![]() |
hoeveel relaties achter de rug?
Vertel.
|
4 serieuse relaties
2 langere (half jaar - jaar) en 2 kortere (paar maanden) |
2, waarvan 1 serieus.
|
Wat is jouw definitie van relatie?
Als je dat stelt op drie maanden of langer bij elkaar zijn, dan staat de teller op drie. |
Eeuhm, vier redelijk serieus waarvan de langste anderhalfjaar geduurd heeft en de kortste drie maanden. Wel tevreden over. :)
|
2 serieus ( 2 jaar en 1,5 jaar die nog steeds bezig is)
Voor de rest nog een stuk of 6 tijdelijke vriendjes (1 tot 4 maanden) niet serieus dus. |
2, waarvan 1 nu nog gaande
|
1 serieuse
en dan nu bezig met de tweede... ennuhh.. 2 niet serieuse :P |
1 achter de rug
|
1, die 1,5 jaar duurde, al vraag ik me nu af of dat echt serieus was..
|
1) 3 mnd
2) 7 mnd 3) 2 wkn 4) 4 mnd 5) 2 mnd 6) 2.5 jr zes dus, waarvan drie serieuze (laatste drie, vooral de laatste) xxx |
zit nu in de 1ste
|
3 serieuze gehad, nu een serieuze bezig
een van een jaar een van 3 maanden een van een half jaar meerdere niet serieuze gehad |
2 serieuze, waarvan 1 nog gaande...
Verder 'verkering', dus niet echt serieus, ongeveer 7... |
2 serieuze, de rest was maar een beetje nep :p
|
dit is nu mn 2e serieuze.
de rest stelde niet zo heel veel voor eigenlijk. die serieuze duurde 14 maanden, van mn 14e tot mn 15e. maar was best gek op die jongen.. en nog 8 weken gehad met een ongelooflijk dom ventje en ook nog 8 weken met iemand die perfect leek maar het tegenovergestelde was. en op de basisschool tot/met 1e klas natuurlijk; zo'n 2 jaar. en nu alweer een halfjaar iets wat wel serieus is :) dus: 5 'relaties' waarvan 2 serieus. |
vanaf de middelbare school (basischool telt dus echt niet mee) 2 niet zulk serieuse relaties.
En mijn huidige relatie is serieus te noemen... |
1tje achter de rug, niet series en steeds paar mnd aan dan weer paar mnd uit enzo... was ook ruim 2 jaar geleden...
en nou bezig met een serieuze relatie en 't is niet te hopen dat deze snel achter te rug is > nu al 5 mnd ... moeten er echt nog heeeel veeel bij, en we denken er alle2 over dat dit heel lang gaat duren :D |
Citaat:
|
5 ...
|
1 achter de rug (10,5 mdn)
1 nog bezig (nu 15 mdn) |
ik één achter de rug van ong. een jaar.. en nu bezig met de tweede, maar das pas 3 mnd.
|
3 maanden
6 maanden 5 maanden 3 weken en nu 2 weken en nog gaande, maar dit wordt me beste denk ik, dit is namelijk dezelfde van de 6 maanden..... |
Ik heb nu een relatie en dat is m'n 1e :) duurt nu bijna een jaartje op het feit na dat we een paar weken uit elkaar geweest zijn.
|
Als je over relaties praat is de relatie die ik nu heb de 2e serieuze. Verder nog een paar onnozele verkerinkjes.
|
3 weken (niet serieus)
22 maanden (serieus) 4 weken (niet zo serieus) 2.5 maanden (redelijk serieus) 4 weken (niet serieus) 4 weken (dezelfde van die 22 maanden, wel serieus maar t werkte niet meer) 7.5 maanden (bloedjeserieus en is nog steeds gaande :D) |
wel een paar keer verkering, maar nog maar 2 relaties
1.) 2 maanden, 1 week 2.) die van nu, tot nu toe 4 maanden, 3 weken |
Eentej van anderhalve maand..
En mijn huidige --> veertien maand.:) |
Ik heb 1 serieuse relatie achter de rug, van 1,5 jaar... heb nu een nieuwe vriend alweer 7 maandjes
|
0 (nul) :s
|
Twee achter de rug.
1 daarvan serieus, de ander...ach, die vergeten we gewoon ;) |
0 serieuze,wel wat loze relatietjes van twee a drie weken
|
seriuese? 1 van 8,5 maand...
men relatie van nu is geloof ik ook wel seriues gelukkig... 2,5 maand nu.. das niet egt lang maar tog.. ut is wel serieus |
Nog geen... Twee korte van een maand. Ik hoop dat wat er nu aan het gebeuren is, doorzet... :bloos:
|
weet ik veel? :s
|
Ik een relatie? whahahahahahahahahah! :D
0 dus |
Geen serieuze relaties achter de rug, wel 2 'verkerinkjes'
|
Ik heb nog niet eens een enkele meid gezoend... maak je antwoord daar maar op uit :)
|
Citaat:
|
iets van 19 ofzow...
Allemaal niet serieus.. Nu al 1 jaar een super serieuze relatie |
eentje :o die met mijn huidige vriend
|
Geen. Ik doe (nog) niet aan "relaties".
|
Nog geeneen, want ik zit momenteel in een relatie.
Wel een kortstondige sexaffaire met iemand gehad, maar das niet de definitie van een relatie hehe. |
Citaat:
Nee hoor is je goed recht, ik plaag maar. |
Zero :o
|
Dit is mn 2e serieuze... daarvoor stelde niet veel voor.
|
1e was serieus, bijna 2 jaar
2e was 3 weken met een meisje alleen maar wat scharrelen 3e is nog steeds zeer serieus, al weer meer dan 1 jaar |
Citaat:
1) 5 mnd 2) 2 mnd 3) 2,5 jaar 4) huidige vriendin nu 1 mnd |
1 serieuze relatie achter de rug, op een paar dagen na een jaar, dat waren hele mooie tijden! :)
Zit nu net weer in een relatie die tot nu toe echt heel erg vertrouwd aanvoelt! Marit en waren al ruim twee jaar beste vrienden en dat is twee-en-een-halve-maand geleden omgezet in een relatie. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |