieren, niet omdat je aan sm doet...

Ontopic: nee, nooit echt aan iets smmigs gedaan, al wil ik wel eens proberen om dominant en/of onderdanig te zijn, en ook wel eens iets met blinddoekjes of vastgebonden worden... maar liever geen dingen die pijn doen... met een zweepje zou dus echt niets voor mij zijn, tenzij dat alleen de vloer/muur/wastafel zou raken voor het geluid-en-beel-effect, en het niet mij zou raken :)

Raven 18-11-2003 10:44

eeh een zweepje gebruik je niet om iemand ( echt) pijn te doen ..
maar om iemand een beetje plagerig mee te prikkelen ..
't is niet de bedoeling om iemand blauwe plekken te bezorgen .. daar is nix leuks aan ;)

Qimm 18-11-2003 11:17

Citaat:

Zweepje schreef op 18-11-2003 @ 10:44:
eeh een zweepje gebruik je niet om iemand ( echt) pijn te doen ..
maar om iemand een beetje plagerig mee te prikkelen ..
't is niet de bedoeling om iemand blauwe plekken te bezorgen .. daar is nix leuks aan ;)

Bij extrememere vormen van sm is dat volgens mij weer wél de bedoeling maar oke.
Vastbinden en blinddoeken ook wel gedaan (en vervolgens heb ik hem helemaal onder gekladdert met een stift (helaas niet watervast ;))
Verder beetje kietelen met een penseel en een klein lineaaltje om (zachtjes!!!) mee te slaan.
Niet echt SM dus, maar gewoon beetje plagen.

Raven 18-11-2003 11:21

Citaat:

Qimm schreef op 18-11-2003 @ 12:17:
Bij extrememere vormen van sm is dat volgens mij weer wél de bedoeling maar oke.
Vastbinden en blinddoeken ook wel gedaan (en vervolgens heb ik hem helemaal onder gekladdert met een stift (helaas niet watervast ;))
Verder beetje kietelen met een penseel en een klein lineaaltje om (zachtjes!!!) mee te slaan.
Niet echt SM dus, maar gewoon beetje plagen.

da's hadrstikke echt .. en da's ook hardstikke sm ..
en er staat nergens geschreven dat je verder moet gaan dan je zelf wil .. (y)

Nona 18-11-2003 12:10

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef op 18-11-2003 @ 10:17:
Wel gedaan maar niet met een zweepje... Wel met handboeien, blinddoeken en -zachtjes- slaan met blote hand. Of knijpen/bijten/krabben om de ander te "straffen". Natuurlijk niet zo dat er de dag er na blauwe plekken verschijnen of dat het gaat bloeden..
Same here. :)

@ Qimm: :) (y)

Raven 18-11-2003 12:14

Citaat:

Kruimel schreef op 18-11-2003 @ 13:10:
Same here. :)

@ Qimm: :) (y)

voor de duidelijkheid .. Normale sm gaat nooit verder dan een beetje rood/gevoelig/jeukend/prikkend velletje..

en zeker nix wat je 3 dagen erna nog ziet ;)
de gouden regel is .. je slachtoffer moet 't leuk / lekker vinden (y)

Nona 18-11-2003 12:16

Citaat:

Zweepje schreef op 18-11-2003 @ 13:14:
Klopt, maar anders is het ook gewoon mishandeling, dat hoort niet bij seks en helemaal niet in een eventuele relatie.

Raven 18-11-2003 12:22

Citaat:

Kruimel schreef op 18-11-2003 @ 13:16:
Klopt, maar anders is het ook gewoon mishandeling, dat hoort niet bij seks en helemaal niet in een eventuele relatie.
Inderdaat..
enneh .. wat ik er zo leuk aan vind is dat je elkaar dan ook helemaal kan vertrouwen .. en je kan dus ook alles aan elkaar kwijt .. ook buiten het sm gebeuren (y)

metalgirl 18-11-2003 15:33

Citaat:

its_mej schreef op 18-11-2003 @ 10:14:
Mijn eerste reactie was: "15 en dan al denken aan sm! :eek: Er zijn nog zoveel dingen te ontdekken voordat je daaraan kan beginnen!"

Maar goed, daar vroeg je niet om. :)

Ik doe niet aan sm. Op wat tikken op mijn kont tijdens op z'n hondjes na dan. Krabben en bijten vind ik wel leuk, maar mijn huidige vriend niet. Maar dat reken je niet onder sm geloof ik. Want echt zweepjes en leren kleding: big nono.

Maar veel plezier jij! Als je ervaringen hebt opgedaan ben ik wel benieuwd hoe je het vond! :)

AngelLena 18-11-2003 16:05

Citaat:

Zweepje schreef op 18-11-2003 @ 13:14:
voor de duidelijkheid .. Normale sm gaat nooit verder dan een beetje rood/gevoelig/jeukend/prikkend velletje..

en zeker nix wat je 3 dagen erna nog ziet ;)

Ja, ben ik met je eens, maar genoeg andere mensen vinden dit punt discutabel. Ik zou er zelf namelijk absoluut niet te lol van in zien om mensen in hun vel te prikken met punaises ed, terwijl dit toch een veel voorkomende vorm van SM is. Hoe onwaarschijnlijk het ook lijkt, het is zo.

)Vampje( 18-11-2003 19:34

Jawohl..
Rollenspelletjes, zweepjes, handboeien, kaarsvet.. Dat soort dingen. Ik vind het wel erg interessant.

juno 18-11-2003 19:37

Citaat:

AngelLena schreef op 18-11-2003 @ 17:05:
Ja, ben ik met je eens, maar genoeg andere mensen vinden dit punt discutabel. Ik zou er zelf namelijk absoluut niet te lol van in zien om mensen in hun vel te prikken met punaises ed, terwijl dit toch een veel voorkomende vorm van SM is. Hoe onwaarschijnlijk het ook lijkt, het is zo.
Punaises, vleeshaken, spijkers, nietjes, oh, de mogelijkheden zijn eindeloos. Jemig wat een horrorfilm. Brrr.

Thomas 18-11-2003 20:33

Dat windt mij echt helemaal niet op.

Another Way 18-11-2003 21:10

Sm.. :s

No Thanks..

maanmeisje17 19-11-2003 08:04

Nog nooit aan gedaan, zal het ook niet zo snel doen geloof ik...

Punkygirl 19-11-2003 08:28

Ik heb tot nu toe eigelijk alleen wat plagen gedaan.. nou niet eens zelf het is bij mij gedaan..
Vastbinden met handboeien, blinddoek om.. en toen werd er gekriebelt met veertjes etc..
Gisteren voor het eerst met kaarsvet geëxpirimenteerd en ik kan zeggen dat het zkr lekker was. Maar dan wel alleen bij mn borsten.. de rest van mn lichaam vond ik niet zoveel aan..

Raven 19-11-2003 11:17

Citaat:

Punkygirl schreef op 19-11-2003 @ 09:28:
Ik heb tot nu toe eigelijk alleen wat plagen gedaan.. nou niet eens zelf het is bij mij gedaan..
Vastbinden met handboeien, blinddoek om.. en toen werd er gekriebelt met veertjes etc..
Gisteren voor het eerst met kaarsvet geëxpirimenteerd en ik kan zeggen dat het zkr lekker was. Maar dan wel alleen bij mn borsten.. de rest van mn lichaam vond ik niet zoveel aan..

jaah .. kaarsvet is leuk :D
en dan druppeltje voor druppeltje naar steeds gevoeligere plek gaan..

als je 't op de rest van je lichaam niet zo veel aan vind .. probeer dan eens op je schaamlippen ( moet je wel geen haartjes hebben daar) .. .wel 1 druppeltje per keer en hoog beginnen ..
.. en daarna met een kriebelig kwastje ( afwaskwast ofzo, of tandenborstel .. ) de boel weer schoon poetsen .. :D

teddybeer1983 19-11-2003 14:15

Citaat:

metalgirl schreef op 18-11-2003 @ 16:33:
Mijn eerste reactie was: "15 en dan al denken aan sm! :eek: Er zijn nog zoveel dingen te ontdekken voordat je daaraan kan beginnen!"
1) Ik heb het nog nooit gedaan
2) Ik zou het wel graag een keer doen. Gewoon het feit dat de een dominant is en de ander onderdanig vind ik wel wat hebben. Hoe ver ik zou gaan ligt voornamelijk aan degene waarmee ik het doe, maar het moet iig geen slachtpartij worden ofzo.
3) Je moet zelf beslissen of je het wel al wilt. En je moet het zeker niet doen als je het niet 100% zeker weet dat je het wilt. Je wil tenslotte geen naar gevoel over houden aan iets dat gebeurd is.

Lorelei 19-11-2003 15:32

Ik sluit me helemaal bij teddybeer1983 aan. Hoewel er wel grenzen zijn in wat ik wil doen..:)

@topicstarter: als je het gaat doen, veel plezier! :)

metalgirl 19-11-2003 18:11

Citaat:

teddybeer1983 schreef op 19-11-2003 @ 15:15:
1) Ik heb het nog nooit gedaan
2) Ik zou het wel graag een keer doen. Gewoon het feit dat de een dominant is en de ander onderdanig vind ik wel wat hebben. Hoe ver ik zou gaan ligt voornamelijk aan degene waarmee ik het doe, maar het moet iig geen slachtpartij worden ofzo.
3) Je moet zelf beslissen of je het wel al wilt. En je moet het zeker niet doen als je het niet 100% zeker weet dat je het wilt. Je wil tenslotte geen naar gevoel over houden aan iets dat gebeurd is.

Ja, fijn zo, mijnheer Teddybeer. Maar waarom quote je mij daarbij?

teddybeer1983 20-11-2003 09:58

Citaat:

metalgirl schreef op 19-11-2003 @ 19:11:
Ja, fijn zo, mijnheer Teddybeer. Maar waarom quote je mij daarbij?
Uhm, omdat ik van mening ben dat 15 nogal jong is om aan sm te beginnen en er waarschijnlijk nog genoeg andere dingen zijn die ze nog niet ontdekt heeft. Wat jij met die zin probeert aan te geven (toch??)

juno 20-11-2003 10:36

Citaat:

Zweepje schreef op 19-11-2003 @ 12:17:
jaah .. kaarsvet is leuk :D
en dan druppeltje voor druppeltje naar steeds gevoeligere plek gaan..

als je 't op de rest van je lichaam niet zo veel aan vind .. probeer dan eens op je schaamlippen ( moet je wel geen haartjes hebben daar) .. .wel 1 druppeltje per keer en hoog beginnen ..
.. en daarna met een kriebelig kwastje ( afwaskwast ofzo, of tandenborstel .. ) de boel weer schoon poetsen .. :D

Hmmm ik kan niet wachten tot iemand eens lekker met een afwaskwast over mijn kut gaat lopen raggen. En zeker een schuursponsje erbij voor de gevorderden?

Raven 20-11-2003 10:53

Citaat:

juno schreef op 20-11-2003 @ 11:36:
Hmmm ik kan niet wachten tot iemand eens lekker met een afwaskwast over mijn kut gaat lopen raggen. En zeker een schuursponsje erbij voor de gevorderden?
nou .. is de bedoeling om heel zachtjes te doen .. .. maar kriebelt wel heel erg ja .. ..

schuursponsje ??? :nono:

Punkygirl 21-11-2003 12:44

zweepje heeft echt lol bij dit topic :s

barbara.inc 21-11-2003 18:44

Ik ben wel heel erg voor ruige sex, maar wordt echt totaal niet geil van het idee dat een man daarbij hulpmiddelen nodig heeft...Je mag me af en toe in bed best een fikse tik geven, graag zelfs, maar zweepjes zijn gewoon een enorme turn off (n)

pure_evil 22-11-2003 16:26

nee, doek niet aan...houd niet van pijn en al helemaal niet tijdens de seks. niet interessant

Get Psycho 22-11-2003 22:11

alleen btje soft sm. Vastbinden, blinddoeken, that kind of stuff..

k vind het eigelijk al saai worden :o:p

wentie 18-02-2004 18:46

Ik ben het eigenlijk wel met zweepje eens..... het moet wel leuk blijven geen blijvend letsel, dieren, kinderen en al dat soort dingen ma gewoon n beetje plagen.... t moet in iedergeval lekker blijven..

HandigeHarry 18-02-2004 18:55

ieder heeft zo zijn eigen grens

en ik heb het zelf ook nooit gedaan maar het lijkt me wel leuk om eens uit te proberen

AngelLena 18-02-2004 18:58

Nieuw jaar, nieuwe topic. Geen topics van vorig jaar meer uppen mensen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.